* AirwiN kriebelt Huppel tussen haar orenquote:Op zaterdag 6 september 2014 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Purrrrrrrrrrrrrrrrrrr
* Huppelmuts geeft kopjes
Als ik dat bij mijn kat doe draait ze altijd dr kont naar me toequote:Op zaterdag 6 september 2014 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN kriebelt Huppel tussen haar oren
Zo'n slet loopt hier ook rond.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dat bij mijn kat doe draait ze altijd dr kont naar me toe
Welke film ga je?quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:01 schreef Samzz het volgende:
.
Het weer is niet zo mooi. Ik ga denk ik vanavond naar de bios.
Katten zijn de echte sletten hequote:
Weet ik nog niet... Straks eens kijken wat er draait. Maar een horror gaat het niet worden, denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke film ga je?
Er draait sinds donderdag een "enge" film, die wil ik wel zien denk ik
[..]
Katten zijn de echte sletten he
Morgenavond komt Snowwhite and the huntsman op tvquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... Straks eens kijken wat er draait. Maar een horror gaat het niet worden, denk ik.
Echt? Wat heb ik mijn poezen dan al die jaren aangedaan met die veelvuldige, anale penetratie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:04 schreef Samzz het volgende:
Slet? Ze wil gewoon bij de staartaanzet gekriebeld worden, niet dat je iets in d'r reet stopt.
Vast niet op een zender die ik kan ontvangen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgenavond komt Snowwhite and the huntsman op tv
Poesjes en anale seks zelfs.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Gaat het nou alweer over anale seks? Tis wat.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jee, iets van 40 minuten geslapen.
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast niet op een zender die ik kan ontvangen.
Waarom is datquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
Maar ik moet gewoon aan jou denken als ik die film zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |