abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144286729
Goedenavond leunstoelcommando's, huis- tuin- en keukenzandhazen en gewiekste minnaars, ik breng jullie een klacht vers uit 1996, het jaar waarin 3DRealms furore maakte met de klassieker Duke Nukem 3D.

In die tijd was ik natuurlijk nog maar een klein Nikmansje en zoals alle kids uit die tijd speelde ik mijn FPS het liefst met alle wapens, godmode en dat soort cheats en dan om de een of andere reden tóch op easy ^O^ Derhalve heb ik nooit de échte moeilijkheidsgraad van dit spel mogen ervaren.
Omdat ik laatst in een vleug van nostalgie besloot het spel nog eens te installeren om te kijken of het écht zo goed was als ik me herinner, en omdat ik inmiddels 18 jaar ouder ben dan toen ik mijn zakgeld uitgaf aan dit spel - wat dus inhoudt dat ik als een baas op hard speel -, krijg ik nu dus al een paar dagen lang een pak slaag en zit ik om de haverklap op youtube filmpjes te zoeken die me vertellen waar ik naartoe moet :')
En als ik dat dan eindelijk vind, word ik afgeknald door hordes vijanden waardoor ik het aloude "meters maken, saven, meters maken, saven"-principe maar weer uit de kast heb getrokken.

De klacht is dus tweeledig: óf het leveldesign is vrij matig, óf ik zuig gewoon ass. Beiden terechte klachten dunkt me.

Antiklacht: Duke _O_

Ga weg
  zondag 7 september 2014 @ 20:50:09 #2
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144286846
I'm gonna rip off you head, and shit down your neck.
pi_144287169
Duke _O_
pi_144287341
Klopt, dat non-hand holding was echt wat zeg.
  † In Memoriam † zondag 7 september 2014 @ 20:56:47 #5
88815 The_Emotion
98.3
pi_144287381
Hail to the King, baby :7
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_144287881
quote:
Your face, your ass - what's the difference?
Duke Nukem 3D _O_

De eerste game die ik online gespeeld heb. :D
14k4 Modem
  zondag 7 september 2014 @ 21:04:53 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_144288027
dnweapons B-)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_144288077
Ik ging altijd naar die strippers ze geld te geven. Verder ben ik nooit gekomen
pi_144288534
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 20:56 schreef Dixon het volgende:
Klopt, dat non-hand holding was echt wat zeg.
Nouja sommige dingen lijken ook echt gewoon onlogisch, vooral in de wat latere levels waar je soms tot halverwege moet backtracken omdat je een schakelaar hebt omgezet die een deur openmaakt enzo
Ga weg
pi_144290657
Bazenspel. Toen moest je nog wel eens nadenken bij een FPS. Of iig iets zoeken. Nu geven ze je meteen de goede route :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144293530
quote:
99s.gif Op zondag 7 september 2014 21:37 schreef bijdehand het volgende:
Bazenspel. Toen moest je nog wel eens nadenken bij een FPS. Of iig iets zoeken. Nu geven ze je meteen de goede route :'(
Ik heb de originele Doom laatst ook van voor tot achteren doorgespeeld maar dat voelde toch echt een stuk logischer
Ga weg
pi_144295500
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:05 schreef diederikkie het volgende:
Ik ging altijd naar die strippers ze geld te geven. Verder ben ik nooit gekomen
nooit verder gekomen of nooit meer gekomen?
Vooral dat wat hier boven staat.
  zondag 7 september 2014 @ 22:54:05 #13
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_144295585
"It's time to kickass and chew bubble gum im all out of gum" ^O^
"Go Ahead, Make My Day !!"
  zondag 7 september 2014 @ 22:56:45 #14
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_144295707
Terechte klacht zelf ook meegemaakt en dan vraag je je af waarom het toen wel lukte.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_144296146
Antiklacht: de bazenmuziek
Ga weg
pi_144296625
Zet gewoon die 360 no scope
pi_144296809
Ik maakte mijn eigen levels altijd met die editor, en had toen wolfenstein levels nagemaakt _O_

Alleen deed het spel het niet meer nadat ik genoeg geld had om een nieuwe computer te kopen en het opnieuw wilde installeren, net als dat GrandPrix race spel.
🐱
pi_144296927
dnkroz
dnstuff

_O_
url
pi_144296964
quote:
99s.gif Op zondag 7 september 2014 21:37 schreef bijdehand het volgende:
En je kan niet eens van die route meer afwijken. en hebt om de 5 stappen een deur waar je doorheen moet als je de sleutelkaart hebt gepakt (die in het kantoortje ligt waar je level begint maar dan uit loopt, door automatische besturing) , En dan achter afsluit en niet meer te openen is. waardoor je het hele level moet oplopen.

:'(
🐱
pi_144299100
Right in the Nostalgia :P

Maar goed, toen waren games nog een uitdaging inderdaad. Je moest zoeken, vechten als een leeuw en vaak met geluk doorgaan naar het volgende level. Dat gaf een berg voldoening. Tegenwoordig heb je Call of Duty, waarin je heel veel rechtsaf slaat en schiet
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  Donald Duck held maandag 8 september 2014 @ 00:20:09 #21
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_144299212
Voor de liefhebbers, deze is (net zoals veel andere retro-games) te koop op gog.com voor een klein bedrag
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_144299487
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 20:48 schreef Nikmans het volgende:
Goedenavond leunstoelcommando's, huis- tuin- en keukenzandhazen en gewiekste minnaars, ik breng jullie een klacht vers uit 1996, het jaar waarin 3DRealms furore maakte met de klassieker Duke Nukem 3D.

In die tijd was ik natuurlijk nog maar een klein Nikmansje en zoals alle kids uit die tijd speelde ik mijn FPS het liefst met alle wapens, godmode en dat soort cheats en dan om de een of andere reden tóch op easy ^O^ Derhalve heb ik nooit de échte moeilijkheidsgraad van dit spel mogen ervaren.
Omdat ik laatst in een vleug van nostalgie besloot het spel nog eens te installeren om te kijken of het écht zo goed was als ik me herinner, en omdat ik inmiddels 18 jaar ouder ben dan toen ik mijn zakgeld uitgaf aan dit spel - wat dus inhoudt dat ik als een baas op hard speel -, krijg ik nu dus al een paar dagen lang een pak slaag en zit ik om de haverklap op youtube filmpjes te zoeken die me vertellen waar ik naartoe moet :')
En als ik dat dan eindelijk vind, word ik afgeknald door hordes vijanden waardoor ik het aloude "meters maken, saven, meters maken, saven"-principe maar weer uit de kast heb getrokken.

De klacht is dus tweeledig: óf het leveldesign is vrij matig, óf ik zuig gewoon ass. Beiden terechte klachten dunkt me.

Antiklacht: Duke _O_

[ afbeelding ]
Die Duke Nukem 3D poster heb ik heel lang op m'n kamer gehad. _O_ :@
Hallon!
pi_144299539
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de liefhebbers, deze is (net zoals veel andere retro-games) te koop op gog.com voor een klein bedrag
Deze game niet in zijn originele big box hebben :')
pi_144299672
Kun je maar beter niet aan Shadow warrior beginnen, die is nog 2x zo lastig..
pi_144300817
Episode 2 uitgespeeld _O_ Wat een pussy was die baas
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')