Het is eerder andersom.quote:Op maandag 8 september 2014 10:04 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Negatief stereotype volgens Rechtbank Amsterdam en inmiddels zijn die woorden ook internationaal overgenomen.
Niet. Maar je hebt te maken met Ceberut, en die doet niks anders dan stropoppen als troll.quote:Op maandag 8 september 2014 10:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En hoe komt "willen zien" neer op "wij verbieden al die poppen"?
Leg jij nu uit waarom zwarten alleen maar blank speelgoed zouden willen zien. Dan beantwoord ik jouw vraag.quote:Op maandag 8 september 2014 10:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En hoe komt "willen zien" neer op "wij verbieden al die poppen"?
In het buitenland ziet men dingen ook alles. Je kan toch niet alles snappen van een andere cultuur?quote:Op maandag 8 september 2014 10:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is eerder andersom.
Dat negatieve stereotype is iets wat men er in het buitenland allang in zag en wordt nu pas overgenomen in Nederland.
De Nederlanders in Amerika moeten het al een tijdje zonder ZP doen.
Ach intellectueel zwakken zijn ook nodig denk ik dan maar.quote:Op maandag 8 september 2014 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet. Maar je hebt te maken met Ceberut, en die doet niks anders dan stropoppen als troll.
Stropop. Again. 3 keer op rijquote:Op maandag 8 september 2014 10:11 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Leg jij nu uit waarom zwarten alleen maar blank speelgoed zouden willen zien. Dan beantwoord ik jouw vraag.
Ah, en de stropop van onze vriend Voorschrift negeer je maar?quote:Op maandag 8 september 2014 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet. Maar je hebt te maken met Ceberut, en die doet niks anders dan stropoppen als troll.
Weet ik veel waarom, vraag het Quincy en co.quote:Op maandag 8 september 2014 10:11 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Leg jij nu uit waarom zwarten alleen maar blank speelgoed zouden willen zien. Dan beantwoord ik jouw vraag.
Stropop, aangezien Quincy en co zo'n standpunt nooit hebben ingenomen.quote:Op maandag 8 september 2014 10:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom, vraag het Quincy en co.
Dus je geeft toe dat je aan het trollen bent met je stropoppen? Noted.quote:Op maandag 8 september 2014 10:12 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ah, en de stropop van onze vriend Voorschrift negeer je maar?
Zou GeenStijl al bijna doorhebben dat juist hun hysterie bijdraagt aan de dood van Zwarte Piet?quote:Op maandag 8 september 2014 09:38 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/09/oorlog.html
Dat lijkt mij sterk.quote:Op maandag 8 september 2014 10:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou GeenStijl al bijna doorhebben dat juist hun hysterie bijdraagt aan de dood van Zwarte Piet?
Ja, heel eerlijk gezegd leek het mij ook wat te hoog gegrepen voor die figurenquote:Op maandag 8 september 2014 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk.
Dat hysterische pubergedrag wordt immers niet uit luxe vertoond.
Dat is natuurlijk waar. Al denk dat zo'n Fisher Price wel rekening zou houden met Nederlandse rechtspraak ter zake, te meer omdat dit product waarschijnlijk specifiek voor Nederland op de markt is gebracht.quote:Op maandag 8 september 2014 10:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is eerder andersom.
Dat negatieve stereotype is iets wat men er in het buitenland allang in zag en wordt nu pas overgenomen in Nederland.
De Nederlanders in Amerika moeten het al een tijdje zonder ZP doen.
Want het is hun verantwoordelijkheid om een minderheid binnen de maatschappij tegemoet te komen ja? Oke dan.quote:Op maandag 8 september 2014 10:31 schreef remlof het volgende:
Prima als bedrijven hun maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen.
Hulde aan Hema en Fisher-Price.
In een kapitalistische samenleving waar het geld het meestal van de rede wint wel ja.quote:Op maandag 8 september 2014 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want het is hun verantwoordelijkheid om een minderheid binnen de maatschappij tegemoet te komen ja? Oke dan.
Dat beweert remlof niet. Je maakt er wederom een stropopredenering van.quote:Op maandag 8 september 2014 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want het is hun verantwoordelijkheid om een minderheid binnen de maatschappij tegemoet te komen ja? Oke dan.
'De rede'.quote:Op maandag 8 september 2014 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
In een kapitalistische samenleving waar het geld het meestal van de rede wint wel ja.
Jij denkt dat er meer geld te halen valt bij de minderheid die ZP verboden wil hebben dan de meerderheid die ZP graag ziet blijven?quote:Op maandag 8 september 2014 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
In een kapitalistische samenleving waar het geld het meestal van de rede wint wel ja.
Ik denk dat de meeste Nederlanders die zwarte piet geen ruk kan schelen.quote:Op maandag 8 september 2014 10:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij denkt dat er meer geld te halen valt bij de minderheid die ZP verboden wil hebben dan de meerderheid die ZP graag ziet blijven ja?
Welke gerechtelijke uitspraak doel je dan precies op?quote:Op maandag 8 september 2014 10:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar. Al denk dat zo'n Fisher Price wel rekening zou houden met Nederlandse rechtspraak ter zake, te meer omdat dit product waarschijnlijk specifiek voor Nederland op de markt is gebracht.
Meer vanuit juridische argumenten (claims e.d.) dan uit maatschappelijke betrokkenheid.
http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBAMS:2014:3888quote:Op maandag 8 september 2014 10:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke gerechtelijke uitspraak doel je dan precies op?
Want dit klinkt voornamelijk als dom gelul eerlijk gezegd.
Er staat dan ook nergens dat ZP verboten is. Maar ja, dat is pas 453290x tegen je gezegd, dus misschien heb je het gemist ofzo.quote:Op maandag 8 september 2014 10:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBAMS:2014:3888
Er loopt hoger beroep tegen.
Maak je er weer een stropop van. Ik heb nooit gezegd dat er een ZP verbod was.quote:Op maandag 8 september 2014 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er staat dan ook nergens dat ZP verboten is. Maar ja, dat is pas 453290x tegen je gezegd, dus misschien heb je het gemist ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |