Beetje anticlimax op het end. Verder erg toffe serie jaquote:Op zondag 7 september 2014 19:51 schreef NotYou het volgende:
En omdat het nog niet genoemd is: True Detective, zeer terechte winnaar van de emmy voor "Outstanding Directing For A Drama Series".
Verheug me al op better call saul jaquote:Op zondag 7 september 2014 18:17 schreef erik013 het volgende:
Terechte klacht. Zelden een serie zo gemist als BB, na de laatste ep.
Beste serie ooit
Under the dome al gekeken?Dan raad ik je die aan, prima serie (hoewel ie het niet haalt bij BB
)
En alvast een tip voor februari: de spin off van BB: "better call Saul". Schijnt veelbelovend te zijn, want ze zijn seizoen 2 al aan het opnemen voordat seizoen 1 überhaupt op TV is![]()
GOT trekt mij idd ook niet. Stom fantasy-gedoe met 300 nieuwe karakters per seizoen.
ja hier ben ik, ik ga nu de pilot van The Shield kijken, ben benieuwdquote:Op zondag 7 september 2014 19:52 schreef MisterPepper het volgende:
Komt TS hier straks zeggen wat hij gaat kijken?
quote:Op zondag 7 september 2014 20:54 schreef Studeur het volgende:
ja hier ben ik, ik ga nu de pilot van The Shield kijken, ben benieuwd
Zó slecht.quote:Op zondag 7 september 2014 20:03 schreef Durmada het volgende:
The Following. Helaas nog maar een seizoen op netflix..
Aardig, maar haalt het niet bij Celblok Hquote:Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef znarch het volgende:
[..]
Is orange is the new black echt zo goed? Tv serie over een vrouwengevangenis klinkt niet zoooo super.
Eens. Voorspelbaar en enorm suf.quote:
Ziet er veel belovend uit, even checkenquote:
Ditquote:Op zondag 7 september 2014 21:17 schreef Remqo het volgende:
Dit vind ik nou een bazenserie:
Vikings (TV Series 2013– ) - IMDb
2 seizoenen genieten van wapengekletter, maar ook een leuk verhaal, kijkt heerlijk weg.
Volgend jaar Seizoen 3
Must be joking.quote:Op zondag 7 september 2014 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aardig, maar haalt het niet bij Celblok H
Jij snapt het, Vikings is leuk om te zien omdat men te wapen gaat, er wordt geplunderd en geroofd op een spannende manier gebracht. Maar ook de drama vind ik sterk verwerkt, in seizoen 1 meer persoonlijk, in seizoen 2 komt meer politiek bij kijken, maar spannend.quote:
Jezus christus.. is me dat door de seizoenen heen even een GTST op motors geworden.quote:Op zondag 7 september 2014 18:07 schreef remi1986 het volgende:
Sons of Anarchy ... dinsdag start seizoen 7
Kom op, Ik wacht op de nieuwe Walking Dead, dat is pas een soap, met zombies.quote:Op maandag 8 september 2014 01:12 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jezus christus.. is me dat door de seizoenen heen even een GTST op motors geworden.
Leuk!!!quote:
Deze ook. Zekert weten.quote:Op zondag 7 september 2014 18:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
The wire of Sopranos om een beetje in dezelfde richting te blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |