SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult het pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als stelletje.
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als jij in divisie 1 met twee spitsen speelt en één daarvan scoort altijd 2 doelpunten, wat dus betekent dat je ongeveer 5 doelpunten per wedstrijd maakt, kan je jezelf rekenen tot de allerbeste Fifa spelers en is je win-loss ratio waarschijnlijk 300-0-0.quote:Op zondag 7 september 2014 18:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xbox haalde ik met Gomez ook altijd makkelijk een 2:1 ratio. Er zit echt geen verschil qua niveauJa heb op de 360 ook wel eens de 50 aangetikt, maar ik speelde altijd 360 en kan niet overweg met de sticks op PS. Mooi spel was dat, alle versies daarna waren helaas een grote teleurstelling.quote:Op zondag 7 september 2014 18:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
30 maar? Dat was niks op 360Nukes for days
![]()
Hoop dat die nieuwe beter is, maar lijkt me nu juist nog kutter dan eerst. Ga hem wel kopen denk ik.quote:Op zondag 7 september 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als jij in divisie 1 met twee spitsen speelt en één daarvan scoort altijd 2 doelpunten, wat dus betekent dat je ongeveer 5 doelpunten per wedstrijd maakt, kan je jezelf rekenen tot de allerbeste Fifa spelers en is je win-loss ratio waarschijnlijk 300-0-0.
[..]
Ja heb op de 360 ook wel eens de 50 aangetikt, maar ik speelde altijd 360 en kan niet overweg met de sticks op PS. Mooi spel was dat, alle versies daarna waren helaas een grote teleurstelling.![]()
Hij speelt altijd tegen Maverquote:Op zondag 7 september 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
kan je jezelf rekenen tot de allerbeste Fifa spelers en is je win-loss ratio waarschijnlijk 300-0-0.
[..]GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hoe kom je in godsnaam op 5 per wedstrijd? Als ik puut op voorzetten speel dan is het niet zo lastig om de linkerspits 2x gemiddeld te laten scoren. Al maakt men het wel moeilijk door steeds vroeg te quitten.quote:Op zondag 7 september 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als jij in divisie 1 met twee spitsen speelt en één daarvan scoort altijd 2 doelpunten, wat dus betekent dat je ongeveer 5 doelpunten per wedstrijd maakt, kan je jezelf rekenen tot de allerbeste Fifa spelers en is je win-loss ratio waarschijnlijk 300-0-0.
[..]
Ja heb op de 360 ook wel eens de 50 aangetikt, maar ik speelde altijd 360 en kan niet overweg met de sticks op PS. Mooi spel was dat, alle versies daarna waren helaas een grote teleurstelling.
Overigens speel ik geen divisie 1, maar goldcup.![]()
Bij mij scoren de spitsen ongeveer evenveel. Daarnaast tikken de vleugelspelers er 1 in per 4-6 wedstrijden en scoort de CAM ook 1 keer per 2-4 wedstrijden. Als je spits dan twee keer scoort kom je makkelijk aan 5 doelpunten.quote:Op zondag 7 september 2014 18:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op 5 per wedstrijd? Als ik puut op voorzetten speel dan is het niet zo lastig om de linkerspits 2x gemiddeld te laten scoren. Al maakt men het wel moeilijk door steeds vroeg te quitten.
Overigens speel ik geen divisie 1, maar goldcup.
Maar niveau in de gold cup is ook wel een stuk lager. Ook een stuk minder EAids daar.![]()
pelle
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
tevens, 4-5-1
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Doelstellingen voor de spits heb ik allang losgelaten. Je verliest eens met 1-3, dan speel je een wedstrijd waarin Modric scoort en de tegenstander voor het gemak quit bij de 1-0. Sta je dan met je doelstelllingen.![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Je vergeet alleen dat ik jou niet ben. Mijn CR7 heeft twee goals in 14 wedstrijden. Wel 30 assists.quote:Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij mij scoren de spitsen ongeveer evenveel. Daarnaast tikken de vleugelspelers er 1 in per 4-6 wedstrijden en scoort de CAM ook 1 keer per 2-4 wedstrijden. Als je spits dan twee keer scoort kom je makkelijk aan 5 doelpunten.
Maar niveau in de gold cup is ook wel een stuk lager. Ook een stuk minder EAids daar.![]()
Bij mij scoort niemand.quote:Op zondag 7 september 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb geen echte topscorer maar het is meer het collectief (net als bij Ajax de afgelopen jaren)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik laat iemand anders deze inkoppen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is nou 12 euro joh.quote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd.
Ik had ook veel mee kunnen maken als ik naar het dorpsfeest was gegaan.. maar ik wilde de entree van 12,50 niet betalen dus ik ging niet.Rammen.
Klinkt als Oostbloktaferelen.quote:Op zondag 7 september 2014 13:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o.a. twee chicks die 5 minuten lang stonden te tongenZelf nog wat binnengehengeld?
Bierteam joh.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
nee alleen beetje staan dansen met eentjequote:Op zondag 7 september 2014 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is nou 12 euro joh.Rammen.
[..]
Klinkt als Oostbloktaferelen.Zelf nog wat binnengehengeld?
[..]
Bierteam joh.![]()
![]()
Gvd Kev, zo ken ik je niet.quote:Op zondag 7 september 2014 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee alleen beetje staan dansen met eentjehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ibrw skillt nog vaak genoeg. Vage actie van EA
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jij mag hem ook wel inkoppen hoor? Iets over mijn maagdelijkheid ofzo?quote:Op zondag 7 september 2014 18:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik laat iemand anders deze inkoppen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geef nou gewoon die databasetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 07-09-2014 om 18:44:27The Top 50 countdown is over! More ratings revealed leading up to #FIFA15 launch in the #FIFA15Ratings Hub. http://t.co/eQmVsgPYTd reageer retweet
![]()
Ik had trouwens nog wel een mooie in Boedapest, Kev. Stond ietwat te vozen met een Hongaars meisje dat geen woord Engels sprak, maar haar vriendinnen wel. Stond dus tijdens ons gesprek een tolk naast.Dus ik vroeg of ze even mee naar buiten ging, liep ze al mee, vraagt die vriendin of ik haar wilde zoenen. Dus ik zeg; Ja, maar alleen als ze het zelf ook wil.
Moesten ze even overleggen.
Zegt die chick: Ja, ik wil ook wel, maar m'n vriend zit bij de mafia, dus weet niet of het verstandig is.
#lindgrenstorieshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
maar heb je dr nou gezoend of niet?quote:Op zondag 7 september 2014 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had trouwens nog wel een mooie in Boedapest, Kev. Stond ietwat te vozen met een Hongaars meisje dat geen woord Engels sprak, maar haar vriendinnen wel. Stond dus tijdens ons gesprek een tolk naast.Dus ik vroeg of ze even mee naar buiten ging, liep ze al mee, vraagt die vriendin of ik haar wilde zoenen. Dus ik zeg; Ja, maar alleen als ze het zelf ook wil.
Moesten ze even overleggen.
Zegt die chick: Ja, ik wil ook wel, maar m'n vriend zit bij de mafia, dus weet niet of het verstandig is.
#lindgrenstories
ik mis een beetje een clou![]()
![]()
Nee. Ik heb haar met m'n pener van de dansvloer geslagen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar heb je dr nou gezoend of niet?
ik mis een beetje een clouhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
http://www.easports.com/fifa/fifa-ratings deze site maar even in de gaten houden. Beetje lame om alles per dag te doen en niet gewoon alles in 1x![]()
Je had moeten zeggen dat je zelf ook maffioso bent.quote:Op zondag 7 september 2014 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb haar met m'n pener van de dansvloer geslagen.![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb haar met m'n pener van de dansvloer geslagen.dat is ook een optie
![]()
![]()
Vorige jaar stonden alle ratings toch al in creation centre ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik heb er mijn homepage van gemaakt, spannundquote:Op zondag 7 september 2014 18:56 schreef Maver24 het volgende:
http://www.easports.com/fifa/fifa-ratings deze site maar even in de gaten houden. Beetje lame om alles per dag te doen en niet gewoon alles in 1x![]()
![]()
Geloofwaardig.quote:Op zondag 7 september 2014 18:56 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen dat je zelf ook maffioso bent.
Doet me wel denken aan een ander pareltje uit het grote Lindgrenstoriesverhalenboek. (Geen idee of ik dit al heb verteld, lang verhaal)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geloofwaardig.
Doet me wel denken aan een ander pareltje uit het grote Lindgrenstoriesverhalenboek. (Geen idee of ik dit al heb verteld, lang verhaal)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSN: DePresident_![]()
[..]
Geloofwaardig.
Doet me wel denken aan een ander pareltje uit het grote Lindgrenstoriesverhalenboek. (Geen idee of ik dit al heb verteld, lang verhaal)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
[..]
Geloofwaardig.
Doet me wel denken aan een ander pareltje uit het grote Lindgrenstoriesverhalenboek. (Geen idee of ik dit al heb verteld, lang verhaal)Leuk verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga jij die FOK FUT Wiki pagina maken?![]()
Bilal , boetius en Manu. Allemaal 89+ pace bohhhhquote:Op zondag 7 september 2014 19:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Al iemand op het oog voor Fifa 15? Sturridge?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
[..]
Geloofwaardig.
Doet me wel denken aan een ander pareltje uit het grote Lindgrenstoriesverhalenboek. (Geen idee of ik dit al heb verteld, lang verhaal)GJE verhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denemarken - Armenië gewoon live op Sport1 joh
Die doen in ieder geval wel hun best om veel van het voetbal wat nog overblijft ook daadwerkelijk uit te zenden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk verhaal![]()
Ga jij die FOK FUT Wiki pagina maken?Heren Seedorf en Tan,quote:Op zondag 7 september 2014 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Denemarken - Armenië gewoon live op Sport1 joh
Die doen in ieder geval wel hun best om veel van het voetbal wat nog overblijft ook daadwerkelijk uit te zenden.
Nog clubben vanavond?![]()
Ja is goed, maar wil Duitsland - Schotland straks wel kijken. Als je daarna nog wil (rond half 11)?quote:Op zondag 7 september 2014 19:32 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Heren Seedorf en Tan,
Nog clubben vanavond?
Kahlenberg 2-1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hoeft me niet te geloven, ouwe pik. Vraag je dan wel even af wie ik voor de gek houd.quote:Ik heb geen flauw idee?quote:Op zondag 7 september 2014 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk verhaal![]()
Ga jij die FOK FUT Wiki pagina maken?
Dat je die wedstrijden voor je plezier kijktquote:Op zondag 7 september 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja is goed, maar wil Duitsland - Schotland straks wel kijken. Als je daarna nog wil (rond half 11)?
Kahlenberg 2-1![]()
Maar rond half 11 vind ik prima![]()
![]()
Hoe bevalt jouw team Trapz? En TOTS Robben?quote:Op zondag 7 september 2014 19:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bilal , boetius en Manu. Allemaal 89+ pace bohhhh![]()
Ik geloof je wel hoor babii.quote:Op zondag 7 september 2014 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven, ouwe pik. Vraag je dan wel even af wie ik voor de gek houd.
[..]
Ik heb geen flauw idee?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog maar 1 potje mee gespeeld.. Robben moet ik nog een beetje aan wennen (2* weak foot) maar de voor de rest speelt hij wel lekker.quote:Op zondag 7 september 2014 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw team Trapz? En TOTS Robben?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Liep ik met Hulk ook tegenaan. Wat een log beest. Vervangen door IF Maria. Vond ik ook niks. Toen maar het grootste gedeelte van het team verkocht.quote:Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog maar 1 potje mee gespeeld.. Robben moet ik nog een beetje aan wennen (2* weak foot) maar de voor de rest speelt hij wel lekker.![]()
Eerst ff film gucken, daarna kan ik wel ja.quote:Op zondag 7 september 2014 19:32 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Heren Seedorf en Tan,
Nog clubben vanavond?Idee van Zhanoquote:Op zondag 7 september 2014 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven, ouwe pik. Vraag je dan wel even af wie ik voor de gek houd.
[..]
Ik heb geen flauw idee?Al die glitch momenten etc moeten 'vastgelegd' worden volgens hem hehe
![]()
Al die goede RW's hebben maar 2* zwakke been.quote:Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Liep ik met Hulk ook tegenaan. Wat een log beest. Vervangen door IF Maria. Vond ik ook niks. Toen maar het grootste gedeelte van het team verkocht.Muller en Ronaldo zijn de beesten in mijn team.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Te laat.quote:Op zondag 7 september 2014 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is nou 12 euro joh.Rammen.
[..]
Klinkt als Oostbloktaferelen.Zelf nog wat binnengehengeld?
[..]
Bierteam joh.![]()
IF McGeady lijkt me een zekerheidje, 2 goals in kwalificatiewedstrijdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jii... wait for it..... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op zondag 7 september 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:
IF McGeady lijkt me een zekerheidje, 2 goals in kwalificatiewedstrijdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
[..]
Geloofwaardig.
Doet me wel denken aan een ander pareltje uit het grote Lindgrenstoriesverhalenboek. (Geen idee of ik dit al heb verteld, lang verhaal)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam![]()
It's time to say thank you in form M C Gaydy wobwubwobwubwobquote:Op zondag 7 september 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:
IF McGeady lijkt me een zekerheidje, 2 goals in kwalificatiewedstrijd![]()
Is er al een nieuwe aflevering?quote:Op zondag 7 september 2014 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
It's time to say thank you in form M C Gaydy wobwubwobwubwob
J... wait for it... iiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee die kut zei vorige week ofzo, maar nooit gebeurdquote:Op zondag 7 september 2014 20:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is er al een nieuwe aflevering?
Woensdag eventueel staat op twitter![]()
Beetje jammer.. maar hij ging dit verhaal afmaken met FIFA 15 toch?quote:Op zondag 7 september 2014 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee die kut zei vorige week ofzo, maar nooit gebeurdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wil best even meedenken, maar ik heb er sowieso niet zoveel tijd voor de komende tijd.quote:Op zondag 7 september 2014 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eerst ff film gucken, daarna kan ik wel ja.
[..]
Idee van ZhanoAl die glitch momenten etc moeten 'vastgelegd' worden volgens hem hehe
Ging over wie het ging schrijven. Toen zei ik dat dat er maar 1 kon zijn hierquote:Op zondag 7 september 2014 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wil best even meedenken, maar ik heb er sowieso niet zoveel tijd voor de komende tijd.![]()
![]()
quote:Jiiii wait for it... iiizzzzzzzz
ik wil wel helpen met opzoeken van topiclinks en quotesquote:Op zondag 7 september 2014 20:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ging over wie het ging schrijven. Toen zei ik dat dat er maar 1 kon zijn hier![]()
![]()
Weer 2 jaar zeiken en irriteren.quote:Op zondag 7 september 2014 20:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zul je zien dat als Immers eindelijk weg is Kuyt erbij komt hahaha![]()
Haha quotes vooral jaquote:Op zondag 7 september 2014 20:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil wel helpen met opzoeken van topiclinks en quotes
Als Rijst er maar in staat![]()
Tieten.quote:Op zondag 7 september 2014 20:16 schreef Reemi het volgende:
Ik wil de WeFUT homepage vernieuwen/opfrissen. Iemand ideeën?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
stekker eruit gooien. domme sitequote:Op zondag 7 september 2014 20:16 schreef Reemi het volgende:
Ik wil de WeFUT homepage vernieuwen/opfrissen. Iemand ideeën?![]()
Wow die was echt leuk. 2 weken geleden....quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maver is that you? ,twitter:ok_marks twitterde op zondag 07-09-2014 om 20:15:18@futheadsite @RobHodson_ make Pro Player Ibarbo, pretend I’m Ibarbo, ???, profit reageer retweet
![]()
Ik vind de huidige frontpage best prima hoor. Die van die andere fut sites zijn teringlelijk in ieder geval, dus denk niet dat je daar de strijd op verliest.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed te horenquote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de huidige frontpage best prima hoor. Die van die andere fut sites zijn teringlelijk in ieder geval, dus denk niet dat je daar de strijd op verliest.Wil toch wat nieuwigheden toevoegen, zodat het niet gewoon de huidige WeFUT wordt met FIFA 15 spelers
Heb wel al wat features, maar hoe meer hoe beter natuurlijk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Youtube reviews linken aan een speler.quote:Op zondag 7 september 2014 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goed te horenWil toch wat nieuwigheden toevoegen, zodat het niet gewoon de huidige WeFUT wordt met FIFA 15 spelers
Hoop dat je die player prices snel up and running krijgt. Toch wel een belangrijk dingetjequote:Op zondag 7 september 2014 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goed te horenWil toch wat nieuwigheden toevoegen, zodat het niet gewoon de huidige WeFUT wordt met FIFA 15 spelers
En Futhead heeft de database al claimen ze..Daar moet jij ook maar achteraan gaan dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meer een community er van maken zoals futhead. Up/downvote systeem enzzquote:Op zondag 7 september 2014 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
![]()
hou mij erbuitenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zij hebben fijne connecties met EA jaquote:Op zondag 7 september 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoop dat je die player prices snel up and running krijgt. Toch wel een belangrijk dingetje
En Futhead heeft de database al claimen ze..Daar moet jij ook maar achteraan gaan dan
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dirkie Muller einzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is echt het enige waarvoor ik futhead nog regelmatig gebruik ja. De comments dan.quote:Op zondag 7 september 2014 20:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Meer een community er van maken zoals futhead. Up/downvote systeem enzzhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 21:11 schreef Freire het volgende:
Je varkens Gucci en Prada noemen
#boerzoektvrouwquote:Op zondag 7 september 2014 19:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat je die wedstrijden dat voor je plezier kijkt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond Need for Speed en die nieuwe X-Men echt supertof trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NFS was leuk om te zien, cliche verhaal. X-Men was wel goedquote:Op zondag 7 september 2014 21:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond Need for Speed en die nieuwe X-Men echt supertof trouwens
Hala Madrid !
Ik had hele lage verwachtingen bij NFS door alle negatieve reacties, maar daardoor viel hij juist heel erg mee. Verhaal bij dit soort films stelt nooit veel voor, maar de actie was echt geniaal goed. Supertoffe auto's ook. Vond de races en auto's veel toffer dan bij de F&F films ook (in ieder geval alles na deel 2).quote:Op zondag 7 september 2014 21:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
NFS was leuk om te zien, cliche verhaal. X-Men was wel goedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
jammer dat ze ook weer gebruik maakten van het infinite gears principequote:Op zondag 7 september 2014 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had hele lage verwachtingen bij NFS door alle negatieve reacties, maar daardoor viel hij juist heel erg mee. Verhaal bij dit soort films stelt nooit veel voor, maar de actie was echt geniaal goed. Supertoffe auto's ook. Vond de races en auto's veel toffer dan bij de F&F films ook (in ieder geval alles na deel 2).Koenigseggs met 28 versnellingen
![]()
![]()
Ik ben een auto noob dus dat soort dingen vallen mij verder niet opquote:Op zondag 7 september 2014 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat ze ook weer gebruik maakten van het infinite gears principeKoenigseggs met 28 versnellingen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jou valt het niet op dat ze 10x schakelen om sneller te gaan?quote:Op zondag 7 september 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben een auto noob dus dat soort dingen vallen mij verder niet op
je kent het wel tochquote:Op zondag 7 september 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben een auto noob dus dat soort dingen vallen mij verder niet opalle films hebben dat. Ze kunnen altijd nog net even meer gas geven of net even opschakelen
![]()
![]()
Net als die startbaan bij de laatste F&F
quote:Op zondag 7 september 2014 21:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jou valt het niet op dat ze 10x schakelen om sneller te gaan?Ja dat soort shit zit in al die racefilms, maar ik ga er als noob dan maar vanuit dat ze die shit hebben getuned met een of ander superduper versnellingsbak met heul veul versnellingen. Heb er de ballen verstand van wat er allemaal mogelijk is op dat gebied.quote:Op zondag 7 september 2014 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kent het wel tochalle films hebben dat. Ze kunnen altijd nog net even meer gas geven of net even opschakelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat viel zelfs mij op. Ze hadden ook ergens uitgerekend dat met die snelheden de startbaan dan een paar km lang wasquote:Op zondag 7 september 2014 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 7 september 2014 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
American Hustle vond ik wel echt een schijtfilm.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een normale startbaan is een paar km langquote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat viel zelfs mij op. Ze hadden ook ergens uitgerekend dat met die snelheden de startbaan dan een paar km lang was
Maar we snappen wat je bedoelt![]()
![]()
Nee joh is niet mogelijk want dan zou je een gigantische versnellingsbak moeten hebben dat is niet mogelijk onder een auto. Vrachtwagens hebben 16 versnellingen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat soort shit zit in al die racefilms, maar ik ga er als noob dan maar vanuit dat ze die shit hebben getuned met een of ander superduper versnellingsbak met heul veul versnellingen. Heb er de ballen verstand van wat er allemaal mogelijk is op dat gebied.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dan weet je het nu, dat kan nietquote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat soort shit zit in al die racefilms, maar ik ga er als noob dan maar vanuit dat ze die shit hebben getuned met een of ander superduper versnellingsbak met heul veul versnellingen. Heb er de ballen verstand van wat er allemaal mogelijk is op dat gebied.![]()
![]()
Moet ik nog kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
American Hustle vond ik wel echt een schijtfilm.
Hunger Games is leuk. Heb ook al die boeken gelezen. Als ik zou meedoen then I would fuck everyboddie up.![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij moet niet meedoen aan de Hunger Games, maar aan Battle Royalequote:Op zondag 7 september 2014 21:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken.
Hunger Games is leuk. Heb ook al die boeken gelezen. Als ik zou meedoen then I would fuck everyboddie up.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rijst moet meedoen met de Houston 500quote:Op zondag 7 september 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij moet niet meedoen aan de Hunger Games, maar aan Battle RoyaleRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan zou ik als eerste doodgaan. Zo'n crazy japanner is wel wat geavanceerder dan een euroasianquote:Op zondag 7 september 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij moet niet meedoen aan de Hunger Games, maar aan Battle Royale![]()
Echt een mega brakke serie. Zou er niet aan beginnen. Het is een remake van een Franse serie (Les Revenants), die schijnt wel goed te zijn. Maar dit is echt troep. Zo saai ook..quote:Op zondag 7 september 2014 21:50 schreef Rijst het volgende:
Lijkt me wel een leuke serie. Resurrection.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van Persie is trouwens gegroeid in FUT. Hij was 2 jaar geleden 6'2, afgelopen jaar 6'0 en nu weer 6'2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lewa op weg naar zijn eerste Bayern IF. 2 goals al tegenGibraltar
Portugal thuis achter tegen Albanië!!!!
Portugal
Portugal zonder Ronaldox10000
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
met Ronaldo ookquote:Op zondag 7 september 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Portugal
![]()
![]()
Wel echt een mooie goalquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als hij vandaag niet scoort moeten ze zijn contract ontbinden.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dafuq, Gibraltar is een landquote:Op zondag 7 september 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Portugal
Met Wiseman de 84 pace CB.
![]()
Godver die laatste aflevering van How i met your mother
Echt een kut einde. Paar dagen geleden stond het officiële alternatieve einde (van de DVD/BR) op vimeo. Die was echt veel beter. Maar hij is offline gehaaldquote:Op zondag 7 september 2014 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver die laatste aflevering van How i met your mother
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dit was echt kut.quote:Op zondag 7 september 2014 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een kut einde. Paar dagen geleden stond het officiële alternatieve einde (van de DVD/BR) op vimeo. Die was echt veel beter. Maar hij is offline gehaaldZo'n vrolijke serie en dan zo'n einde
1-1 Schotland
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie heeft hier de The Americans (serie) gezien?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hele goede seriequote:Op zondag 7 september 2014 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft hier de The Americans (serie) gezien?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi even in sickbeard planten.quote:thanks.
Heb volgens mij alles gezien behalve de laatste 2/3 episodes... Nu ook totaal geen zin meer om te kijken nu ik hoor hoe kut iedereen het vinvindtquote:Op zondag 7 september 2014 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver die laatste aflevering van How i met your mother![]()
Dan had ik Duitsland - Schotland wel overgeslagen denk ik jaquote:Op zondag 7 september 2014 22:09 schreef Freire het volgende:
O dit zijn kwalificatiewedstrijden
Ik dacht het oefeninterlands waren
Op Sport1 heb je een simulcast met Duitsland als main match en dan steeds schakelen naar goals..wel chill
Vast ook wel op janlulAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Buh?? Zijn die al begonnen?quote:Op zondag 7 september 2014 22:09 schreef Freire het volgende:
O dit zijn kwalificatiewedstrijden
Ik dacht het oefeninterlands waren
want je hebt geen eigen meningquote:Op zondag 7 september 2014 22:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb volgens mij alles gezien behalve de laatste 2/3 episodes... Nu ook totaal geen zin meer om te kijken nu ik hoor hoe kut iedereen het vinvindt![]()
Muller 2e goal. Komt weer een IF aanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aghjoh wel gewoon kijken weet je iig wel hoe het eindigtquote:Op zondag 7 september 2014 22:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb volgens mij alles gezien behalve de laatste 2/3 episodes... Nu ook totaal geen zin meer om te kijken nu ik hoor hoe kut iedereen het vinvindt
Jezus..quote:nou dan heeft Guus nog wat te doen
quote:Op zondag 7 september 2014 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq, Gibraltar is een landMet Wiseman de 84 pace CB.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat dacht je dan?quote:Op zondag 7 september 2014 22:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq, Gibraltar is een landMet Wiseman de 84 pace CB.
Echt een tragisch team zeg, met die kut Nani die denkt dat hij nu de ster is zonder Ronaldo.quote:
Eder kan er ook geen kut van IRL.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
AlbaniëBalkan landen onderschatten in voetbal
Hala Madrid !
De Balkan raar rollen hi ha hoquote:Op zondag 7 september 2014 22:18 schreef BDIL het volgende:
Altijd extra gemotiveerd. Iedere speler wil ook aan de rest van de wereld laten zien wat hij allemaal met een bal kan.quote:Op zondag 7 september 2014 22:18 schreef BDIL het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat het bij Engeland hoorde.. maar ze doen nu dus voor het eerst mee aan die kwalificatie.quote:![]()
Ze hebben gewoon eigen bestuur volgens mij..quote:Op zondag 7 september 2014 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij Engeland hoorde.. maar ze doen nu dus voor het eerst mee aan die kwalificatie.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kolarov jaagt even een vrije trap van 30 meter ofzo langs Lloris
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhh mooie goalquote:Op zondag 7 september 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Kolarov jaagt even een vrije trap van 30 meter ofzo langs Lloris
Dat leggertje ook![]()
![]()
fcking spannendtwitter:ChuBoi twitterde op zondag 07-09-2014 om 22:21:40If it'll make you feel better, two very popular players were upgraded to 5* Skills. You'll like it. Find out next Tuesday. #FIFA15Ratings reageer retweet
![]()
Ibra en...quote:Op zondag 7 september 2014 22:23 schreef wieisboos het volgende:
fcking spannendtwitter:ChuBoi twitterde op zondag 07-09-2014 om 22:21:40If it'll make you feel better, two very popular players were upgraded to 5* Skills. You'll like it. Find out next Tuesday. #FIFA15Ratings reageer retweet
Hazard hopelijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Messi dadelijkquote:
Hala Madrid !
DEMPSEEEEEEYquote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Cuadrado en Dempsey.
Niks nieuws.. al heeft Dempsey geen 5* meer in H2H.![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee denk dat ze het over andere spelers hebben, niet degene die al bekend zijn gemaaktkan ook jaquote:Op zondag 7 september 2014 22:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog niet aangekondigde spelers bedoelt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou welquote:zijn, Ibra downgraden naar 4* in de pre-data en het dan als leuke verrassing presenteren dat hij naar 5* is geüpgraded.
Beetje de tactiek van veel webshops, vlak voor "speciale kortingsacties" een product duurder maken waardoor "afgeprijsde" artikel even duur was als het altijd al was.![]()
Zo doet EA het toch steeds. Features verwijderen en een jaar later terugbrengen als nieuw dingetjequote:Op zondag 7 september 2014 22:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou welzijn, Ibra downgraden naar 4* in de pre-data en het dan als leuke verrassing presenteren dat hij naar 5* is geüpgraded.
Beetje de tactiek van veel webshops, vlak voor "speciale kortingsacties" een product duurder maken waardoor "afgeprijsde" artikel even duur was als het altijd al was.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lewa hattrickAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speelde vandaag met Milik. Volgens mij kan dat best een FIFA 15 god worden als hij wat IFs pakt
(en zijn workrates normaal worden)![]()
Op next gen mag je maar 3 uurtjes spelen geloof ikquote:Op zondag 7 september 2014 22:29 schreef Rijst het volgende:
hoeveel dagen kan je eerder spelen met early access?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij kan dat alleen op xboxquote:Op zondag 7 september 2014 22:29 schreef Rijst het volgende:
hoeveel dagen kan je eerder spelen met early access?![]()
serious? wow dat is dan echt faggotyfagfagquote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Op next gen mag je maar 3 uurtjes spelen geloof ik![]()
![]()
Je hebt gefaaldquote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nop
en die IF's zijn ook onwaarschijnlijk![]()
![]()
Welke spitsen horen er nou med/high WR te hebben? Slaat sowieso toch nergens opquote:Op zondag 7 september 2014 22:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mag niet worden aangepast tot hij minimaal 7-8 wedstrijden heeft gespeeld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jep. Zelfs als je al die andere games van ze zou spelen dan is het gewoon dikke schijt.quote:Op zondag 7 september 2014 22:33 schreef Rijst het volgende:
wie gaat nou payen voor 3 uur gameplay. Dan ben je echt stupid.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het is 6 uur maar das nog altijd erg karig. ik ga de early access op de xbox360 spelen , das tenminste 3 dagen eerderquote:Op zondag 7 september 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op next gen mag je maar 3 uurtjes spelen geloof ik![]()
Net zo stupid als altijd maar english words in je nederlandse sentences usen.quote:Op zondag 7 september 2014 22:33 schreef Rijst het volgende:
wie gaat nou payen voor 3 uur gameplay. Dan ben je echt stupid.![]()
kut Frankquote:Op zondag 7 september 2014 22:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
mag niet worden aangepast tot hij minimaal 7-8 wedstrijden heeft gespeeld
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lewa 4 goals
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft altijd normale workrates gehadquote:Op zondag 7 september 2014 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Casta wel weer normale workrates volgend jaar.![]()
Die had hij van begin af aan.quote:Op zondag 7 september 2014 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Casta wel weer normale workrates volgend jaar.
Alleen even med/high in de eerste DB vorig jaar voor de releaseAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hala Madrid !
Muller nog op de paal, anders ook een hattrickAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
O, ik heb dan niet opgelet. Ik dacht dat hij med/high hadquote:Op zondag 7 september 2014 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die had hij van begin af aan.
Alleen even med/high in de eerste DB vorig jaar voor de release![]()
![]()
die overtreding van muller daarna.quote:Op zondag 7 september 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
Muller nog op de paal, anders ook een hattrick![]()
Duitsland - Gibraltar gaat echt 15-0 wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hele TOTW vol met Duitsersquote:Op zondag 7 september 2014 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Duitsland - Gibraltar gaat echt 15-0 worden
Hala Madrid !
Dan maakt zelfs Neuer er 3 jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Albanië
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stop teasing mequote:Op zondag 7 september 2014 22:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
gaan jullie elkaar wanken voor de cam?![]()
Om de shirtverkoop in Azië te stimuleren hebben we besloten om Rijst ook een contract aan te bieden bij onze club![]()
![]()
Yeah right.. gewoon voor de bukaku in de kleedkamer.quote:Op zondag 7 september 2014 22:56 schreef Freire het volgende:
Om de shirtverkoop in Azië te stimuleren hebben we besloten om Rijst ook een contract aan te bieden bij onze clubRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij is wel target man hi ha hoquote:Op zondag 7 september 2014 22:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yeah right.. gewoon voor de bukaku in de kleedkamer.![]()
Stuurt een maat van mij een bericht dat hij afgelopen week XTC in een joint had gerooktWiet bleek helemaal onder poedervorm van XTC te zitten, was van een chick. Krijgt hij doodleuk een app achteraf van :''weet jij nog dat we XTC hadden gerookt''.
Ze zei gewoon niks vooraf.
Bitches
![]()
Hala Madrid !
Sorry ik vond Lindgrens verhaal leuker.quote:Op zondag 7 september 2014 23:22 schreef BDIL het volgende:
Stuurt een maat van mij een bericht dat hij afgelopen week XTC in een joint had gerooktWiet bleek helemaal onder poedervorm van XTC te zitten, was van een chick. Krijgt hij doodleuk een app achteraf van :''weet jij nog dat we XTC hadden gerookt''.
Bitches
![]()
maar wtf![]()
![]()
Is ook niet leuk bedoeltquote:Op zondag 7 september 2014 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sorry ik vond Lindgrens verhaal leuker.
maar wtfMaar wat voor shit je allemaal kan overkomen
Hij bleef ook doorpraten de dag erna hoe leuk het feest was
Nu weet ik ook waarom
![]()
![]()
Hala Madrid !
XTC roken?quote:Op zondag 7 september 2014 23:22 schreef BDIL het volgende:
Bitches
![]()
Goed voor je met al die tyfus troep die naast MDMA erin zit. En volgens mij werkt MDMA zo niet...
MDMA moet toch eerst verwerkt worden in de lever ?quote:Op zondag 7 september 2014 23:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
XTC roken?Goed voor je met al die tyfus troep die naast MDMA erin zit. En volgens mij werkt MDMA zo niet...
![]()
pas de 16e weten we dus wie de 2 nieuwe 5* skillers zijn. graf EA, breng dan gewoon geen nieuws uit en hou het lekker voor jetwitter:ChuBoi twitterde op zondag 07-09-2014 om 23:36:5116th “@thefifapc: @ChuBoi which tuesday? 9th or 16th?” reageer retweet
![]()
xtcquote:Op zondag 7 september 2014 23:22 schreef BDIL het volgende:
Bitches
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je snapt dat hij niet als bedoeling had om XTC te roken en ten 2e het zat in poedervorm in hetzelfde doosje als het wiet.quote:Op zondag 7 september 2014 23:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
XTC roken?Goed voor je met al die tyfus troep die naast MDMA erin zit. En volgens mij werkt MDMA zo niet...
Hala Madrid !
lekker ea access nemen omdat het zo'n kut bedrijf is he.quote:Op zondag 7 september 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
pas de 16e weten we dus wie de 2 nieuwe 5* skillers zijn. graf EA, breng dan gewoon geen nieuws uit en hou het lekker voor jetwitter:ChuBoi twitterde op zondag 07-09-2014 om 23:36:5116th “@thefifapc: @ChuBoi which tuesday? 9th or 16th?” reageer retweet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik kan mijn telefoon abo verlengen.. Als ik het via de hi site zelf doe kom ik op 35 p/m uit maar moet ik 220 euro bijbetalen. En als ik het via studentmobiel doe kan ik ook verlengen en gaat het ook via hi en dan is het ook 35 maar zonder bijbetalen en krijg ik er een gratis tablet bij.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Neem Sim-only als je nu een goed toestel hebt ( een model met quad-core processor )quote:Op zondag 7 september 2014 23:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan mijn telefoon abo verlengen.. Als ik het via de hi site zelf doe kom ik op 35 p/m uit maar moet ik 220 euro bijbetalen. En als ik het via studentmobiel doe kan ik ook verlengen en gaat het ook via hi en dan is het ook 35 maar zonder bijbetalen en krijg ik er een gratis tablet bij.
Hala Madrid !
Waarom geen sim-only ? Vind 35 eu voor een crappy abbo echt te duur. Ben na mijn 2jarig abbo bij Hi overgestapt naar een sim-only. Kost me 2,5 keer zo weinig en ik heb 5 keer zo veel belminuten en evenveel dataquote:Op zondag 7 september 2014 23:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan mijn telefoon abo verlengen.. Als ik het via de hi site zelf doe kom ik op 35 p/m uit maar moet ik 220 euro bijbetalen. En als ik het via studentmobiel doe kan ik ook verlengen en gaat het ook via hi en dan is het ook 35 maar zonder bijbetalen en krijg ik er een gratis tablet bij.![]()
![]()
Een XTC tablet?quote:Op zondag 7 september 2014 23:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan mijn telefoon abo verlengen.. Als ik het via de hi site zelf doe kom ik op 35 p/m uit maar moet ik 220 euro bijbetalen. En als ik het via studentmobiel doe kan ik ook verlengen en gaat het ook via hi en dan is het ook 35 maar zonder bijbetalen en krijg ik er een gratis tablet bij.![]()
![]()
Heb nu een s3. En wil een s5. Maar mijn s3 is niet geweldig meer. Al zit ik ook naar de s4 te kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 23:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Neem Sim-only als je nu een goed toestel hebt ( een model met quad-core processor )
maar vind dit nog best goede deal:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb nu een HTC One (M7) en hierna zal ik geen nieuwe toestel halen tot het noodzakelijk zal zijn. 1 jaar lang sim-only scheelt je sws 400 euro op jaarbasis.quote:Op zondag 7 september 2014 23:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb nu een s3. En wil een s5. Maar mijn s3 is niet geweldig meer. Al zit ik ook naar de s4 te kijken.
maar vind dit nog best goede deal:
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Bel min hoef ik niet. Ik bel bijna nooit. Data wel. Maar ook max 1 gb.quote:Op zondag 7 september 2014 23:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom geen sim-only ? Vind 35 eu voor een crappy abbo echt te duur. Ben na mijn 2jarig abbo bij Hi overgestapt naar een sim-only. Kost me 2,5 keer zo weinig en ik heb 5 keer zo veel belminuten en evenveel data
Nieuw toestel heb ik eigenlijk sowieso wel nodig.
Maar kan sinds vandaag verlengen, het heeft geen haastMaar vond het vooral apart dat het via de hi site stuk duurder is dan via een andere site
edit: Sim only zou me 17.50 kosten voor 750mb. en 100 min bij hi
Abbo dus 35 voor 1 gieg en 100 min en een s5. Komt er opneer dat je je s5 koopt voor 420 euro. Dat is best netjesDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb zo'n duur abonnement met onbeperkt bellen, smsen ( ;') ) en data. Zo weet ik in ieder geval zeker dat ik nooit extra kosten krijg omdat ik over m'n minuten ben. Dat gaat best snel, vaak genoeg rekening gehad van 100+ euro terwijl het normaal gesproken 30 moest zijn.
Bossquote:
Hi heeft sowieso onbeperkt data. Gaat alleen (heel) langzaam als je over je mb`s bent. Maar wel chill dat je dus niet achter af een hoge rekening krijgt door je mbsquote:Op zondag 7 september 2014 23:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik heb zo'n duur abonnement met onbeperkt bellen, smsen ( ;') ) en data. Zo weet ik in ieder geval zeker dat ik nooit extra kosten krijg omdat ik over m'n minuten ben. Dat gaat best snel, vaak genoeg rekening gehad van 100+ euro terwijl het normaal gesproken 30 moest zijn.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Naja, 10GB wat daarna inderdaad 96kbps wordt, maar zit op school en thuis altijd op WiFi. En onderweg ben ik nooit met m'n telefoon bezig.quote:Op maandag 8 september 2014 00:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hi heeft sowieso onbeperkt data. Gaat alleen (heel) langzaam als je over je mb`s bent. Maar wel chill dat je dus niet achter af een hoge rekening krijgt door je mbs
Niet gekekenquote:Op maandag 8 september 2014 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]En zat er nog een goede non-shiny in?
![]()
nuttig dan zo'n onbeperkt abonnement ;pquote:Op maandag 8 september 2014 00:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Naja, 10GB wat daarna inderdaad 96kbps wordt, maar zit op school en thuis altijd op WiFi. En onderweg ben ik nooit met m'n telefoon bezig.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gaat me meer om de belminuten.quote:Op maandag 8 september 2014 00:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nuttig dan zo'n onbeperkt abonnement ;pOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Reus gaat zijn carrière ook verpesten met al die blessures
Hala Madrid !
Hala Madrid !
Hebben een toque om. Anders had die nog veel meer pijn.quote:
Laat Trapz zijn ding doenquote:
Hala Madrid !
quote:quote:Op zondag 7 september 2014 23:42 schreef Maver24 het volgende:
Ciftci en Cuadrado. Kan ik je voor de 16e ook wel vertellen. Kun je die dag tenminste gewoon aan het werk in plaats van thuis op het nieuws wachten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit idd... Zal eerder El Shaarawi zijn ofzo, of Lamelaquote:Op maandag 8 september 2014 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ciftci is nu niet bepaald populair.![]()
![]()
Who fucking cares.quote:Op maandag 8 september 2014 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan 4* skills en Dempsey 5.
Mijn ogen.
Truste![]()
![]()
Zlatan wordt ook een dagje ouder.quote:Op maandag 8 september 2014 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan 4* skills en Dempsey 5.
Mijn ogen.![]()
Hij deed net mee met clubs op de 360, maar sinds zijn komst hebben we volgens mij niet 1 keer gewonnenquote:![]()
![]()
![]()
Die kerel heeft ook alle consoles, het is net de Aziatische Maver. Mavel dus. Maar met mij ervaarden de PS'ers hetzelfde trouwens. Rijst en ik moeten maar eens samen een club opzetten, met andere anti helden.quote:Op maandag 8 september 2014 02:45 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij deed net mee met clubs op de 360, maar sinds zijn komst hebben we volgens mij niet 1 keer gewonnen![]()
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
's avonds een man, 's ochtends een man om jouw woorden maar te gebruikenquote:
Godver, bikkeltjequote:Op maandag 8 september 2014 07:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
's avonds een man, 's ochtends een man om jouw woorden maar te gebruiken
College vandaag?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja 11-1, ik ga maar ff kijken omdat het de eerste van dat vak is. Gelijk ff vragen of de presentaties en dergelijke in het engels moeten, want dan wordt het gelijk uitschrijvenquote:Op maandag 8 september 2014 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, bikkeltje
College vandaag?
Haha, 1e college op komen dagen, daarna nooit meer terugkomen: herkenbaarquote:Op maandag 8 september 2014 07:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja 11-1, ik ga maar ff kijken omdat het de eerste van dat vak is. Gelijk ff vragen of de presentaties en dergelijke in het engels moeten, want dan wordt het gelijk uitschrijven
Presenteren in het Engels, is dat zo lastig dan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
in het Nederlands al super slecht in en m'n Engelse accent ook nog eens drama.quote:Op maandag 8 september 2014 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, 1e college op komen dagen, daarna nooit meer terugkomen: herkenbaar
Presenteren in het Engels, is dat zo lastig dan?
Oftewel een hekel aan presenteren'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zlatan 4* Skill Moves?
FIFA15 is nu al een kutspel.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 07:56 schreef DuTank het volgende:
Zlatan 4* Skill Moves?
FIFA15 is nu al een kutspel.rare beslissing ja, zal wel 5 worden lijkt mij
Tja, dat moet je dan maar compenseren met je looksquote:Op maandag 8 september 2014 07:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in het Nederlands al super slecht in en m'n Engelse accent ook nog eens drama.
Oftewel een hekel aan presenteren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je druk maken over wanneer EA precies een paar nieuwe 5* skillers bekend gaat maken![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 08:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Je druk maken over wanneer EA precies een paar nieuwe 5* skillers bekend gaat maken![]()
![]()
Precies dit. Gewoon volwassen mensen ookquote:Op maandag 8 september 2014 08:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
![]()
Zo ongeveer alles wat wij hier ontopic bespreken is natuurlijk relatief, gelet op bijvoorbeeld de ontwikkelingen in Oekraine en het Midden-Oosten.quote:Op maandag 8 september 2014 08:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies dit. Gewoon volwassen mensen ook
Ik wil me nog best boos maken omdat EA iets verprutst terwijl ik er netjes voor betaald heb. Maar de exacte datum van bekendmaking van 2 stuks 5*-skillertjes gaat wel echt te ver hoor![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of drama schoppen om Ibrahimovic die geen 5* krijgtquote:Op maandag 8 september 2014 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles wat wij hier ontopic bespreken is natuurlijk relatief, gelet op bijvoorbeeld de ontwikkelingen in Oekraine en het Midden-Oosten.
Ik wil me nog best boos maken omdat EA iets verprutst terwijl ik er netjes voor betaald heb. Maar de exacte datum van bekendmaking van 2 stuks 5*-skillertjes gaat wel echt te ver hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Drama schoppen is een groot woord. Maar dat maakt hem minder interessant voor volgend jaar voor mij. Ook al benut ik die 5* niet volledig.quote:Op maandag 8 september 2014 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of drama schoppen om Ibrahimovic die geen 5* krijgtHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ibra geen 5*???quote:Op maandag 8 september 2014 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of drama schoppen om Ibrahimovic die geen 5* krijgt
WTF???
Ik gooi hier even een paar ruiten in![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het gros gebruikt hem gewoon omdat hij sterk is, groot is, daardoor goed kan koppen en keihard kan schieten.quote:Op maandag 8 september 2014 08:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Drama schoppen is een groot woord. Maar dat maakt hem minder interessant voor volgend jaar voor mij. Ook al benut ik die 5* niet volledig.![]()
Scoop turns en McGeady spins zijn toch wel erg handig en gebruik ik best veel.quote:Op maandag 8 september 2014 08:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gros gebruikt hem gewoon omdat hij sterk is, groot is, daardoor goed kan koppen en keihard kan schieten.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: