ik ben het daar mee eens...quote:Op zondag 7 september 2014 18:01 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dat is dus precies het punt wat ik al maanden probeer te maken, de tas en resten kunnen niet door de rivier zijn meegesleurd want de eerste noodoproepen werden ten eerste vér gedaan voor de rivier (wat aantoont dat er vér voor de rivier iets misging, en ze dus i.i.g niet gevallen zijn o.i.d in de rivier) en ten tweede werden de resten (de schoen met resten althans) was gevonden onder/naast een boomstam, in het gebied nabij een rivier en niet IN de rivier of rivierbedding. Het kan dus niet zijn meegesleept door de rivier, snap niet dat mensen daar zo aan blijven vasthouden. Ik denk dat mensen gewoon naar verklaringen zoeken om de verspreide resten maar te kunnen verklaren en daar dan oneindig aan vasthouden 'om het maar te kunnen verklaren' terwijl de rivier-meesleep-theorie allang ontkracht is.
Het moet daar wel gedumpt zijn ter dwaalspoor.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik de video keek. Daarnaast hoeft een val niet te betekenen dat er geen misdrijf in spel is, er zijn gevallen dat slachtoffers ergens vanaf geduwd werden.quote:Op zondag 7 september 2014 18:07 schreef Poekje01 het volgende: Ik weet dat El Valle buiten Panama City ligt, maar als je kijkt in deze video: en doorscrolt naar tijdmoment 1.29, zie je een brug en kabels ed., waardoor het, door die elementen,
toch op mij overkomt of dat die foto van Kris ergens bij een vergelijkbare lokatie dicht bij Boquete kan zijn genomen?
Dus alle berichten over van bruggetjes vallen en van kabelbaantjes naar beneden storten & bij oversteekjes verongelukken klopt niks van .quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef StaceySinger het volgende: De resten/spullen moeten dan moedwillig door iemand naar de rivier gebracht zijn.
Gedumpt. Dat verklaart ook de vrij nette toestand van een rugzak die 2-3 maanden in de jungle had moeten liggen en normaalgesproken vies, en waterschade had moeten krijgen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:52 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dus hoe komen de gevonden resten/spullen dan Wel bij de rivier terecht ?
Ze kunnen natuurlijk heel goed op 2 of 3 april bij een rivier zijn gekomen. En volgens mij weten we helemaal niet hoe ver van het water de resten zijn gevonden.quote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dus alle berichten over van bruggetjes vallen en van kabelbaantjes naar beneden storten & bij oversteekjes verongelukken klopt niks van .
De resten/spullen moeten dan moedwillig door iemand naar de rivier gebracht zijn. jmo
Wie gebruikt een kabelbrug bij een droogstaande rivier of eentje waar je door heen kan waden?quote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Dus alle berichten over van bruggetjes vallen en van kabelbaantjes naar beneden storten & bij oversteekjes verongelukken klopt niks van .
De resten/spullen moeten dan moedwillig door iemand naar de rivier gebracht zijn. jmo
Maar hoe dan ook ging iets mis vóór de rivier, dat staat vast. En in dat gebied (waar die eerste noodoproep is gedaan) is het niet heel gevaarlijk dus een ongeluk lijkt me onlogisch (en zowiezo: allebei verongelukt is al hélémáál onlogisch) een verdwaling lijkt me ook onlogisch, in het gebied waar de eerste noodoproepen werden gedaan is namelijk nog nooit iemand verdwaalt. Wat dan overblijft is betrokkenheid van derden/een misdrijf.quote:Op zondag 7 september 2014 18:19 schreef Gorraay het volgende: Ze kunnen natuurlijk heel goed op 2 of 3 april bij een rivier zijn gekomen.
nou, in ieder geval kan het, DAT is aangetoond, want je kan er komen tot aan de rivier splitsing Changuinola / Culubre terwijl dat eerst heftig werd ontkend en weggelachen, totdat die blogpagina van die Panamezen wel even anders aantoonden (die gingen kanooen, en die kano's over land naar de Culubre sleepten, heb em ff niet nu, maar wel op mijn PC staan ergens) en je kan op de Culubre met gemotoriseerde kano's varenquote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het zijn toch geen rollator duwende diabetes patienten met ademhalingsklachten? Zelfs met een beetje ongeluk staan ze weer op de been in no time.quote:Op zondag 7 september 2014 18:21 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook ging iets mis vóór de rivier, dat staat vast. En in dat gebied (waar die eerste noodoproep is gedaan) is het niet heel gevaarlijk dus een ongeluk lijkt me onlogisch (en zowiezo: allebei verongelukt is al hélémáál onlogisch) een verdwaling lijkt me ook onlogisch, in het gebied waar de eerste noodoproepen werden gedaan is nog nooit iemand verdwaalt.
Dat bedoel ik juist, je leest niet goed. Ik bedoelde dat het dus vrij aannemelijk is dat ze mannen zijn tegengekomen waarbij het gigantisch is misgegaan.quote:Op zondag 7 september 2014 18:25 schreef mig72 het volgende: Het zijn toch geen rollator duwende diabetes patienten met ademhalingsklachten? Zelfs met een beetje ongeluk staan ze weer op de been in no time.
Ik wil graag weten, hoe de Indianen precies zouden passen in de theorie van Jackie. Waarom zouden ze buiten alle verdenking moeten vallen?quote:Op zondag 7 september 2014 18:26 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist, je leest niet goed. Ik bedoelde dat het dus vrij aannemelijk is dat ze mannen zijn tegengekomen waarbij het gigantisch is misgegaan.
Dat moet je aan onze knapperd Jackie vragenquote:Op zondag 7 september 2014 18:28 schreef mig72 het volgende: Ik wil graag weten, hoe de Indianen precies zouden passen in de theorie van Jackie. Waarom zouden ze buiten alle verdenking moeten vallen?
dat denk ik nou dus ook, kan een scenario zijn he, drugrunners, die van Volcan Baru over dat pad Quetzal via Boquete afbuigend naar Bocas Del Toro, onderweg waren naar de kust, en de politie patrouilles rondom de wegen bij David en Bocas wilden vermijden. Als de meiden die zagen, was het einde verhaal, criminelen maken getuigen altijd af. Het is voor hen de meest simpele oplossing.quote:Op zondag 7 september 2014 18:26 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist, je leest niet goed. Ik bedoelde dat het dus vrij aannemelijk is dat ze mannen zijn tegengekomen waarbij het gigantisch is misgegaan.
Ik postte het hier zodat als hij later komt teruglezen hij er op in mag gaan.quote:Op zondag 7 september 2014 18:31 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
dat denk ik nou dus ook, kan een scenario zijn he, drugrunners, die van Volcan Baru over dat pad Quetzal via Boquete afbuigend naar Bocas Del Toro, onderweg waren naar de kust, en de politie patrouilles rondom de wegen bij David en Bocas wilden vermijden. Als de meiden die zagen, was het einde verhaal, criminelen maken getuigen altijd af. Het is voor hen de meest simpele oplossing.
Het motief laat ik (vooralsnog) in het midden, maar dat er sprake is van een misdrijf is voor mij allang evident. Misschien een wat onsmakelijke vraag maar kan wel van enorm belang zijn: als de meiden trouwens nog enkele dagen geleefd hebben, neem ik aan dat er ook sprake was van ontlasting, dit kan relevant zijn om de plek waar ze gestorven zijn te kunnen achterhalen. Maargoed, dat is allang vergaan neem ik aan.quote:Op zondag 7 september 2014 18:31 schreef Poekje01 het volgende: Het is voor hen de meest simpele oplossing.
Hmmm, zoiets heb ik me ook geprobeerd voor te stellen. Maar hoe verklaar je dan de telefoon&cameragegevens na 1 april?quote:Op zondag 7 september 2014 18:31 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
dat denk ik nou dus ook, kan een scenario zijn he, drugrunners, die van Volcan Baru over dat pad Quetzal via Boquete afbuigend naar Bocas Del Toro, onderweg waren naar de kust, en de politie patrouilles rondom de wegen bij David en Bocas wilden vermijden. Als de meiden die zagen, was het einde verhaal, criminelen maken getuigen altijd af. Het is voor hen de meest simpele oplossing.
Misschien moeten we op zoek gaan naar kogels/patroonhulzen in dat gebied alhoewel ik bij die lui eerder de indruk krijg dat ze met messen en speren vermoorden. Zou ergens een spat bloed op een boom oid achtergebleven kunnen zijn?quote:Op zondag 7 september 2014 18:31 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Aha, jou 'contact uit Boquete' is dus Baru!quote:Op zondag 7 september 2014 18:36 schreef StaceySinger het volgende: Dit zei een van m'n contacten uit Boquete erover: Daarna gaat ie naar de taalschool en een duitse troel zegt dat men in Duitsland pas na 48 uur aangifte kan doen van vermissing. Hij kent Panamese wet,die duitse niet,waarom gelooft hij haar dan en verklaard dat zo? Die mensen kennen elkaar daar allemaal dus een mogelijke dader wist dat ze het pad opgingen.
Dat vergaat natuurlijk direct door eventuele regen, wel zou er een kogelgat in kunnen zitten maar denk niet dat daar sprake van is, dan zou de dader hen al doelbewust opgewacht hebben, anders zou die geen wapen in bezit hebben. Dus dan moet er al sprake zijn van een mes of verwurging o.i.d. Bewijsstukken speen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:37 schreef mig72 het volgende: Zou ergens een spat bloed op een boom oid achtergebleven kunnen zijn?
Alleen ontbindt ontlasting vele malen sneller dan een mensenlijk. Die roofdieren en aasdieren waar onze schat ouder1 het altijd over heeft, die slaan dan juist massaal toe. Het is voor hen voedsel. Waaronder insecten.quote:Op zondag 7 september 2014 18:36 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Het motief laat ik (vooralsnog) in het midden, maar dat er sprake is van een misdrijf is voor mij allang evident. Misschien een wat onsmakelijke vraag maar kan wel van enorm belang zijn: als de meiden trouwens nog enkele dagen geleefd hebben, neem ik aan dat er ook sprake was van ontlasting, dit kan relevant zijn om de plek waar ze gestorven zijn te kunnen achterhalen. Maargoed, dat is allang vergaan neem ik aan.
nee hoor en voorzover ik weet woont die Baru in Duitsland momenteelquote:Op zondag 7 september 2014 18:40 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Aha, jou 'contact uit Boquete' is dus Baru!
Iemand rommelen met de boel die er weinig verstand van had.quote:Op zondag 7 september 2014 18:37 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hmmm, zoiets heb ik me ook geprobeerd voor te stellen. Maar hoe verklaar je dan de telefoon&cameragegevens na 1 april?
Mijn intuïtie, het zesde zintuig, is het daarmee eens. Derden, misdrijf, de weinige kleding en botten gedumpt.quote:Op zondag 7 september 2014 18:21 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook ging iets mis vóór de rivier, dat staat vast. En in dat gebied (waar die eerste noodoproep is gedaan) is het niet heel gevaarlijk dus een ongeluk lijkt me onlogisch (en zowiezo: allebei verongelukt is al hélémáál onlogisch) een verdwaling lijkt me ook onlogisch, in het gebied waar de eerste noodoproepen werden gedaan is namelijk nog nooit iemand verdwaalt. Wat dan overblijft is betrokkenheid van derden/een misdrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |