Maar...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:37 schreef LookAtMe het volgende:
De hele week maar 1 kakkerlak gezien tot vanavond.
Lekker blunderenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:40 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ja erg he? Wat moet die man daar???
Mijn zolderkamer is heel netjes opgeruimdt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef Aberella het volgende:
Jezus man wat moet jouw zolderkamer een ranzige zwijnenstal zijn
Dat is een goede tactiek als je een kakkerlakfan bent. Als je ze doodtrapt komen alle eitjes eruit en heb je binnen de kortste keren een heel gezin.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:39 schreef trolley het volgende:
Je had die ene ook gelijk moeten doodtrappen!
Ja daarom durf ik dus niet te slapen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha, het shijnt dat kakkerlakken in je mond kunnen kruipen als je slaapt omdat het warm en vochtig is in je mond
Welterusten TS
Verhuizenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:45 schreef LookAtMe het volgende:
Toevoeging: Ik woon hier een week.
En in een flat, zodra ze bij een apartement zijn is de hele flat besmet.
Dat is een broodje-aap-verhaalquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:47 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Dat is een goede tactiek als je een kakkerlakfan bent. Als je ze doodtrapt komen alle eitjes eruit en heb je binnen de kortste keren een heel gezin.
Ik haal morgen gewoon een lokdoos met gif fuck die beesten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:55 schreef Grietje-tit het volgende:
Tip:
Kakkerlakkenplagen in huis kunnen moeilijk te bestrijden zijn, omdat de kakkerlakken in spleten wegkruipen en verbazend goed tegen de meest gebruikte gifstoffen kunnen. Door massaal en preventief gebruik van bestrijdingsmiddelen treedt namelijk resistentie op. Een andere, zeer efficiënte en niet-giftige methode is de zogenaamde "Vegas roach trap". Deze bestaat eenvoudigweg uit een glazen pot met nauwere opening (bijvoorbeeld een groentepot), gedeeltelijk gevuld met koffiedik (en eventueel water). De buitenkant van de pot kan desnoods worden bedekt met ruw plakband, zodat de kakkerlakken makkelijker naar binnen kunnen klimmen.
Ik zou zeggen: succes!
Ik zou veel eerder een professionele bestrijdingsdienst inschakelen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Ik haal morgen gewoon een lokdoos met gif fuck die beesten.
apartment manquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:45 schreef LookAtMe het volgende:
Toevoeging: Ik woon hier een week.
En in een flat, zodra ze bij een apartement zijn is de hele flat besmet.
quote:
De dag dat ze brandt in hell is mijn mooiste momentquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voor Sanasoufi zou het het mooiste moment uit haar leven zijn.
Maar ben jij nou jood of boer?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De dag dat ze brandt in hell is mijn mooiste moment
'Ze' zou te bang zijn denk ikquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voor Sanasoufi zou het het mooiste moment uit haar leven zijn.
Waar ik eerst woonde zaten ze ook. Flat met 600 apartementen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:01 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Ik zou veel eerder een professionele bestrijdingsdienst inschakelen.
Ik vraag me af of je je wel beseft hoe ernstig dit is. Google maar. Ik laat het voor de rest aan jou over, meer hoef ik echt niet te vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |