Correct Nederlandsquote:
Ja, in Braboland misschien.quote:
Wat boeit het? Ik zeg express nachecken omdat het zo lekker klinkt.quote:
Check dat ff na danquote:Op zondag 7 september 2014 18:00 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat boeit het? Ik zeg express nachecken omdat het zo lekker klinkt.
Ik kan gewoon niet kiezenquote:Op zondag 7 september 2014 18:05 schreef GGMM het volgende:
Ah, het wekelijks terugkerende "welke serie moet ik gaan kijken"-topic, dit keer in de vorm van een klacht.
The Shield. Een van de beste series ooit!quote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef Studeur het volgende:
Daarom vraag ik aan jullie mede-autisten welke serie jullie aan zouden raden. Velen zullen Game of Thrones noemen maar dat wordt m denk ik niet, hou niet zo van zwaarden en soldaten, zoek meer iets van deze tijd.
quote:Op zondag 7 september 2014 18:00 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat boeit het? Ik zeg express nachecken omdat het zo lekker klinkt.
Fargoquote:Op zondag 7 september 2014 18:05 schreef Goldenrush het volgende:
Fargo is ook wel goed, is wel redelijk traag en soms fucked up, maar echt hilarisch wel.
Na 1 seizoen mee gestopt, wat een butserie is dat zegquote:
flikker op manquote:Op zondag 7 september 2014 18:08 schreef toppertim het volgende:
Sorry, er is geen enkele serie die in de buurt komt van Breaking Bad (alleen Game of thrones...)
Misschien: Dexter, House of Cards of lost
Zeker een bazenserie, maar wordt wel minder na seizoen 4 vond ik.quote:Op zondag 7 september 2014 18:07 schreef remi1986 het volgende:
Sons of Anarchy ... dinsdag start seizoen 7
jezus dat seizoen in ierland was eckt rukke shitquote:Op zondag 7 september 2014 18:11 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Zeker een bazenserie, maar wordt wel minder na seizoen 4 vond ik.
The Wire is zelfs beter dan Breaking bad, die wordt ook amper genoemd zoals de meeste hbo shows.quote:Op zondag 7 september 2014 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
er is 1 serie die net zo goei is of nog beter is als breaking bad, en die bijna nooit word genoemd: the shield. liep van 2002 tot 2008 en staan in zn geheel op netflix ook.
karakters, verhaal, allemaal breaking bad kwaliteit. ook de beste finale van n serie ooit.
quote:Op zondag 7 september 2014 18:08 schreef toppertim het volgende:
Sorry, er is geen enkele serie die in de buurt komt van Breaking Bad (alleen Game of thrones...)
the wire ben ik net aan begonne, eerste 2 afleveringe gezien. tot nu toe best sloom maar ja breaking bad begon ook zo.quote:Op zondag 7 september 2014 18:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
The Wire is zelfs beter dan Breaking bad, die wordt ook amper genoemd zoals de meeste hbo shows.
Game of Thrones, heb ik 2 keer een paar afleveringen gekeken en in films/series waar ook kinderen een rol spelen is het meteen een stuk minder serieus en komt het soms een beetje goedkoop over.quote:Op zondag 7 september 2014 18:08 schreef toppertim het volgende:
En in tegenstelling tot veel andere series, had het een vet einde. Zal maar niet spoilen!quote:Op zondag 7 september 2014 18:16 schreef Der_Mann het volgende:
the shield begon al steengoed en bleef dat 7 seizoenen lang volhouden
Klopt, is een trage serie in het begin met enorm veel personages maar als je er eenmaal in zit is het wel de beste serie imo.quote:Op zondag 7 september 2014 18:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
the wire ben ik net aan begonne, eerste 2 afleveringe gezien. tot nu toe best sloom maar ja breaking bad begon ook zo.
the shield begon al steengoed en bleef dat 7 seizoenen lang volhouden
bazen serie iddquote:Op zondag 7 september 2014 18:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Klopt, is een trage serie in het begin met enorm veel personages maar als je er eenmaal in zit is het wel de beste serie imo.
quote:Op zondag 7 september 2014 18:17 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Game of Thrones, heb ik 2 keer een paar afleveringen gekeken en in films/series waar ook kinderen een rol spelen is het meteen een stuk minder serieus en komt het soms een beetje goedkoop over.
Game of Thrones kan echt niet tippen aan Fargo, Dexter of Breaking Bad. GoT is bij wijze van spreke ook leuk voor mijn neefje van 14, die kijkt wel door het slechte acteer werk heen. Ik vind het niks.
alleen bij homeland na seizoen 1 stoppe, misschien seizoen 2. seizoen 3 was regelrechte scheet kwaliteit.quote:Op zondag 7 september 2014 19:27 schreef MisterPepper het volgende:
Dexter (als je na het 7de seizoen stopt), Game Of Thrones, Hannibal, Banshee, Homeland, Orange Is The New Black, Fargo, Lost, Prison Break, Doctor Who (2005), Sherlock, Ailiseu/IRIS (Koreaanse serie), The Walking Dead, Person Of Interest, 24, Fringe en The Fall.
Het einde van het derde seizoen inderdaadquote:Op zondag 7 september 2014 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen bij homeland na seizoen 1 stoppe, misschien seizoen 2. seizoen 3 was regelrechte scheet kwaliteit.
BB kan je beter ook pas de laatste 3 kijken. De eerste twee seizoenen waren kanker op een stokjequote:Op zondag 7 september 2014 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen bij homeland na seizoen 1 stoppe, misschien seizoen 2. seizoen 3 was regelrechte scheet kwaliteit.
ik vond alle seizoenen goedquote:Op zondag 7 september 2014 19:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
BB kan je beter ook pas de laatste 3 kijken. De eerste twee seizoenen waren kanker op een stokje
Geen of/of, maar en/en.quote:Op zondag 7 september 2014 18:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
The wire of Sopranos om een beetje in dezelfde richting te blijven.
Lost begon goed, interessante mix van drama, scifi en mysterie tot alle scifi-elementen die door de seizoenen heen in de serie verwerkt waren overboord werden gegooid en magie het antwoord op alle opgeworpen vragen bleek.quote:Op zondag 7 september 2014 19:39 schreef MisterPepper het volgende:
[..]
Lost en Dexter niet goed vinden![]()
Under The Dome
Not sure wat suits hiertussen doet.quote:Op zondag 7 september 2014 19:41 schreef znarch het volgende:
Kom terug als je The Sopranos, Suits, Fargo, The Wire, The Americans, Oz, Mad Men, House Of Cards en The Shield hebt gezien.
Dit, zelde 2 series gezien die zo kut eindigden. Hm prison break misschien vanaf seizoen 2.quote:Op zondag 7 september 2014 19:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lost begon goed, interessante mix van drama, scifi en mysterie tot alle scifi-elementen die door de seizoenen heen in de serie verwerkt waren overboord werden gegooid en magie het antwoord op alle opgeworpen vragen bleek.Het laatste seizoen Dexter was zo belabberd dat het de serie voor mij verpest heeft. Eerste twee seizoenen waren prima.
Ik vind Suits heel erg vermakelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 19:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Not sure wat suits hiertussen doet.
bij dexter tenminste wel yvonne strahovski bijna naaktquote:Op zondag 7 september 2014 19:44 schreef Copycat het volgende:
Lost en Dexter: schoolvoorbeelden hoe series met potenties verneukt werden door gemakzuchtige kutscripts. Tijdverspilling.
Tja, je kunt maar ergens je bevrediging uit halen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
bij dexter tenminste wel yvonne strahovski bijna naakt
Absoluut de moeite waard.quote:Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef znarch het volgende:
Is orange is the new black echt zo goed? Tv serie over een vrouwengevangenis klinkt niet zoooo super.
Hier kan ik me wel in vinden. Dexter werd minder na seizoen 4, maar ik kon er nog wel naar kijken. Seizoen 8 was gewoon slecht. Lost werd ook minder elk seizoen, maar het blijft toch 1 van de beste series die ik gezien heb.quote:Op zondag 7 september 2014 19:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lost begon goed, interessante mix van drama, scifi en mysterie tot alle scifi-elementen die door de seizoenen heen in de serie verwerkt waren overboord werden gegooid en magie het antwoord op alle opgeworpen vragen bleek.Het laatste seizoen Dexter was zo belabberd dat het de serie voor mij verpest heeft. Eerste twee seizoenen waren prima.
Ga het toch proberen dan. Net als Mad Men beetje stroef begin of zijn 2 afleveringen genoeg om te kijken of het iets is of niet?quote:
veul beter dan ik verwacht had. cker de moeite waardquote:Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef znarch het volgende:
Is orange is the new black echt zo goed? Tv serie over een vrouwengevangenis klinkt niet zoooo super.
Ik moest me echt door seizoen 1 heen duwen, zo slecht vond ik het. En na het boek gelezen te hebben ben ik er helemaal klaar mee. Typische vrouwenserie, ik vond er geen reet aan.quote:Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef znarch het volgende:
Ik zat er meteen in, maar dat was ook bij Mad Men voor mij het geval. De verhaallijn is wel meteen duidelijk, de spin-offs van het globale verhaal maken het boeiender.quote:Op zondag 7 september 2014 19:49 schreef znarch het volgende:
Ga het toch proberen dan. Net als Mad Men beetje stroef begin of zijn 2 afleveringen genoeg om te kijken of het iets is of niet?
Beetje anticlimax op het end. Verder erg toffe serie jaquote:Op zondag 7 september 2014 19:51 schreef NotYou het volgende:
En omdat het nog niet genoemd is: True Detective, zeer terechte winnaar van de emmy voor "Outstanding Directing For A Drama Series".
Verheug me al op better call saul jaquote:Op zondag 7 september 2014 18:17 schreef erik013 het volgende:
Terechte klacht. Zelden een serie zo gemist als BB, na de laatste ep.
Beste serie ooit
Under the dome al gekeken?Dan raad ik je die aan, prima serie (hoewel ie het niet haalt bij BB
)
En alvast een tip voor februari: de spin off van BB: "better call Saul". Schijnt veelbelovend te zijn, want ze zijn seizoen 2 al aan het opnemen voordat seizoen 1 überhaupt op TV is![]()
GOT trekt mij idd ook niet. Stom fantasy-gedoe met 300 nieuwe karakters per seizoen.
ja hier ben ik, ik ga nu de pilot van The Shield kijken, ben benieuwdquote:Op zondag 7 september 2014 19:52 schreef MisterPepper het volgende:
Komt TS hier straks zeggen wat hij gaat kijken?
quote:Op zondag 7 september 2014 20:54 schreef Studeur het volgende:
ja hier ben ik, ik ga nu de pilot van The Shield kijken, ben benieuwd
Zó slecht.quote:Op zondag 7 september 2014 20:03 schreef Durmada het volgende:
The Following. Helaas nog maar een seizoen op netflix..
Aardig, maar haalt het niet bij Celblok Hquote:Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef znarch het volgende:
[..]
Eens. Voorspelbaar en enorm suf.quote:
Ziet er veel belovend uit, even checkenquote:
Ditquote:Op zondag 7 september 2014 21:17 schreef Remqo het volgende:
Dit vind ik nou een bazenserie:
Vikings (TV Series 2013– ) - IMDb
2 seizoenen genieten van wapengekletter, maar ook een leuk verhaal, kijkt heerlijk weg.
Volgend jaar Seizoen 3
Must be joking.quote:Op zondag 7 september 2014 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aardig, maar haalt het niet bij Celblok H
Jij snapt het, Vikings is leuk om te zien omdat men te wapen gaat, er wordt geplunderd en geroofd op een spannende manier gebracht. Maar ook de drama vind ik sterk verwerkt, in seizoen 1 meer persoonlijk, in seizoen 2 komt meer politiek bij kijken, maar spannend.quote:
Jezus christus.. is me dat door de seizoenen heen even een GTST op motors geworden.quote:Op zondag 7 september 2014 18:07 schreef remi1986 het volgende:
Sons of Anarchy ... dinsdag start seizoen 7
Kom op, Ik wacht op de nieuwe Walking Dead, dat is pas een soap, met zombies.quote:Op maandag 8 september 2014 01:12 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jezus christus.. is me dat door de seizoenen heen even een GTST op motors geworden.
Leuk!!!quote:
Deze ook. Zekert weten.quote:Op zondag 7 september 2014 18:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
The wire of Sopranos om een beetje in dezelfde richting te blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |