Wat was er dan, om inhoudelijk op te reageren?quote:Op zondag 7 september 2014 15:58 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
ahhhhh
Iemand corrigeren op een foutje en inhoudelijk niets te bieden hebben.
Internetheld 2.0
quote:Op zondag 7 september 2014 16:03 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
[..]
[..]
Die namen lijken wel erg op elkaar... troller
Ach ja.... heb zelf ook wel zat getrold (tegenwoordig niet meer)quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 16:08 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
[..]
Ach ja.... heb zelf ook wel zat getrold (tegenwoordig niet meer)
Inderdaat, Genoeg... Vind jou namen wel geniaal trouwens... BAAS gewoon..quote:Op zondag 7 september 2014 16:11 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]Neem het nog even voor waarheid ook aan wat je in je hoofd hebt zitten. Het zit hier ook vol met gestoorde figuren niet.
Namen?quote:Op zondag 7 september 2014 16:11 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
[..]
Inderdaat, Genoeg... Vind jou namen wel geniaal trouwens... BAAS gewoon..
Karig_Hutje Weerd_Geeldersquote:
Nou die zeker niet, ben nou niet bepaald een groot fan van deze persoon. En dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op zondag 7 september 2014 16:12 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
[..]
Karig_Hutje Weerd_Geelders
Oow... dacht ik,,.. Sorryquote:Op zondag 7 september 2014 16:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nou die zeker niet, ben nou niet bepaald een groot fan van deze persoon, en dat is nog zacht uitgedrukt.
Dat klopt!. En Hendrik was de echtgenoot van Wilhelmina.quote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef Triptamine2 het volgende:
Volgens deze site http://www.deondernemer.n(...)t-naam-zuiveren.html is de man achter Bernhard een man genaamd Adolf Friedrich von Mecklenburg. Een broer van Prins Hendrik.
Maar die Bernhard was wel een viezerik, ja.
Je zal vast trollen, maar je weet toch dat dat heel anders zit, he?quote:Op zondag 7 september 2014 17:30 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Dat klopt!. En Hendrik was de echtgenoot van Wilhelmina.
We zijn niet voor niets uit duitsen bloed.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelmina_der_Nederlandenquote:Op zondag 7 september 2014 17:52 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je zal vast trollen, maar je weet toch dat dat heel anders zit, he?
Ik zeg ook niet dat Hendrik niet met Willemien was, ik geef alleen aan dat de line "ben ik van duitschen bloed" niet over Duitsland gaatquote:Op zondag 7 september 2014 18:07 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelmina_der_Nederlanden
Voortaan even je huiswerk doen.
Wilhelmina trouwde met haar achterneef prins Hendrik
It's on record!!!!!!
Beatrix zat toch in die koets? Die zal vast niet heel positief denken over wat Bernhard allemaal uitspookte. Misschien is zij TS wel. Ik zou na zoveel jaar bloedserieus moeten zijn, enorme zin hebben om eens lekker te trollen.quote:
nou nou... echt vette coole dope ultra flexxe kikken username manquote:Op zondag 7 september 2014 16:14 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
[..]
Oow... dacht ik,,.. Sorry![]()
Maar Karig_Hutje is gewoon een dope username
juhh echt welquote:Op zondag 7 september 2014 20:22 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
nou nou... echt vette coole dope ultra flexxe kikken username man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |