Reptielen.quote:
Naast dat ik op zijn Wikipedia geen enkele aantijging zie van enige betrokkenheid bij WW2 ...quote:
TS klaagt hier omdat half Nederland blind isquote:Op zondag 7 september 2014 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
ts heeft onder een steen gelegen de afgelopen 80 jaar
ik ga toch ook niet in een keer klagen over jumpstylequote:Op zondag 7 september 2014 15:24 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
TS klaagt hier omdat half Nederland blind is
Juist.... Wikipedia is de ultieme waarheidquote:Op zondag 7 september 2014 15:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Naast dat ik op zijn Wikipedia geen enkele aantijging zie van enige betrokkenheid bij WW2 ...
... dat de foto van voor de oorlog was.
Terechte klacht wel.quote:Op zondag 7 september 2014 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ga toch ook niet in een keer klagen over jumpstyle
Ik zou je topic wel likenquote:Op zondag 7 september 2014 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ga toch ook niet in een keer klagen over jumpstyle
zal ik hem dan toch openenquote:
begin jij nou ook al :S xD XxPquote:
Nee. Maar ik vind dat je zelf ook wel even het nodige aan bronnen mag aanleveren. De pipo op de foto heeft zich ruim 30 jaar ingezet voor de Olympische Spelen en jij zet hem zomaar even in kwaad daglicht om je klacht over Bernhard te onderstrepen, alsof die niet al omstreden genoeg is gezien zijn affaires en buitenechtelijke dochters.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |