Kippensoep is lekker, het was alleen aan de hete kantquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:49 schreef PausNicolaas het volgende:
Want we worden meteen weer doodgegooid met een diarreestroom aan baggertopics van beverton.
Zelfs ik vind ze kut.
Als je kippensoep niet lust, eet het dan niet
klacht: bevertonic baggertopics
Ik kots ook op jouw vissenkutquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:50 schreef Rezania het volgende:
Beverton
Maar TS is even klachtwaardig.
Een topic over mij is natuurlijk nooit compleet zonder mijn trouwe, infantiele fan: Rezaniaquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:50 schreef Rezania het volgende:
Beverton
Maar TS is even klachtwaardig.
Mij niet noemen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:51 schreef beverton het volgende:
[..]
Een topic over mij is natuurlijk nooit compleet zonder mijn trouwe, infantiele fan: Rezania
Jij bent de zuurste van heel klb, behoorlijk klachtwaardig ookquote:
ikke nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:59 schreef jantjevertonghen het volgende:
wie zou mij op mn bek willen rossen?
gehandicapte slaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:59 schreef jantjevertonghen het volgende:
wie zou mij op mn bek willen rossen?
Ik zie nergens een naam in de TT staan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:50 schreef Copthorne het volgende:
En naamtopics mogen wel?
Andere user ban aan proberen te smeren is trouwens zelf een ban van een week riskeren.
Thanks G.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij ben egt de kutste user ooit op welk forum dan ook
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Jij bent de zuurste van heel klb, behoorlijk klachtwaardig ook
doe s ff normaal?quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Terechte klacht, al zou jij er van mij ook wel een mogen hebben met die kuttopics van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |