iFanboy gespotquote:Op zondag 7 september 2014 15:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mensen die Iphone, IPhone of I-phone spellen.
klopt wel. het is altijd:quote:Op zondag 7 september 2014 15:29 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarom ze altijd iphone zeggen inplaats van mobiel, telefoon of iets dergelijks.
Nog triester is wanneer mensen een mp3 speler hebben en het dan over een ipodje hebbenquote:Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
klopt wel. het is altijd:
"ik ga even op mijn Macbook surfen"
"ff mijn iPad erbij nemen hoor"
"muziek luisteren doe ik altijd op mijn iPod"
"ik heb mijn iPhone niet bij me"
ik zeg gewoon ff op internet surfen, de tablet erbij nemen, muziek luisteren en "ik heb mijn telefoon niet bij me"
Het is toch ergens willen laten zien dat je een Apple product hebt, meer is het echt niet
mee eens hoorquote:Op zondag 7 september 2014 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog triester is wanneer mensen een mp3 speler hebben en het dan over een ipodje hebben
Nee, het model is een iPhone. Zo'n ding heet een telefoon. En je noemt de wasmachine, laptop, auto, televisie ook nooit bij zijn productnaam. Althans, ik niet. Waarom bij iPhones dan wel?quote:
Vreemd inderdaad, "Archos Titanium 40" rolt immers net zo makkelijk van de tong als "iPhone".quote:Op zondag 7 september 2014 14:40 schreef junkiexp het volgende:
Niks mis met Apple maar waarom noemen al gebruikers het een Iphone?
Ik zeg toch ook niet: even mijn Archos Titanium 40 pakken want ik krijg een oproep?
Dat komt je overal tegen, tenenkrommend.
Sowieso, 1000 euro uitgeven voor een telefoon. Waanzinnig. Zo duur is mijn auto zelfs niet eens.quote:Op zondag 7 september 2014 16:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik zeg altijd iPhone 5S 64GB anders weten mensen niet dat ik bijna 1000 euro aan een telefoon heb uitgegeven.
Zeg dat maar niet tegen mijn manager...quote:Op zondag 7 september 2014 18:49 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
Alleen echte kneuzen hebben een iphone![]()
![]()
![]()
![]()
Je manager is een homoquote:Op zondag 7 september 2014 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen mijn manager...
moet ff wakker worden tochquote:Op zondag 7 september 2014 18:58 schreef TheePols het volgende:
Je staat om half zeven op om 50 kranten te bezorgen? Is dat niet heel weinig?
quote:Op zondag 7 september 2014 18:56 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
[..]
Je manager is een homo
Jij snap het, de rest kan of wil het niet snappen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zeg gewoon ff op internet surfen, de tablet erbij nemen, muziek luisteren en "ik heb mijn telefoon niet bij me"
Het is toch ergens willen laten zien dat je een Apple product hebt, meer is het echt niet
Mensen staan niet stil bij de persoon die de kranten bezorgt, alleen bij het feit dat ze hun krant niet hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 14:00 schreef PausNicolaas het volgende:
Mensen die bij 1 fout al klachten in gaan dienen
Ik zeg alitjd mijn mobiel.quote:Op zondag 7 september 2014 19:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jij snap het, de rest kan of wil het niet snappen.
Je status verlenen aan een item
Je zegt toch ook niet, ik ga ff op mijn Dell surfen?
Waarschijnlijk is het toch een beetje popie jopie doen, triest als je zo moet leven.
Een kennis van mij zegt dat ook tegen zijn vriendin, ''schat, waar is mijn iPhone?''
Kijk, als je meerdere telefoons hebt van verschillende merken dan snap ik het, maar een iPhone is toch gewoon een telefoon?
Ik zeg toch ook niet: ''Schat, waar zijn de sleutels van mijn 5-serie?''![]()
!!!
nog erger: mensen die hun android tablet een iPad noemenquote:Op zondag 7 september 2014 19:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Jij snap het, de rest kan of wil het niet snappen.
Je status verlenen aan een item
Je zegt toch ook niet, ik ga ff op mijn Dell surfen?
Waarschijnlijk is het toch een beetje popie jopie doen, triest als je zo moet leven.
Een kennis van mij zegt dat ook tegen zijn vriendin, ''schat, waar is mijn iPhone?''
Kijk, als je meerdere telefoons hebt van verschillende merken dan snap ik het, maar een iPhone is toch gewoon een telefoon?
Ik zeg toch ook niet: ''Schat, waar zijn de sleutels van mijn 5-serie?''![]()
!!!
Het is ook altijd:quote:Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |