NEE.quote:Op zondag 7 september 2014 18:17 schreef erik013 het volgende:
[..]
Is die ook voor mannen een beetje de moeite waard?
Zelfs twee seizoen OITNB zal je doen concluderen dat het zo stroef is als de droge kut van de hoofdtrolspeelster.quote:Op zondag 7 september 2014 19:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Ga het toch proberen dan. Net als Mad Men beetje stroef begin of zijn 2 afleveringen genoeg om te kijken of het iets is of niet?
Dit! The Shield wordt ook elk seizoen beter, en is nog spannender.quote:Op zondag 7 september 2014 18:06 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
The Shield. Een van de beste series ooit!
Met in de hoofdrol de ruigere, stoerdere en corruptere versie van Hank Schrader.
quote:Op zondag 7 september 2014 18:00 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat boeit het? Ik zeg express nachecken omdat het zo lekker klinkt.
Alleen jammer dat elke aflevering een afgeronde case moet bevatten.quote:Op maandag 8 september 2014 07:46 schreef schoolstudent het volgende:
Dit! The Shield wordt ook elk seizoen beter, en is nog spannender.
The Wire en The Sopranos ontlopen elkaar niet veel hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef Soldier2000 het volgende:
Breaking Bad was zeker goed, maar ik ben nog geen serie tegengekomen gekomen die kan tippen aan The Sopranos.
Ik heb ze beide gekeken, en ook The Wire vond ik erg goed, maar kon voor mijn mening toch niet tippen aan The Sopranos.quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef znarch het volgende:
[..]
The Wire en The Sopranos ontlopen elkaar niet veel hoor.
Man man wat een rijtje bazenseriesquote:Op maandag 8 september 2014 07:07 schreef Trebo het volgende:
1. The Sopranos
2. Entourage
3. Boardwalk Empire
4. Breaking Bad
5. The Wire
6. Justified
7. Mad Men
9. Penoza
10: The Shield.
was idd fantastisch, maar de allerlaatste aflevering van the shield was tog zelfs nog veul beter.quote:Op maandag 8 september 2014 07:07 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Meesterlijk, nog nooit zo'n goede seizoensfinale gezien.
En ik moest een x aantal episodes verder een traantje wegpinken bij:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |