abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6471419
Oke het is eigenlijk geen Truth topic maar toch wil ik het hier plaatsen omdat het eigenlijk met name de mensen van dit forum aangaat.

Ik heb besloten te stoppen met mijn functie als moderator. Dit om dingen zoals die in mijn tijd gespeeld hebben tussen mij en de crew. Het heeft totaal NIKS te maken met ruzie en problemen slechts dat ik denk dat het voor mij als persoon beter is om me niet bezig te houden met Crew zaken. Dus ga je niet de illusie wekken dat ik nu de CrewzeikUser ga worden want alles behalve, mijn hart voor fok zit nog steeds op dezelfde plaats.

Ik wil (bijna) alle users die de afgelopen 2 maanden in Truth gepost hebben bedanken voor hun positieve manier van reageren, het is niet altijd even makkelijk gegaan maar uiteindelijk denk ik dat de sfeer aan het groeien is.
We zijn echt nog niet op het punt wat ik in gedachte had en waar Iteejer en ik ons voor ingezet hebben maar de positieve draai is gemaakt en ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen. Dat ligt namelijk niet aan mij als mede mod van dit forum maar aan de users, jullie dus die dit nu zitten te lezen en denken lul eens niet zo slap Harrie we zijn al lang blij dat je opgerot bent.

Het mag ook wel eens gezegt worden dat er genoeg mensen zijn die op een normale soms felle soms persoonlijke maar vaak eerlijke en open manier met elkaar een discussie weten te voeren ook al zijn ze het compleet NIET met elkaar eens. Dat zal zeker nog vaker voor komen en dat lijkt me ook niet meer dan wenselijk.

Ik hoop dat ik in de 2 maanden dat ik hier met die verschirikkelijke blauwe kleur niet te veel heb heb gebrobeerd dingen naar mijn hand te zetten en dat ik iedereen de ruimte heb gegeven zijn/haar mening duidelijk te ventileren. Zo wel dan klap ik je handen je bent van me af als Moderator.

Ik zal als users natuurlijk gewoon Truth een warm hart blijven toedragen en het doet me best zeer dat ik nu weg ga als moderator dus aan allemaal een verzoek van mijn kant.

Ga door in de stijgende lijn waarin dit forum zit, het doet me goed te zien dat er steeds mee mensen komen en dat er felle en eerlijke discussies zijn zonder dat mensen afgezeken hoeven te worden en maak het mij niet zo moeilijk dat ik weer slijm en jank mailtjes moet gaat sturen of ik weer Crew mag worden, laat zien dat het ook zonder mij kan.

Bedankt voor de aandacht en tot ziens op Fok!Forum.

pi_6471470
Met lede ogen zie ik je vertrekken als MOD, maar met hartelijkheid heet ik je weder welkom als user.

Ik vind dat door de sturing en niet door het modden dat Jij en Iteejer , Truth weer tot een leuk discussie forum hebben gemaakt. Iets dat nog niet af is maar waar je wel trots op mag zijn.

Ik kan een heel lul verhaal ophangen maar dat is zinloos.

Klasse gedaan Harrie ..

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_6471526
Jammer Harrie, toch evengoed bedankt!
Dit forum is zeker één van de moeilijkste om te modereren, wat mij betreft heb je het goed gedaan. Dat het soms stroef loopt heeft ook niets te maken met de moderater(s), het is gewoon de aard van het forum. En bij iedere verandering/aanvulling trekt het de aandacht van de diverse users, wat in eerste instantie ook de nodige consequenties met zich mee brengt, het zij zo. Tis wel een hartstikke dynamisch forum geworden, wie had dat gedacht vanaf het eerste begin.
pi_6471545
Dag Harrie
anders kun je me altijd mailen of ICQen [b]copyrights van deze uitspraak berusten bij Harrie en DL [/b]
pi_6471553
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik vind dat door de sturing en niet door het modden dat Jij en Iteejer , Truth weer tot een leuk discussie forum hebben gemaakt. Iets dat nog niet af is maar waar je wel trots op mag zijn.
Idd, goed verwoord, zo is het maar net.
pi_6471555
yo harrie, ik kom nooit in the truth......

maar je was ongetwijfeld een goeie mod daar.

jammer dat je weggaat, want je bent èèn van de leukste modjes.

en je weet, ik slijm nooit tegen de crew, maar ik mag je wel.

je blijft wel gewoon posten toch???

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 00:06:29 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6471557
Ik kan wel een heel lul verhaal op gaan hangen maar dat heeft toch geen zin.
Harrie, ik vind het bijzonder jammer je te zien vetrekken als mod van truth.. Bijzonder jammer omdat mede door de komst van jou en het op de juiste manier van modereren je je hebt getoond als een juiste man op de juiste plek naar mijn idee.
ook vind ik het persoonlijk jammer om je zien te gaan omdat ik je als 1 van de weinige mods vind met een masker.
De meeste van ze hebben allemaal een masker op, genietend misschien van hun positie en zich toch wel enigzins boven de users uit voelen steken.
Dat is denk ik zelf het probleem hier op fok.. mods moeten users zijn met gevoel. En jij hebt je in mijn ogen je zo gedragen zoals je gewoon bent.
Mag ik nog zeggen dat ik denk dat er veel mods zijn die kunnen leren van jullie mod methode... juist het zo weinig mogelijk modden.

Ik zie je natuurlijk nog wel met regelmaat in truth mag ik hopen!!!

The truth was in here.
pi_6471574
* Mirage al zich beperken tot " DANK JE WEL " en "VEEL PLEZIER " als user....

Je hebt het hartstikke goed gedaan.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 00:08:45 #9
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_6471582
bedankt harrie
852002IWASTHERE
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2002 @ 00:17:08 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6471657
gek Zij de gij nou helemaol benukt geworden?

Da ge bedankt zijt, da wette

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_6471667
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:17 schreef just me het volgende:
gek Zij de gij nou helemaol benukt geworden?

Da ge bedankt zijt, da wette

Wannabee brabander

† In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2002 @ 00:22:03 #12
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6471699
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:17 schreef Harrie het volgende:

[..]

Wannabee brabander

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Official ESF Kreviewer zaterdag 26 oktober 2002 @ 00:22:19 #13
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_6471705
Goftedomme Harrie....

Toch bedankt...

zaterdag 26 oktober 2002 @ 00:35:09 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_6471911
Harrie, ik weet niet of ik ooit in dit forum heb gepost, maar eens moet je een first-post ergens hebben.

Je weet wat ik wil zeggen (dat kan een truth-lezer toch?), dus....

En bedankt.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_6471955
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:35 schreef golfer het volgende:
Harrie, ik weet niet of ik ooit in dit forum heb gepost, maar eens moet je een first-post ergens hebben.

Je weet wat ik wil zeggen (dat kan een truth-lezer toch?), dus....

En bedankt.

Ja ik snap je wel bejaarde ouwe gek
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 01:51:24 #16
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6472999
oh?

Maar uhhhh 8 maart 2003 word je toch wel weer moderator? Dan zullen ze er hier genoeg nodig hebben

pi_6474453
Harrie, bedankt.

Je kwam binnen op het ogenblik dat dit forum geheel ingezakt was. Ik stond voor de keuze om óf zelf wegens tijdgebrek op te stappen, óf er iets van te maken middels een hoop persoonlijke aandacht naar de users ipv strak modden, want politieagentje spelen wou ik niet.
Juist vanwege dat contact naar de users stond jij als mede-mod-kandidaat op de eerste plaats.
En die keus bleek een goede keus.

Je hebt meegemaakt hoe het toe kan gaan in crew-verband. Jij deelt veel van de harde standpunten die ik heb ingenomem op de crew-fora. Je hebt nu kunnen meemaken dat discussies aldaar verlopen op een manier waar geflame tussen parlien vs disorder nog schamel bij afsteekt.
Ik verlies in jou dus niet aleen een medemod, maar ook een medestrijder op dat andere vlak.

Er moet nu echt wat gaan veranderen op Fok. Ik deel je trots op ons eigen forum: ik vind dat wij allemaal het hier in sommige opzichten een stuk beter doen dan elders op Fok. De Truth is per definitie een slagveld van meningen, en het begint te lukken om met zo weinig mogelijk bans, zo weinig mogelijk slotjes en zonder excessief gedreig er toch een leuk forum van te maken.

Niet lang geleden riep ik na de zoveelste clash in het forumcrew-forum dat ik het daar voor gezien hield, dat ik niet meer zou verschijnen aldaar en me concentreren op mijn eigen taak, nl dit forum. Een deeltje daaruit heb ik hier eerder gepost, ging over kleinzerigheid. Zelfs die aankondiging riep het nodige gezeik op.

Ook nu weer was er de keus om moe van het gezeik op te stappen, of om door te gaan. De reacties van met name Danny hebben mij ertoe gebracht om wel door te gaan. Het is jammer dat jij die niet meer hebt kunnen lezen, had wellicht je mening veranderd. Ik ga er iig weer tegenaan, hier én in de crewfora!

Ik zal je missen, ouwe zuipschuit...

En aan alle posters op dit forum: mijn welgemeende dank en respect voor de manier waarop het zich ontwikkelt. Ik ben echt trots op jullie. Men zou daar elders een voorbeeld aan kunnen nemen!

pi_6476485
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:52 schreef Harrie het volgende:
Bedankt voor de aandacht en tot ziens op Fok!Forum.
Ah, hier staat de gemeende dank.
Geen dank, ik gaf je graag mijn aandacht.
Mijn dank aan jou voor de tijd en moeite die je hebt genomen om hier de boel een beetje op orde te houden. Was 't moeilijk?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  † In Memoriam † zaterdag 26 oktober 2002 @ 14:37:41 #19
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_6476615
Jammer Harrie! Je deed het prima!
pi_6476617
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:21 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ah, hier staat de gemeende dank.
Geen dank, ik gaf je graag mijn aandacht.
Mijn dank aan jou voor de tijd en moeite die je hebt genomen om hier de boel een beetje op orde te houden. Was 't moeilijk?

Wat is moeilijk, tijdrovend op bepaalde momenten maar dat heb ik er graag voor over.

Een slotje is zo gezet, een mailwisseling kost wat meer tijd maar is in mijn ogen zeker zo effectief

pi_6476666
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:37 schreef NorthernStar het volgende:
Jammer Harrie! Je deed het prima!
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_6476788

Dag Harrie..
Ik, als uberlurker in Truth, vind het jammer. Je was een van de weinige mods die usertrekjes vertoonde.
Jammer dat je weggaat..
-
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 15:53:39 #23
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_6477201
Well done harrie.
pi_6477660
Van wat Cynix zei en hierboven nog Iteejer heb ik het idee dat de crew jou harder mist dan wij.
Jij blijft gelukkig nog gewoon user. (zal wel een schok geweestzijn voor de crew toen jij erbij kwam )

Atheism is a non-prophet organisation.
pi_6477689
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:34 schreef Parsival het volgende:
Van wat Cynix zei en hierboven nog Iteejer heb ik het idee dat de crew jou harder mist dan wij.
Jij blijft gelukkig nog gewoon user. (zal wel een schok geweestzijn voor de crew toen jij erbij kwam )

NEE

de schok kwam pas toen ik weg ging en ach of ze me echt missen of dat ze dat faken dat zal ik nooit weten, ik denk er het mijne van en van de meeste mensen weet ik het wel en de rest, Ach ik zal er niet meer wakker van liggen iig

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')