ik vond alle seizoenen goedquote:Op zondag 7 september 2014 19:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
BB kan je beter ook pas de laatste 3 kijken. De eerste twee seizoenen waren kanker op een stokje
Geen of/of, maar en/en.quote:Op zondag 7 september 2014 18:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
The wire of Sopranos om een beetje in dezelfde richting te blijven.
Lost begon goed, interessante mix van drama, scifi en mysterie tot alle scifi-elementen die door de seizoenen heen in de serie verwerkt waren overboord werden gegooid en magie het antwoord op alle opgeworpen vragen bleek.quote:Op zondag 7 september 2014 19:39 schreef MisterPepper het volgende:
[..]
Lost en Dexter niet goed vinden![]()
Under The Dome
Not sure wat suits hiertussen doet.quote:Op zondag 7 september 2014 19:41 schreef znarch het volgende:
Kom terug als je The Sopranos, Suits, Fargo, The Wire, The Americans, Oz, Mad Men, House Of Cards en The Shield hebt gezien.
Dit, zelde 2 series gezien die zo kut eindigden. Hm prison break misschien vanaf seizoen 2.quote:Op zondag 7 september 2014 19:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lost begon goed, interessante mix van drama, scifi en mysterie tot alle scifi-elementen die door de seizoenen heen in de serie verwerkt waren overboord werden gegooid en magie het antwoord op alle opgeworpen vragen bleek.Het laatste seizoen Dexter was zo belabberd dat het de serie voor mij verpest heeft. Eerste twee seizoenen waren prima.
Ik vind Suits heel erg vermakelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 19:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Not sure wat suits hiertussen doet.
bij dexter tenminste wel yvonne strahovski bijna naaktquote:Op zondag 7 september 2014 19:44 schreef Copycat het volgende:
Lost en Dexter: schoolvoorbeelden hoe series met potenties verneukt werden door gemakzuchtige kutscripts. Tijdverspilling.
Tja, je kunt maar ergens je bevrediging uit halen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
bij dexter tenminste wel yvonne strahovski bijna naakt
Absoluut de moeite waard.quote:Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef znarch het volgende:
Is orange is the new black echt zo goed? Tv serie over een vrouwengevangenis klinkt niet zoooo super.
Hier kan ik me wel in vinden. Dexter werd minder na seizoen 4, maar ik kon er nog wel naar kijken. Seizoen 8 was gewoon slecht. Lost werd ook minder elk seizoen, maar het blijft toch 1 van de beste series die ik gezien heb.quote:Op zondag 7 september 2014 19:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lost begon goed, interessante mix van drama, scifi en mysterie tot alle scifi-elementen die door de seizoenen heen in de serie verwerkt waren overboord werden gegooid en magie het antwoord op alle opgeworpen vragen bleek.Het laatste seizoen Dexter was zo belabberd dat het de serie voor mij verpest heeft. Eerste twee seizoenen waren prima.
Ga het toch proberen dan. Net als Mad Men beetje stroef begin of zijn 2 afleveringen genoeg om te kijken of het iets is of niet?quote:
veul beter dan ik verwacht had. cker de moeite waardquote:Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef znarch het volgende:
Is orange is the new black echt zo goed? Tv serie over een vrouwengevangenis klinkt niet zoooo super.
Ik moest me echt door seizoen 1 heen duwen, zo slecht vond ik het. En na het boek gelezen te hebben ben ik er helemaal klaar mee. Typische vrouwenserie, ik vond er geen reet aan.quote:Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef znarch het volgende:
Ik zat er meteen in, maar dat was ook bij Mad Men voor mij het geval. De verhaallijn is wel meteen duidelijk, de spin-offs van het globale verhaal maken het boeiender.quote:Op zondag 7 september 2014 19:49 schreef znarch het volgende:
Ga het toch proberen dan. Net als Mad Men beetje stroef begin of zijn 2 afleveringen genoeg om te kijken of het iets is of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |