sla mijn bord maar overquote:Op zondag 7 september 2014 17:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zit de antibiotica al in.
Paardenbief?quote:Op zondag 7 september 2014 17:34 schreef just me het volgende:
Ik ga zo puntjes biefstuk roerbakken met weet-ik-wat-er-in-dat-pakket-zit.
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:40 schreef just me het volgende:
Nee maar dat schijnt wel lekker te zijn
Morgen maar even een SOA-testje doen....gewoon voor de zekerheid....je weet het maar nooit met die Duitsers.quote:
Het lijkt wel wat op Hongaars.quote:Op zondag 7 september 2014 18:33 schreef chufi het volgende:
Ooit dacht ik Fins te begrijpen, maar dat was spraaktaal
Klopt! Hoewel ik Hongarije een stuk aangenamer vond als Finland.quote:Op zondag 7 september 2014 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt wel wat op Hongaars.
Finnen zijn zo gek als een deur.quote:Op zondag 7 september 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt! Hoewel ik Hongarije een stuk aangenamer vond als Finland.
Jij hebt er zelf al een sappig verhaal van gemaaktquote:Op zondag 7 september 2014 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen maar even een SOA-testje doen....gewoon voor de zekerheid....je weet het maar nooit met die Duitsers.
Zegt me helemaal niets.quote:Op zondag 7 september 2014 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Finnen zijn zo gek als een deur.
Ken je Babolna?
quote:Op zondag 7 september 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt er zelf al een sappig verhaal van gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |