Dit.quote:Op zondag 7 september 2014 14:29 schreef d4v1d het volgende:
Jammer dat ze niet hebben geschoten op die man met vleesbijl.
Maar dan is het straks weer janken, "het was zo'n lieve jongen. Hij deed nooit een vlieg kwaad"
't Is geen normaal gedrag. Maar is dit nou landelijk nieuws?quote:Op zondag 7 september 2014 14:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aaah daar hebben we de eerste kalifaat aanhanger voor wie dit normaal gedrag is
Ja. Het is zeer ernstig en treurig dat er complete wijken verziekt zijn door geïmporteerd tuig uit andere landen. Enige zelfreflectie ontbreekt volledig bij de gemeenschap in deze wijk, in plaats daarvan heeft de politie het allemaal gedaan en krijgen zij alle shit over zich heen voor het uitvoeren van hun werk.quote:Op zondag 7 september 2014 14:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
't Is geen normaal gedrag. Maar is dit nou landelijk nieuws?
En "kalifaat":
Hebben we er weer een die begint te schuimbekken over import. Dan lees ik de rest van je post al niet meer.quote:Op zondag 7 september 2014 14:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja. Het is zeer ernstig en treurig dat er complete wijken verziekt zijn door geïmporteerd tuig uit andere landen. Enige zelfreflectie ontbreekt volledig bij de gemeenschap in deze wijk, in plaats daarvan heeft de politie het allemaal gedaan en krijgen zij alle shit over zich heen voor het uitvoeren van hun werk.
Nog treuriger is het dat we burgemeesters hebben die te laf zijn om hier adequaat tegenop te treden en ontkennen dat er problemen spelen. De enige aanpak die de mensen uit dit filmpje verdienen is een ME-knuppel in hun knieholte, dat is namelijk ook de enige taal die zij verstaan (Nederlands spreken gaat ze namelijk ook niet al te goed af).
waarheid is ook hard voor jequote:Op zondag 7 september 2014 15:02 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hebben we er weer een die begint te schuimbekken over import. Dan lees ik de rest van je post al niet meer.
Nee inderdaad. Het is namelijk veel makkelijker om iemand te negeren die de vinger op de zere plek legt dan toe te geven dat er nog steeds te veel misstanden zijn vanuit niet-westerse culturen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:02 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hebben we er weer een die begint te schuimbekken over import. Dan lees ik de rest van je post al niet meer.
quote:Op zondag 7 september 2014 15:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
waarheid is ook hard voor je
Tunnelvisie.quote:Op zondag 7 september 2014 15:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het is namelijk veel makkelijker om iemand te negeren die de vinger op de zere plek legt dan toe te geven dat er nog steeds te veel misstanden zijn vanuit niet-westerse culturen.
Jij bent net zo weinig zelf kritisch als de mensen uit het filmpje. Er is dan ook geen enkel moslimland op de wereld waar zelfkritiek hoog in het vaandel staat. Wijzen naar anderen de "eer" hooghouden daarentegen wel.quote:Op zondag 7 september 2014 15:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jouw illusie is mijn waarheid niet.
Waar wordt er dan gelogen volgens jou? Zullen we zien wie er in een illusie leeft.quote:Op zondag 7 september 2014 15:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jouw illusie is mijn waarheid niet.
Tunnelvisie onderbouwd door statistieken. Tuig zoals uit dit filmpje is oververtegenwoordigd in straatcriminaliteit.quote:
Verneukt koffieconsumptie ook ons land?quote:Op zondag 7 september 2014 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom is dit nieuws? Marokkanen verneuken ons land dagelijks, we hebben toch ook geen nieuws over koffieconsumptie elke dag?
[/Ceberut]
Ik sta stijf van de koffie mang. Nog even en ik sla een agent op z'n bek met een bijl. Ze doen ook altijd gemeen tegen mijn koffiedrinken. Douwe Egberts (vzmh) wordt ook steeds in het ootje genomen door deze theedrinkers. Hamas, hamas, weg met pickwick.quote:Op zondag 7 september 2014 15:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Verneukt koffieconsumptie ook ons land?
Ik ga snel een alu hoedje vouwen danquote:Op zondag 7 september 2014 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik sta stijf van de koffie mang. Nog even en ik sla een agent op z'n bek met een bijl. Ze doen ook altijd gemeen tegen mijn koffiedrinken. Douwe Egberts (vzmh) wordt ook steeds in het ootje genomen door deze theedrinkers. Hamas, hamas, weg met pickwick.
Mijn koffiefilter past perfect op m'n bolletje. Wel eerst de koffie eruit halen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga snel een alu hoedje vouwen dan
Zulke vrome moslims zijn die lui uit dat filmpje anders niet. We hebben bijvoorbeeld aanzienlijk minder problemen met Turkse moslims. Het is dus zeker niet (alleen) terug te voeren op de Islam, maar zeker ook op de Marokkaanse opvoeding en cultuur.quote:Op zondag 7 september 2014 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Joepie nog een moslim topic
Toegevoegd Marokkanen topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |