Duke Nukem 3Dquote:Your face, your ass - what's the difference?
Nouja sommige dingen lijken ook echt gewoon onlogisch, vooral in de wat latere levels waar je soms tot halverwege moet backtracken omdat je een schakelaar hebt omgezet die een deur openmaakt enzoquote:Op zondag 7 september 2014 20:56 schreef Dixon het volgende:
Klopt, dat non-hand holding was echt wat zeg.
Ik heb de originele Doom laatst ook van voor tot achteren doorgespeeld maar dat voelde toch echt een stuk logischerquote:Op zondag 7 september 2014 21:37 schreef bijdehand het volgende:
Bazenspel. Toen moest je nog wel eens nadenken bij een FPS. Of iig iets zoeken. Nu geven ze je meteen de goede route
nooit verder gekomen of nooit meer gekomen?quote:Op zondag 7 september 2014 21:05 schreef diederikkie het volgende:
Ik ging altijd naar die strippers ze geld te geven. Verder ben ik nooit gekomen
En je kan niet eens van die route meer afwijken. en hebt om de 5 stappen een deur waar je doorheen moet als je de sleutelkaart hebt gepakt (die in het kantoortje ligt waar je level begint maar dan uit loopt, door automatische besturing) , En dan achter afsluit en niet meer te openen is. waardoor je het hele level moet oplopen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:37 schreef bijdehand het volgende:
Bazenspel. Toen moest je nog wel eens nadenken bij een FPS. Of iig iets zoeken. Nu geven ze je meteen de goede route
Die Duke Nukem 3D poster heb ik heel lang op m'n kamer gehad.quote:Op zondag 7 september 2014 20:48 schreef Nikmans het volgende:
Goedenavond leunstoelcommando's, huis- tuin- en keukenzandhazen en gewiekste minnaars, ik breng jullie een klacht vers uit 1996, het jaar waarin 3DRealms furore maakte met de klassieker Duke Nukem 3D.
In die tijd was ik natuurlijk nog maar een klein Nikmansje en zoals alle kids uit die tijd speelde ik mijn FPS het liefst met alle wapens, godmode en dat soort cheats en dan om de een of andere reden tóch op easyDerhalve heb ik nooit de échte moeilijkheidsgraad van dit spel mogen ervaren.
Omdat ik laatst in een vleug van nostalgie besloot het spel nog eens te installeren om te kijken of het écht zo goed was als ik me herinner, en omdat ik inmiddels 18 jaar ouder ben dan toen ik mijn zakgeld uitgaf aan dit spel - wat dus inhoudt dat ik als een baas op hard speel -, krijg ik nu dus al een paar dagen lang een pak slaag en zit ik om de haverklap op youtube filmpjes te zoeken die me vertellen waar ik naartoe moet![]()
En als ik dat dan eindelijk vind, word ik afgeknald door hordes vijanden waardoor ik het aloude "meters maken, saven, meters maken, saven"-principe maar weer uit de kast heb getrokken.
De klacht is dus tweeledig: óf het leveldesign is vrij matig, óf ik zuig gewoon ass. Beiden terechte klachten dunkt me.
Antiklacht: Duke
[ afbeelding ]
Deze game niet in zijn originele big box hebbenquote:Op maandag 8 september 2014 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor de liefhebbers, deze is (net zoals veel andere retro-games) te koop op gog.com voor een klein bedrag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |