Als je ANWB-lidmaatschap hebt zou ik ze gewoon inschakelen. Zij kunnen dan neem ik aan je boordcomputer uitlezen met zo'n onboard-scanner en zodra alle meldingen gelezen zijn zal het servicelampje wel weer uit gaan? (dit zijn slechts aannames).quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:42 schreef DrSnuggle het volgende:
Jongens ik heb advies nodig, ik rij de komende dagen in een citroen jumper. En zojuist is de motor op een soort van 'safe mode' gesprongen. Hij gaat niet hoger dan 1800 rpm en het gele check engine lampje brandt.
Er kan mee gereden worden maar niet snel. Ik heb vanavond de bus niet meer nodig maar morgen gaan we weer verder en wil ik kijken of het simpel gemaakt kan worden, wat ik zelf namelijk vermoed. Iemand tips wat ik er aan kan doen voordat ik de anwb ga/moet bellen.
Heb het zelf een keer gehad in een 3 jaar oude Skoda Superb, op de Franse snelweg. Heuveltje op, en opeens niet meer vermogen dan ongeveer 2000 toeren. Hierbij was het op te lossen door enkele keren aan en uitzetten, en beetje gassen en schakelen. Daarna nooit meer last van gehad (nu een jaar later)quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:42 schreef DrSnuggle het volgende:
Jongens ik heb advies nodig, ik rij de komende dagen in een citroen jumper. En zojuist is de motor op een soort van 'safe mode' gesprongen. Hij gaat niet hoger dan 1800 rpm en het gele check engine lampje brandt.
Er kan mee gereden worden maar niet snel. Ik heb vanavond de bus niet meer nodig maar morgen gaan we weer verder en wil ik kijken of het simpel gemaakt kan worden, wat ik zelf namelijk vermoed. Iemand tips wat ik er aan kan doen voordat ik de anwb ga/moet bellen.
Ja we hebben net allemaal elkaar opgebeld en een complot opgezet tegen jou, Fruitsalade.quote:
Laatst kwam ik een senior tegen die sandalen met sokken aanhadquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb gehoord dat mensen bij AutoReset sandalen met sokken dragen
Jij kunt het topic niet verbeteren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef Fruitsalade het volgende:
Doen jullie dit nou expres? Eerst vraag ik wat over kleding om vervolgens afgeblaft te worden en daarna starten jullie een discussie over do's en don'ts en praktisch omgaan met kleding.
En ik deed alleen maar een suggestie om het topic te verbeteren hoor, ik dacht ik breng nog wat in ipv alleen maar informatie uitzuigen.
Gezellig topic dit wel.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Laatst kwam ik een senior tegen die sandalen met sokken aanhad
Was niet gefrustreerd bedoeld, vond het wel handig dat het soort antwoord waar ik naar op zoek was in de daaropvolgende posts werd gegeven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja we hebben net allemaal elkaar opgebeld en een complot opgezet tegen jou, Fruitsalade.
Relax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the motherfucking baboon
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:47 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Was niet gefrustreerd bedoeld, vond het wel handig dat het soort antwoord waar ik naar op zoek was in de daaropvolgende posts werd gegeven.Dat komt omdat de term 'nette kleding' natuurlijk best wel relatief is. Soms heb je inderdaad hikers vol in pak, onzin naar mijn mening, of het nou een A7 of Rolls Royce Phantom is. Daarbij is 'een overhemd, pantalon en nette schoenen' toch wel weer heel duidelijk of niet? Tuurlijk, sommigen geven er hun eigen draai aan maar niemand wijkt echt enorm af van die voorschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja snap ik, was ook meer op zoek naar de nuance, dat bleek echter niet geheel duidelijk zoals ik heb gemerkt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef Viezze het volgende:
De eisen zijn gewoon zoals in de OP. Dat men zich daar niet aan houdt (en ik schaar mezelf daar af en toe onder) moet je zelf weten, maar dan moet je ook niet klagen als je een waarschuwing krijgt of zonder pardon wordt ontslagen als de pet ze verkeerd staat.
Maar als we dit in de OP gaan zetten komen er allemaal hikers met het idee dat ze ook wel gewoon in korte broek gaan hiken want dat stond op het FOK! forum etc
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef Viezze het volgende:
De eisen zijn gewoon zoals in de OP. Dat men zich daar niet aan houdt (en ik schaar mezelf daar af en toe onder) moet je zelf weten, maar dan moet je ook niet klagen als je een waarschuwing krijgt of zonder pardon wordt ontslagen als de pet ze verkeerd staat.
Maar als we dit in de OP gaan zetten komen er allemaal hikers met het idee dat ze ook wel gewoon in korte broek gaan hiken want dat stond op het FOK! forum etc
Random quotes m.b.t. kleding, waar ik nog een kleine bijdrage aan wil leverenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Dat komt omdat de term 'nette kleding' natuurlijk best wel relatief is. Soms heb je inderdaad hikers vol in pak, onzin naar mijn mening, of het nou een A7 of Rolls Royce Phantom is. Daarbij is 'een overhemd, pantalon en nette schoenen' toch wel weer heel duidelijk of niet? Tuurlijk, sommigen geven er hun eigen draai aan maar niemand wijkt echt enorm af van die voorschriften.
Accupolen even loshalen voor een half uurtje werkt ook nog wel eensquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:42 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha, uiteraard geprobeerd, werkte niet. Het was ook vrij lullig met een aantal klanten in je busje, ik ben ook absoluut niet bezig met een doorsnee project of ritje, en dat busje is gewoon mijn werk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:45 schreef Viezze het volgende:
Heel stom, maar;
[ afbeelding ]
Zo ja en het werkt niet vrees ik dat je pech hebt. Kan van alles zijn, moeten ze even in het motormanagement kijken.
Heb zelf ook een keer zoiets gehad, toen was de turboslang los. Moet je langs de garage..
Chino en polo mogen tegenwoordig gewoon. Daarnaast kijk ik zelf altijd voor welke dealer/LM ik rij en pas m'n kleding daarop aan. Nog nooit problemen gehad, heb wel altijd nette schoenen in m'n tas en nette vans aan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef trolley het volgende:
et hoofdkantoor van EW geweest in Breda voor een nieuwe schrijfmap en tankpas. Ik had gewoon nette schoenen, chi
Nette Vans? Daar wil ik wel eens een foto van zien want kan me niet voorstellen dat die bestaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Chino en polo mogen tegenwoordig gewoon. Daarnaast kijk ik zelf altijd voor welke dealer/LM ik rij en pas m'n kleding daarop aan. Nog nooit problemen gehad, heb wel altijd nette schoenen in m'n tas en nette vans aan.
'Haat' ja?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
En @fruitsalade: ik mag jou wel, je 'haat' tegenover Moebs deel ik wel en denk maar zo, Moebsje heeft het in het begin nog moeilijker gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |