Lekker belangrijk.quote:Op zondag 7 september 2014 17:53 schreef TheArt het volgende:
Gees zakt denk ik naar 9. Hij wordt gepasseerd door Martin, maar gaat nét SamSan niet voorbij.
Nou ja, hij mag hier wel helemaal voor eigen rekening rijden.quote:Op zondag 7 september 2014 17:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Barguil moet toch ook gewoon naar een andere ploeg gaan?
Heeft net zijn contract verlengd. Volgend jaar dus weer schitteren in de Vuelta.quote:Op zondag 7 september 2014 17:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Barguil moet toch ook gewoon naar een andere ploeg gaan?
Dás nou juist de reden dat ik niet naar de NOS kijkquote:Op zondag 7 september 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde DeMart commentaar horen geven.
Dat is een kwestie van tijd. Wel het hoogst haalbare waarschijnlijk (plek 8) maar moet ook gaan oppassen voor Barguil.quote:Op zondag 7 september 2014 17:53 schreef TheArt het volgende:
Gees zakt denk ik naar 9. Hij wordt gepasseerd door Martin, maar gaat nét SamSan niet voorbij.
Toch zonde?quote:Op zondag 7 september 2014 17:54 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Heeft net zijn contract verlengd. Volgend jaar dus weer schitteren in de Vuelta.
Die gaat gewoon de Tour doen hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 17:54 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Heeft net zijn contract verlengd. Volgend jaar dus weer schitteren in de Vuelta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |