Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 16. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 25 oktober 2002.
0.58 uur
Stefan en Geesje zijn in de badkamer Stefan loopt maar te zingen "das macht unser liebe so anders". Ze lopen maar te zingen, blijkbaar de nummers van die artiest, wiens naam mij ontschoten is. Zo bekend is hij. Ze hebben het prima naar hun zin. Magriet is flink in de lorem en zegt dat assepoester naar huis gaat, en zich af gaat sminken, want het is niet meer mooi. Ze is haar sleutel kwijt, en staat hard te giechelen dat ze lam is.
Ik heb nog een uur en een kwartier. zegt Magriet, nou eerlijk gezegd lalt ze. Ze heeft iets in de dagboekkamer gelegd. Nu zet Magriet het lied FC omhoog in. Als er erinvalt is het maar een vreemde toestand.
Het is blijkbaar daar ook slecht weer.
Magriet gaat maar kamille thee drinken.
Blijkbaar noodweer Ze staan nu uitgebreid in de bungalow voor het raam. Magriet heeft de avond van haar leven.
Ursula die daarnet nog aan Arthur een verslag stond uit te brengen aan het hek staat nu hardstochtelijk te gapen. Voor het raam.
Het daar nu net zo tekeer als hier eerder op de avond, want ik hoort het donderen en waaien, en regenen. Ze laten even een shot van de tuin zien, de bomen zwiepen inderdaad flink heen en weer.
Quincy moet er niet veel van hebben, hij blaft heel vreemd.
Nou blijkbaar vindt BB het weer zeer spectaculair want ik heb drie streams met buitenbeelden, en met de mensen in het huis die uit alle hoeken en gaten naar het weer kijken. Het gaat wel erg tekeer, ik versta de bewoners niet meer.
1.00 uur
Zo te zien is iedereen wakker. Er moeten batterijen gewisseld worden. Jeanette stond even in de kindermodus te piepen dat ze bang was. Ik dacht eerst dat het Quincy was.
Margriet nodigd mensen uit bij haar te komen zitten. Het is ineens zo'n kabaal dat het lijkt of de bliksem in is geslagen, wat een geschreeuw.
1.13 uur
Margriet heeft het nog steeds prima naar haar zin. Sefan heeft ook wel aandacht voor haar, zou dat schelen, Geesje zegt dat ze gaat douchen, en doet Magriet en Stefan de groeten.Arhur en Ursula staan weer verstrengeld in het hek. Er waren een stel dapperen naar buiten gelopen.He Sefan kroelt met Ursula terwijl Arthur aan de andere kant van het hek staat.
Margriet gaat weer naar de bunker, Geesje liep toch nog rond. Ze ruikt lekker fris wordt er gezegt en Margriet verteld dat ze lekker weer haar benen heeft geschoren. Boeind hoor. Sjenet gilt of Magriet drie maanden weg is geweest.
Met dank aan Abbesijn.
1.13 uur
Magriet doet luidruchtig haar intrede en is het eerste uur volgens mij nog niet stil te krijgen. Margriet ligt in bed en Ting probeert haar eruit te trekken. Er wordt weer over de nominaties gesproken, Margriet jut de boel wel op met haar borrels te veel. Wie zitten er weer saai bij het hek??? Arthur en Ursula. Margriet steekt de hele boel aan want het is een drukte van jewelste. Het was heel leuk vertelt ze. Margriet vertelt dat ze haar ene bon aan Sjenet had gegeven maar had liever met de hele ploeg naar het cafe gegaan naar Walter Kroes, dat was hem. Maar dat mocht niet. Ze deed er veel veel langer over om het te vertellen. Ze zegt dat Steef in een blad heeft gestaan met een bril??? Ik versta haar echt niet meer. Van Hummie moest Walter nog een keer terug om te zingen. Aardig van Hummie. Sjenet begint weer met een piepstem te praten, dus daar versta ik niets van. Margriet kan het toch niet laten om nog even over de andere kant te kleppen, en Geesje doet geen moeite om contact te maken volgens Margriet. Maar ze was wel misselijk volgens Margriet, ze zat met zo'n wit koppie. Margriet vindt zichzelf een moederlijk figuur. Ting zegt dat Dennis een blank negertje is.
Margriet begint nu onder grote hilariteit naar Dennis toe te kruipen. Ze gaat met haar hand op hem af en roept daar komt een muisje aangekropen. Dennis heeft ook de grootste lol. Margriet kruipt over alle bedden heen weer terug naar dat van haarzelf. Dennis roept welterusten Ting lekker ding. En Welterusten Margriet. Ze gillen om Tuur. De infraroodlampen mogen wel weg van Margriet, want daar heeft ze het wel mee gehad. Margriet begint nu te zingen over konten. Ze is echt als een balletje zo dronken. Margriet denkt dat ze niet uitzenden, ze vraagt aan de medebewoners of ze weleens gore praat hebben laten horen. Ze spelt nu echt gore woorden. Dennis roept lachend Margriet kappen. Ze heeft een onwijs rotkussen en dit is netjes.
In de bungalow zitten Geesje en Stefan nog na te kletsen, ik versta alleen nog maar de mensen uit de bunker, die bler van Margriet en stem van Dennis overstemmen het gesprek van Geesje en Stefan. Ik hoor echt alleen maar Margriet en die begin ik onderhand wel zat te worden. Even een peuk hoor, ik heb alles uitstaan op Geesje en Stefan na, maar blijf Margriet maar horen, over bedelarmbanden, bonen en weet ik wat voor flauwekul meer.
Gelukkig volgens mij is Margriet in een coma gevallen. Geesje is haar visie op uitgaan aan het uitleggen aan Stefan. Arthur en Ursula zijn ook nog steeds samen in gesprek. De rest slaapt. Arthur vertelt een verhaal dat hij ijs moest halen van zijn ouders en veel te veel geld mee had gekregen. Als ik het goed versta had hij een hele grote drop gekocht voor zichzelf. Zijn ouders hebben ook veel filmpjes en die kijken ze met de kerst. Staat hij zeker met een dropsnor op dat filmpje.
2.37 uur
Geesje vond het wel heftig hoe Patty vorig jaar als er een kandidaat wegmoest, het bracht. Zo van voor wie is Big Brother 2001 dit keer afgelopen en dan met die lampen. Geesje zegt dat ze zichzelf is en niet gaat lopen profileren. Stefan is het met alles eens wat ze zegt. Stefan vindt dat ze al laat zien wie ze is. Geesje vindt dat ze moeten gaan slapen. Geesje vraagt zich af hoe ze iets fysieks kunnen doen en dan de groep kunnen sjuffelen. Stefan legt uit dat je dan iemand uit moet kiezen van de andere kant. Ursula is uitgeklept met Tuur en komt erbij staan. Ursula vindt dat ze er nu voor moeten gaan. Dat vindt Geesje maar vreemd. Ursula zegt dat Stefan zijn Eros pupillen op kan zetten. Hij doet dat dus blijkbaar en Ursula danst van pret om hem heen. Quincy begint er van te blaffen. En Stefan begint spontaan te niezen. Walter heeft niets tegen Geesje gezegd. Hij had alleen oog voor Margriet en Judith. Walter was blij dat hij op had mogen treden en volgens Geesje, beteken je op zo'n manier in je project, nog iets voor iemand. Een zanger. Ze gooit nog even haar benen over die van Stefan en staat nu op. En mijn muntje is ook op. Nou op het feest na dan was het niet zo spectaculair.
Wederom met dank aan Abbesijn.
Geesje is bij de kaartjes gaan zitten, zij wil ook mee gaan doen. De spelregels van het "pesten" wordt haar uitgelegd.

Alle streams staan op deze kaartende mensen.
Verder gebeurt er niets in het huis.
Wouter en Stefan zitten aan het hek te klets/stotteren.
Het valt me op dat Wouter toch steeds meer gaat stotteren. Het gesprek gaat over het werk van Stefan: sex.
Hij heeft het over zijn site's.
Wouter vraagt of Stefan veel gereisd heeft.Hij vertelt dat hij zijn koffers altijd klaar had staan, vanwege zijn modellenwerk. Dat werden er snel wat foto's geschoten en dan ging hij even de stad in, wat winkelen.
Dat gebeurde zo in Miami en ook in Londen.
Hij ging na het foto schieten leuke dingen doen. Bijv: 's nachts om 2 uur gefrituurde spinazie bestellen.
Hij vertelt ook over Portugal, na zijn werk wilde hij gaan zwemmen, maar dat kon niet want er waren allemaal kwalletjes in de zee.
Stefan vraagt hem hoe hij in dit werk terecht was gekomen.
Wouter: "Ik kreeg een tip van een goeie kennis die een kledingzaak had. Toen zag ik folders, toen naar de bieb geweest, adressen opgezocht en gereageert op aanvragen".
Dan vertelt hij dat hij helemaal werd bekeken, gebit, lidtekens , echt van alles. Toen heeft hij foto's laten maken, kostte 600 gulden en die opgestuurd. Later kreeg hij opdrachten.
Dennis maakt ondertussen de tafel schoon, de rest van de bewoners liggen waarschijnlijk nog op een oor, want ze zijn niet te zien.
Wouter zat bij Richard Branson (die van Virgin .red) op het kantoor in Londen.
Marc zit zijn ontbijtje te nuttigen. Ik hoor Judith nu ook, zij is al helemaal aangekleed en druk in de keuken bezig.
Ze gaat bij Marc zitten en begint ook aan haar ontbijt.
Ze weten niet precies hoe het verder gaat met BB en met hoeveel mensen ze overblijven.
Judith pakt de regels er maar eens bij.
Zij denkt dat ze met 5 mensen de finale in gaan.
Ze tellen nu hoeveel nominatie's er nog komen.
Ze praten nog over Wolter en zijn er verbaasd over dat zij in de bladen stonden. Dit had Wolter verteld.
Judith is benieuwd naar de nieuwe agenda, wat BB weer van plan is.
Kooi.
Hier zitten Wouter en Stefan nog steeds te praten. Arthur is ook aangeschoven.
Wouter vertelt dat er van zijn gezicht niets af te lezen is.
Stefan vertelt dat toen de mannen allemaal bij elkaar zaten er veel gekaart werd en dat daarom BB waarschijnlijk met dat strippoker kwam. Zij hoopte dat het kaarten daardoor minder zou worden.
Stefan dacht wel dat zij vergeten waren om de beloning van dat strippoker te geven. Hij was er in de DBK om gaan vragen. Toen mochten ze kijken naar die voetbalwedstrijd.
Meteen gaat het gesprek over voetballen.
Dennis vraagt of Margriet meteen is gaan slapen.
Margriet: "Ik ben in coma gevallen, ik ben nu beroerd"
Daniela: "Weet je nog van die onderbroek?"
Margriet weet echter niets meer van een onderbroek. Ze blijkt een onderbroek te hebben gevonden en gezegd te hebben dat ze diegene die bij die onderbroek hoort zou nomineren. Daniela had wel verwacht dat ze er niets meer van wist.
Ting vraagt of iedereen het onweer heeft gehoord. De meeste hebben niet al te best geslapen.
Ze bespreken het rantsoen, of ze wel genoeg beleg hebben. Ting biedt haar worst aan, maar ze vinden het vieze worst, volgens Margriet is de smeerleverworst lekkerder.
Marc begint enthousiast maar doet het toch niet helemaal naar de zin van Judith die de slang weer afpakt en het goed voordoet.
Samen maken ze het zwembad schoon.
Jeanette staat hem vanuit de kooi aan te moedigen. Zij vraagt Arthur of ze niet te veel gas gebruiken. Maar die zegt dat zij zich geen zorgen hoeft te maken.
Marc herkent een zuigmondje op 3 km afstand, vertelt hij Jeanette (Scanman ook, nietwaar?).
Bungalow.
Geesje was weer naar bed gegaan maar wordt nu door Laurens wakker gemaakt. Hij zegt dat ze zich aan moet kleden want ze krijgen zo dadelijk een verrassing in de Zevende Hemel. De bunkerbewoners mogen niets weten. Maar ze moeten zich snel klaarmaken.
Geesje sprint haar bed uit en gaat zich vlug aankleden. Ook Ursula gaat zich klaarmaken.
Judith komt nu even naar Daniela toe maar ze verklapt niets.
En ze sprint weer weg om zich netjes te maken. Mus staat voor de spiegel te kijken of hij er acceptabel uitziet.
Laurens is onschuldig aan het hek aan zitten en gaat een potje kaarten met de bunkerbewoners. Ondertussen zie de andere bungalowbewoners zich optutten in de badkamer. Marc is er ook nog maar rustig bij gaan zitten.
Geesje poetst nog snel haar tanden.
Laurens vertelt wel dat hij spierpijn heeft van het dansen. Marc veronderstelt dat dan wel zal komen van de splagaat die hij voorgedaan heeft.
Voordat ik weet wat er gaat gebeuren met de bungalowbewoners worden de streams zwart. En ik ben van nature vreselijk nieuwsgierig
De bungalow bewoners zijn druk bezig in de keuken met opruimen. Dus ze zijn nog niet vertrokken naar de zevendehemel. Mus loopt een beetje te zingen. Judith zie ik in de verte bij het hek staan en loopt naar de keuken om een flesje water te halen.
Buiten op de rand van het zwembad zit volgens mij Ursula en praat met Daniela. Arthur zit er ook bij en praat ook mee. Het gaat over de verrasing van afgelopen donderdag van de heren.
Judirh is nu ook naar buiten gekomen en aait Quincy. Arthur vraagt bezorgt hoe het met haar verkoudheid gaat. Nog steeds hetzelfde. Heb je al je medicijnen al ingenomen. Ja dokter zegt Ursula en ik heb het helemaal alleen gedaan.
Als het vanavond regent dan eet ik liever mijn aardappel rauw ipv in dat kut weer buiten koken.
Er schijnt iets aan vuurwerk te zijn afgestoken bij het huis want Arthur hangt hier een heel verhaal over op tegen Ursula en Marc.
Er word door de bungalow bewoners nog geen aanstalte gemaakt om naar de zevende hemel te gaan. Mus drinkt aan de bar binnen een blikje Red Bull. Stefan zie ik een stoel pakken om hier gezellig bij te komen zitten. Ursula staat buiten bij Arthur te praten.
Geesje praat nu wat met Daniela. Judith loopt naar binnen om te melden dat er buiten word geschreeuwd voor Arthur. Arthur en een aantal andere bewoners komen nu gelijk naar buiten gerend.
Nu horen we ook op de streams dat er getoeterd en geschreeuwd word. Judith vraagt aan iedereen of ze stil willen zijn. Nou we zijn ingesprek zegt Daniela.
We zien de rijke bewoners richting zevende hemel lopen en we krijgen nu ook hier beeld van. Het schijnt te gaan over de week van de lingerie.
Er is iemand genaamd Stella. Deze komt vertellen dat ze een modeshow krijgen van lingerie. Ze mogen er niet meer uit en als er teveel bloot komt moeten jullie maar omdraaien bedoelend op Mus. Het gaat over 3 thema's.
Deze 2 dames en heer hebben deze hele week in een glazen bus gereist om de lingerie te promoten, verteld Stella.
Verleiding is het tweede thema. Er word gezellig oplos gedanst door de heren en dames van de modeshow.
De bewoners kijken rustig naar dit schouwspel.
Zelfverzekerd is het volgende thema.
Daniela vind het raar dat Arthur nog steeds op haar blijft inhakken. Ookal heeft Daniela hem nog een kans gegeven. Het lijkt dat het over het brood gaat. Wouter heeft vanmorgen gezegd dat het brood te hard was. Arthur dacht dat Daniela dit was. Ik geniet iedere dag van het brood zegt Daniela. Ting komt zich er ook mee bemoeien en lijkt het op te nemen voor Daniela. Arthur blijkt ook te hebben gezegd dat ze smorgens niet te genieten is. Ik vind dat 2 zware beschuldigingen. Ik mag je ook niet zegt Arthur.
Binnen word door de mensen van de modeshow spullen uitgedeeld. De heren hebben een boxershort gehadt en de dames zullen dan wel een bh gehadt hebben. De bungalow bewoners keren terug vanuit de zevende hemel.
Ting probeert Daniela een beetje te troosten want ze huilt.
Geesje bespreekt met Daniela de folder die ze hebben gehadt. Daar staat het model van het jaar in. Dit is Pia Douwes. Daniel weet te melden dat het vorig jaar Robine van de Meer was. Op de achterkant van de folder zit een test die je kan uitvoeren met je duim. De folio moet dan verkleuren en dan kan je zien wat voor soort lingerie je moet dragen. Dit aan de hand van de 3 thema's die net geshowt zijn.
Margriet komt nu ook Daniela troosten. Daniela verteld nu nog maar eens waar de discussie over ging. Over het opstaan en klagen over het brood. Als er 2 dingen zijn waar ik nooit problemen mee heb zijn dat die 2 dingen wel. Dit gebeurde nadat er geschreeuwd buiten werd voor Arthur en dat Daniela verder sprak met Geesje.
Ting, Daniela, Margriet en Judith staan buiten. Judith vraagt aan Ting of ze ook medium als maat onderbroek heeft. Ja zegt Ting.
Margriet komt er achter dat ze waarschijnlijk op de helft van de dagen zitten in het huis.
Binnen in de bunker zie ik de resterende bewoners van die kant zitten. Arthur is bezig met naald en draad om zijn trui te maken. Dennis zit naast hem. Er lijkt iemand op de roode stoel bij het hek aan de bungalwo zijde te zitten. En ja ik kon het raden het is Ursula.
Stefan, Marc, Laurens zitten in de keuken aan de bar. Geesje besteld wat door de butlertelefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |