Jammer dat de boetes zo laag zijn. 10 kilometer per uur te hard, maand loon kwijt. 20? Twee maanden. 30? Drie, plus rijbewijs en auto.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:22 schreef NieuweNier het volgende:
Wat zijn dat een kut dingen![]()
Het zou veel fijner zijn als de staat gewoon besluit niet meer op snelheid te controleren. We hebben een gedoogbeleid op snelheid nodig.
Dat zou zoveel leuker zijn. Dan kunnen we met zijn allen een beetje doorrijden. Het is in het buitenland gewoon heerlijk om te scheuren over landweggetjes of 200km/u te rijden op de snelweg.
Onze wegen zijn er goed genoeg voor. Dan kunnen we in de toekomst lekker doorgassen als Italianen en Duitsers enzo.
Best een goed idee, en dan zeg ik dat het een flitscamera is voor hun eigen veiligheidquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je wordt maar lekker hockeycoach ofzo
Wat zegt dat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
HET IS EEN VRIJ LAND HOOR GODVERDOOME![]()
Nee. Dat zou ik niet doen.quote:
Extra korte rokjes fixen bij het clubbestuur.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Best een goed idee, en dan zeg ik dat het een flitscamera is voor hun eigen veiligheid
Leef die wegtokkie tegenwoordig nog?. of ligt ie nu onder de grond..quote:
Jij hebt geen rijbewijsquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef ADQ het volgende:
[..]
Jammer dat de boetes zo laag zijn. 10 kilometer per uur te hard, maand loon kwijt. 20? Twee maanden. 30? Drie, plus rijbewijs en auto.
Ben het overigens wel met je eens dat sommige snelwegen 's nachts zonder snelheidsbeperking moeten worden. De A16 richting Breda na de moerdijk bijvoorbeeld: Kaarsrechte 4-baans weg. Iedereen rijdt daar 's nachts toch al standaard te hardquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:39 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee. Dat zou ik niet doen.
Alhoewel ik wel met 140 over een trambaan heb gereden in Rome. Als passagier van een taxi. Dat was wel bruut![]()
Alhoewel ik het niet lang zou volhouden zonder wagenziek te worden. Gelukkig ging het snel
Ligt helemaal aan de locatie vriendquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Jij hebt geen rijbewijs![]()
Overigens rij ik nu standaard alleen te hard als ik weer wat precies de flitsers staan. Dat weet ik alleen binnen de bebouwde kom exact.
Het effect is dat ik binnen de bebouwde kom (op wegen waar dat veilig is) nu 30 a 40km/u te hard rij, en me op de snelweg aan de verkeersregels hou. Dat is natuurlijk niet wenselijk
Dus omdat jij een onverantwoorde, achterlijke klapmongool bent moeten we de wet aan gaan passen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Overigens rij ik nu standaard alleen te hard als ik weer wat precies de flitsers staan. Dat weet ik alleen binnen de bebouwde kom exact.
Het effect is dat ik binnen de bebouwde kom (op wegen waar dat veilig is) nu 30 a 40km/u te hard rij, en me op de snelweg aan de verkeersregels hou. Dat is natuurlijk niet wenselijk
Dat vraagt iedereen zich op YouTube ook af, inclusief ik zelf.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:40 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Leef die wegtokkie tegenwoordig nog?. of ligt ie nu onder de grond..
Aj, je bent er zo eentje die te hard rijden verfoeilijk acht?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus omdat jij een onverantwoorde, achterlijke klapmongool bent moeten we de wet aan gaan passen?
Roadtrip, please
Gozer je bent een kind zonder rijbewijs. Dit is iets waar jij geen verstand van hebtquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus omdat jij een onverantwoorde, achterlijke klapmongool bent moeten we de wet aan gaan passen?
Roadtrip, please
Wel leuk dat je meteen een heel stereotype hangt aan een enkele uitspraak.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Aj, je bent er zo eentje die te hard rijden verfoeilijk acht?
Haha mee eens. Ik breng ook niemand in gevaar. Het zou alleen fijn zijn als je op meer locaties hard kunt rijden Waneer ze de flitsers weghalenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de locatie vriend
Leuke ad hominem, nu nog inhoudelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:45 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gozer je bent een kind zonder rijbewijs. Dit is iets waar jij geen verstand van hebt
Dus doorrijden mag wel?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je meteen een heel stereotype hangt aan een enkele uitspraak.
Nog steeds niet nee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Opnieuw. Zo lang jij geen duizenden kilometers 180km/u+ hebt gereden kan je hier geen uitspraak over doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuke ad hominem, nu nog inhoudelijk.
Pak even flink wat stoplichten mee en je bent een goede smak sneller hoor. En te hard rijden is gevaarlijk? Bitch please, de meeste snelheidslimieten zijn voor milieu en geluidsoverlast jankers.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:47 schreef ADQ het volgende:
[..]
Nog steeds niet nee.
Maar mijn post staat. Absoluut geen reden in dit kleine landje om te hard te rijden.
Op de stukken die wij rijden, rond de 700 kilometer per dag, tijdens de vakantie zou het wel uitmaken. Maar dan zijn we met vakantie, dus relaxed.
Hier? Twee minuten eerder aankomen, doodop, en wellicht iemand de dood ingejaagd? Nutteloos.
Die kilometers die jij in die gammelbak van je hebt gezeten hebben anderen dusdanig veel schade berokkend dat we die rijervaring van jou eigenlijk ook wel mogen verwaarlozen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:48 schreef NieuweNier het volgende:
Opnieuw. Zo lang jij geen duizenden kilometers 180km/u+ hebt gereden kan je hier geen uitspraak over doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |