Kenneth Vermeer die bij Feyenoord speelt, dat is pas klachtwaardigquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:11 schreef jantjevertonghen het volgende:
Klacht spreekt voor zich. Wat een vuile viespeuk.. Walgelijk
Ze,is erg oud en klein broquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:20 schreef beverton het volgende:
Nare vent. Tenzij hij de foto's van Fatitma de Moreiro deelt, want zij is fokking lekker swaa
Op het hockeyveld..?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:22 schreef Copthorne het volgende:
Hij was ook veroordeeld voor twee gevallen van potloodventen, hahaha.
Wel uiterst zorgelijk dat men hem dan geschikt geacht heeft om als hockeytrainer aan de slag te gaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:22 schreef Copthorne het volgende:
Hij was ook veroordeeld voor twee gevallen van potloodventen, hahaha.
Niet bij HGC in ieder geval. Het artikel vermeldt alleen dat hij het deed in Rijnsburg en Oegstgeest.quote:
Hij was veroordeeld nadat hij bij HGC aan de slag was gegaan en hij had zijn veroordeling verzwegen. Vreemd dat men er niet naderhand achter is gekomen aangezien rechtszaken in Nederland gewoon openbaar zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:23 schreef beverton het volgende:
[..]
Wel uiterst zorgelijk dat men hem dan geschikt geacht heeft om als hockeytrainer aan de slag te gaan
Wellicht heeft het er mee te maken dat niet de naam van de persoon in kwestie openbaar was destijds. Uit eigen ervaring als jurist kan ik je tevens verklappen dat veel ondernemingen nauwelijks oog hebben voor dit soort mogelijkheden. Men denkt simpelweg ''dit gebeurd mij niet.''quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:25 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Niet bij HGC in ieder geval. Het artikel vermeldt alleen dat hij het deed in Rijnsburg en Oegstgeest.
[..]
Hij was veroordeeld nadat hij bij HGC aan de slag was gegaan en hij had zijn veroordeling verzwegen. Vreemd dat men er niet naderhand achter is gekomen aangezien rechtszaken in Nederland gewoon openbaar zijn.
Inderdaad, niemand heeft hem ooit gecontroleerd / geprobeerd iets meer te weten te komen over zijn achtergrond, wat mij essentieel lijkt als je iemand laat werken met jonge mensen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:28 schreef beverton het volgende:
[..]
Wellicht heeft het er mee te maken dat niet de naam van de persoon in kwestie openbaar was destijds. Uit eigen ervaring als jurist kan ik je tevens verklappen dat veel ondernemingen nauwelijks oog hebben voor dit soort mogelijkheden. Men denkt simpelweg ''dit gebeurd mij niet.''
Copthorne, zoals je weet heb je al uitermate veel respect van mij en heb ik je hoog in aanzien, met zulks voorstel zou een hoop leed voorkomen kunnen worden. Ik pleit ook voor een verplichte check voor een ieder die met kinderen werkt of te maken heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand heeft hem ooit gecontroleerd / geprobeerd iets meer te weten te komen over zijn achtergrond, wat mij essentieel lijkt als je iemand laat werken met jonge mensen.
Insgelijks, beste beverton.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Copthorne, zoals je weet heb je al uitermate veel respect van mij en heb ik je hoog in aanzien, met zulks voorstel zou een hoop leed voorkomen kunnen worden. Ik pleit ook voor een verplichte check voor een ieder die met kinderen werkt of te maken heeft.
Hij zwaaide ongegeneerd met z'n hockeystick rond, de vlerk.quote:
Klopt. Net zoals dat wij de Bankierseed moeten afleggenquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Insgelijks, beste beverton.Inderdaad, af en toe die lui controleren kan geen kwaad.
Ga je diep en diep schamen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb de beelden gezien![]()
Hockeymeisjes FTW
Ik zou eens aan Faat kunnen vragen of er wat te regelen valt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:20 schreef beverton het volgende:
Nare vent. Tenzij hij de foto's van Fatitma de Moreiro deelt, want zij is fokking lekker swaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |