NEE.quote:Op zondag 7 september 2014 18:17 schreef erik013 het volgende:
[..]
Is die ook voor mannen een beetje de moeite waard?
Zelfs twee seizoen OITNB zal je doen concluderen dat het zo stroef is als de droge kut van de hoofdtrolspeelster.quote:Op zondag 7 september 2014 19:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Ga het toch proberen dan. Net als Mad Men beetje stroef begin of zijn 2 afleveringen genoeg om te kijken of het iets is of niet?
Dit! The Shield wordt ook elk seizoen beter, en is nog spannender.quote:Op zondag 7 september 2014 18:06 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
The Shield. Een van de beste series ooit!
Met in de hoofdrol de ruigere, stoerdere en corruptere versie van Hank Schrader.
quote:Op zondag 7 september 2014 18:00 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat boeit het? Ik zeg express nachecken omdat het zo lekker klinkt.
Alleen jammer dat elke aflevering een afgeronde case moet bevatten.quote:Op maandag 8 september 2014 07:46 schreef schoolstudent het volgende:
Dit! The Shield wordt ook elk seizoen beter, en is nog spannender.
The Wire en The Sopranos ontlopen elkaar niet veel hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef Soldier2000 het volgende:
Breaking Bad was zeker goed, maar ik ben nog geen serie tegengekomen gekomen die kan tippen aan The Sopranos.
Ik heb ze beide gekeken, en ook The Wire vond ik erg goed, maar kon voor mijn mening toch niet tippen aan The Sopranos.quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef znarch het volgende:
[..]
The Wire en The Sopranos ontlopen elkaar niet veel hoor.
Man man wat een rijtje bazenseriesquote:Op maandag 8 september 2014 07:07 schreef Trebo het volgende:
1. The Sopranos
2. Entourage
3. Boardwalk Empire
4. Breaking Bad
5. The Wire
6. Justified
7. Mad Men
9. Penoza
10: The Shield.
was idd fantastisch, maar de allerlaatste aflevering van the shield was tog zelfs nog veul beter.quote:Op maandag 8 september 2014 07:07 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Meesterlijk, nog nooit zo'n goede seizoensfinale gezien.
En ik moest een x aantal episodes verder een traantje wegpinken bij:quote:
The shield is ook keihard man.quote:Op maandag 8 september 2014 18:11 schreef Studeur het volgende:
weet het niet met the shield, hou eerlijk gezegd niet zo van politieseries. miss vanavond maar eens the wire proberen, of sopranos. Ik weet het niet meer, ik wil bb terug![]()
ik hou ook nie van politieseries maar the shield gaat meer over het kkharde strike teamquote:Op maandag 8 september 2014 18:11 schreef Studeur het volgende:
weet het niet met the shield, hou eerlijk gezegd niet zo van politieseries. miss vanavond maar eens the wire proberen, of sopranos. Ik weet het niet meer, ik wil bb terug![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 18:08 schreef toppertim het volgende:
Sorry, er is geen enkele serie die in de buurt komt van Breaking Bad (alleen Game of thrones...)
Misschien: Dexter, House of Cards of lost
je mag breaking bad niet leuk vinde maar noem het nooit een kutserie zemmelquote:Op maandag 8 september 2014 19:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
breaking bad was best wel een kut serie
boardwalk empire, sopranos, the wire
quote:Op maandag 8 september 2014 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik moest een x aantal episodes verder een traantje wegpinken bij:
'How my hair look. Mike?'
Al begonnen? Ik denk dat ik deze week voor de derde rerun ga.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:29 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook voor een rerun ga.
Haha troll of gewoon dom.quote:Op maandag 8 september 2014 19:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
breaking bad was best wel een kut serie
Ja, dat had ik meegekregen. Maar 'laatst' is rekkelijk, was 2011. Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op met Snoop.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:56 schreef heiden6 het volgende:
Een van mijn favoriete scenes uit de hele serie:
(Wist je trouwens dat zij laast weer is opgepakt?)
Al begonnen? Ik denk dat ik deze week voor de derde rerun ga.
Ben je al met je rerun begonnen? Ik overweeg mijn derde rerun te beginnen.
Waarom zeg je twee keer hetzelfde met andere woorden?quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Al begonnen? Ik denk dat ik deze week voor de derde rerun ga.
Ben je al met je rerun begonnen? Ik overweeg mijn derde rerun te beginnen.
wacht wacht wachtquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:54 schreef Catkiller het volgende:
Wat klaag je godverdomme ik zat helemaal hersenloos Chuck te kijken op Netflix en toen ineens eergisteren stond er beschikbaar tot 8 september. Ik heb gewoon een maand niet gekeken omdat ik te snel ging en er een einde aan zou komen wat ik niet wilde en ben toen maar Weeds gaan (af) kijken en nu dit. Chuck weg. En morgen weer kankeren die lui over torrents dit dat, GEK HE>?!?!?!?!?!![]()
Ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wacht wacht wacht
hebben ze serieus chuck van netflix gehaald? ik was net weer begonne met kijken. een van mn favo series ooit
stelletje domme kutleijers
Omdat ik niet op zat te letten met geplak van quotes e.d. en daardoor per ongeluk twee keer hetzelfde schrijf.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
Waarom zeg je twee keer hetzelfde met andere woorden?
je vind t zeker ook raar dat game of thrones nie op netflix staatquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Studeur het volgende:
The Wire en The Sopranos staan niet eens op netflix
Gelukkig heb ik netflix gratis want wat een commerciele bullshit is netflix zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |