Overal op het platteland.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar vind je nog een boer die op klompen door de supermarkt wandelt?
Niemand wil er wonen. Wet van vraag en aanbod. Dus prijs gaat omlaag.quote:Waar vind je nog trotse provincie-inwoners die een vaandel in hun tuin hebben? Waar vind je de mooiste oude huisjes tegen bespottelijk lage prijzen? Waar kun je nog een vrijstaande woning kopen en leven als een God in Frankrijk?
Ahja, want er is alleen Randstad en Friesland.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wel![]()
Nooit meer die ellendige Randstad.
Het Zuiden is óók niks. Daar discussieer ik niet eens overquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ahja, want er is alleen Randstad en Friesland.
Anyway
Want er is alleen Randstad, Friesland en het Zuiden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Het Zuiden is óók niks. Daar discussieer ik niet eens over
quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:00 schreef manifold het volgende:
Separatisten en Friesland ondertekenen voorlopig protocol over wapenstilstand
[ afbeelding ]Friese soldaten bij een checkpoint in de oostelijke stad Jubbega in Friesland
De pro-Nederlandse separatisten en Friesland hebben in Assen een voorlopig protocol ondertekend voor het staakt-het-vuren in het oosten van Friesland. Dat heeft Cambuur trainer Henk de Jong zojuist bevestigd. Hij heeft zijn troepen gevraagd zich terug te trekken.
Het verloop van het bestand wordt in de gaten gehouden door internationale waarnemers van de OVSE. Nederlandse en Friese vertegenwoordigers voeren vandaag in Assw met de OVSE vredesbesprekingen.
Update 17.22 uur: Een Reuters-correspondent heeft drie explosies gehoord in Oosterwolde, een paar minuten nadat het bestand bekend werd gemaakt.
GEVANGENEN VRIJGELATEN EN ECONOMISCHE VRIJHEID OOSTEN
De rebellen en Leeuwarden hebben afgesproken twaalf stappen te nemen die moeten leiden tot stabiliteit en vrede. Zo worden gevangenen morgenochtend vrijgelaten. Ook zal de macht worden gedecentraliseerd en zullen de oostelijke regio’s economische vrijheid krijgen. Verder zijn er nog weinig details bekend over de overeenkomst. Rebellenleider Hielke Klinkhamer, van de zelfverklaarde republiek Gorredijk haastte zich al te zeggen dat de separatisten nog steeds vóór afscheiding van Friesland zijn.
Je hebt het Noorden, het Oosten, het Westen en het Zuiden. Het Zuiden valt af, het Westen valt af, het Oosten daar moet je ook niet zitten dus blijft alleen het Noorden (lees: Friesland) over.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want er is alleen Randstad, Friesland en het Zuiden.
Nee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Je hebt het Noorden, het Oosten, het Westen en het Zuiden. Het Zuiden valt af, het Westen valt af, het Oosten daar moet je ook niet zitten dus blijft alleen het Noorden (lees: Friesland) over.
Eh, ja? Groter is Nederland niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want er is alleen Randstad, Friesland en het Zuiden.
Niks.quote:
Zoveel aannames en persoonlijke mening, daar hoort wel eenquote:Het Zuiden valt af, het Westen valt af, het Oosten daar moet je ook niet zitten dus blijft alleen het Noorden (lees: Friesland) over.
Ah jij kletst uit je nek. Ik neem je nog serieus ook. Ik zit een eind te dollen, maar ik vergeet misschien jouw plaats (Huppelepuppelegat diep in de binnenlanden van het Oosten).quote:
quote:
Ik woon in de Randstad, domme doos. Ik vind het nogal belachelijk dat je ongelofelijk generaliseert.quote:Ik neem je nog serieus ook. Ik zit een eind te dollen, maar ik vergeet misschien jouw plaats (Huppelepuppelegat diep in de binnenlanden van het Oosten).
Alleen maar omdat ze de Waddeneilanden van de Duitsers hebben gekregen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:12 schreef Socios het volgende:
Haten op de mooiste provincie van Nederland
Zeg boterletter, dit is KLB. Met een dolletje hier en daar. Sterker nog: het is doorgaans één groot dolletje. Dat jij alles zo serieus neemt, is niet mijn probleem. Humorloze stekker.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Ik woon in de Randstad, domme doos. Ik vind het nogal belachelijk dat je ongelofelijk generaliseert.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Zelfmoordaanslag Groningen
Op de Grote Markt in Groningen heeft een man met een Friese vlag om zijn schouders zichzelf opgeblazen. Er zijn 4 dodelijke slachtoffers en 15 gewonden gevallen. De dader zelf is omgekomen.
Amfibische landing bij Urk
De Friese marine heeft op zondag m.b.v. hun Skutsjes een landing uitgevoerd bij Urk, met het oogpunt de duurbetaalde vis veilig te stellen. De Urkers zaten in de kerk en hadden geen idee dat hun dorp overrompeld werd. De Friese vlag wappert nu boven op de vuurtoren.
De Nederlandse regering heeft in een persverklaring meegedeeld dat Urk geen Nederlandse soldatenlevens waard is en dat Friesland, voorlopig, Urk kan houden. Wel zegt Nederland dat zij een havenblokkade gaan uitvoeren, zodat de Urker vissers niet uit kunnen varen.
De Minister-President stelt daarnaast de Nederlandse bevolking gerust: er zijn nog genoeg vissershavens in Nederlandse handen. De prijs van vis zal niet omhoog gaan.
Neenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze de Waddeneilanden van de Duitsers hebben gekregen.
Verder is het redelijk kut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |