Kutvolk inderdaadquote:Op zondag 7 september 2014 10:54 schreef Socios het volgende:
Mensen die pretenderen "student" te zijn, daarmee pochen en stoer mededelen dat zij er geen fuck aan doen._!
Bonusklacht: 'nieuwe' studenten die een willekeurige kroeg tot "stamkroeg" bombarderen![]()
![]()
Ik voel je. Het leven van een student is zwaar.quote:Op zondag 7 september 2014 10:49 schreef john-hert het volgende:
TS moet vandaag nog veel doen voor zijn studie, volgende week is pas de tweede week en dan moeten er al zaken ingeleverd wordenDaarnaast gewoon wat huiswerk voor van die kutvakken zoals Statistiek
![]()
Mijn plan was om hier vanmorgen al vroeg aan te beginnen zodat ik vanmiddag tijd had voor andere zaken. Alleen ben ik nog steeds niet begonnen. Ik vertoon Studie Ontwijkend Gedrag en verspil ik mijn tijd op websites als Geenstijl, Facebook en niet te vergeten FOK!
Niet zwaar, wel gewoon kut als je geen discipline hebtquote:Op zondag 7 september 2014 10:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik voel je. Het leven van een student is zwaar.
Beter dan een drop-out die studenten afzeikt uit afgunst.quote:Op zondag 7 september 2014 10:54 schreef Socios het volgende:
Mensen die pretenderen "student" te zijn, daarmee pochen en stoer mededelen dat zij er geen fuck aan doen._!
Bonusklacht: 'nieuwe' studenten die een willekeurige kroeg tot "stamkroeg" bombarderen![]()
![]()
Niet van toepassingquote:Op zondag 7 september 2014 11:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Beter dan een drop-out die studenten afzeikt uit afgunst.
quote:Op zondag 7 september 2014 11:11 schreef Dagoernie het volgende:
Ik hoopte dat dit een klacht was tegen het gedrocht van een woord soggen, waarmee mensen hun gebrek aan karakter en inventiviteit etaleren. TS blijkt echter een epitoom van dit verschijnsel.
Derhalve is deze klacht onterecht. TS moet aan zichzelf gaan werken.
Het woord soggen is inderdaad wel klachtwaardig ja. Maar het rolt wel lekker over de tongquote:Op zondag 7 september 2014 11:11 schreef Dagoernie het volgende:
Ik hoopte dat dit een klacht was tegen het gedrocht van een woord soggen, waarmee mensen hun gebrek aan karakter en inventiviteit etaleren. TS blijkt echter een epitoom van dit verschijnsel.
Derhalve is deze klacht onterecht. TS moet aan zichzelf gaan werken.
Wat is dit nou weer voor een hypocriete uitspraak?quote:Op zondag 7 september 2014 11:12 schreef john-hert het volgende:
[..]
Het woord soggen is inderdaad wel klachtwaardig ja. Maar het rolt wel lekker over de tong
Bewust gedaan om jouw hersens aan het denken te zettenquote:Op zondag 7 september 2014 11:14 schreef Dagoernie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een hypocriete uitspraak?
Ik heb nog nooit een boom op de snelweg zien staan.quote:Op zondag 7 september 2014 11:15 schreef Kiid het volgende:
Hopelijk vertoon je geen boom ontwijkende gedrag als je met 130 km/u op de snelweg rijdt
Mensen die met de trein gaanquote:Op zondag 7 september 2014 11:11 schreef john-hert het volgende:
[..]
Mensen die pochen met hun witte audi leasebak van de zaak
Dat is inderdaad nog klachtwaardiger, als je jaren gestudeerd hebt en een goede baan hebt ga je toch niet alsnog vrijwillig met het veetransport genaamd de trein meequote:
quote:Op zondag 7 september 2014 11:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Beter dan een drop-out die studenten afzeikt uit afgunst.
quote:Op zondag 7 september 2014 11:31 schreef G3F het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Edit: waarom werkt mn afbeelding niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |