Alleen woensdag vrij.quote:Op maandag 8 september 2014 15:14 schreef Solidberg het volgende:
Hoeveel dagen hebben jullie eigenlijk vrij nu in de studie? Ben nu 2e jaars Economie/Bedrijfseconomie en 2e jaars HC bij de RUG. Heb maandag en vrijdag vrij () en dinsdag tot en met donderdag van 9.00 tot 20 of 21 uur les
Zullen nog heeeel veel busjes volgen ben ik bang.quote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Loxodonta het volgende:
Afgelopen vrijdag dus eerste dagje gehad, ging allemaal prima! Beetje jammer van een busje en een Aygo maar ach.
Nu woensdag weer beschikbaar staan.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef drhousing het volgende:
Morgen mijn 2e ritje voor EW, BMW 520i en Mazda 5. Volgens mij heb ik best geluk
Ligt er aan de regio volgens mij hoor. Ik heb het gevoel dat mensen in het noorden veel vaker busjes dan mensen in het westen bijv.quote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Zullen nog heeeel veel busjes volgen ben ik bang.
VW Transporter ftw!quote:Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Solidberg het volgende:
Volkswagen busjes zijnGeef mij maar liever een Kangoo/Trafic
Neequote:Op maandag 8 september 2014 22:22 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Heb je al een zo'n ding gereden zonder CC? Die basisversie met 2.0d?
Veel plezierquote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef drhousing het volgende:
Morgen mijn 2e ritje voor EW, BMW 520i en Mazda 5. Volgens mij heb ik best geluk
Als er af en toe iets leuks tegenover staat hoor je mij niet klagen verder!quote:Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Zullen nog heeeel veel busjes volgen ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |