quote:Op zondag 7 september 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer? [ afbeelding ]
Suck a dick up 'til ya hick up [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer? [ afbeelding ]
Suck a dick up 'til ya hick up [ afbeelding ]
Kon er gewoon echt niets van makenquote:Op maandag 8 september 2014 01:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Amerikaan zingt bassie en adriaan
http://www.dumpert.nl/med(...)ssie_en_adriaan.html
Hallo vriendjes ook niet?quote:Op maandag 8 september 2014 11:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kon er gewoon echt niets van makenAlleen 'Bassie en Adriaan'
Na een keer of 5 luisterenquote:
vroegah, toen ik hbo deed was les niet verplicht, practicums (practica?) welquote:Op maandag 8 september 2014 13:40 schreef Chai het volgende:
Hoe normaal is aanwezigheidsplicht op het hbo eigenlijk? Lees dat op FOK! vaak, maar volgens mij ken ik niemand die dat op het hbo heeft.
Ja dat soort dingen snap ik wel, maar lessen echt verplicht verplicht?quote:Op maandag 8 september 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah, toen ik hbo deed was les niet verplicht, practicums (practica?) wel
is dat nieuw?quote:Op maandag 8 september 2014 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen snap ik wel, maar lessen echt verplicht verplicht?
Dat je een briefje meeneemt van de dokter en zo?
vraag het aan je schoolquote:Op maandag 8 september 2014 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, maar zou ik wel doen als ik een bepaald percentage aanwezig moet zijn.
ah oke, nou geen idee. ik had het dus ook niet.quote:Op maandag 8 september 2014 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het over scholen waar dat is, want ik heb dat niet.
Op de uni is het zo dat je 80% van de werkcolleges aanwezig moet zijn (er wordt getekend op lijsten), anders mag je niet deelnemen aan het tentamen, het vak haal je dan dus niet.quote:Op maandag 8 september 2014 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het over scholen waar dat is, want ik heb dat niet.
maar hoorcolleges niet he?quote:Op maandag 8 september 2014 14:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Op de uni is het zo dat je 80% van de werkcolleges aanwezig moet zijn (er wordt getekend op lijsten), anders mag je niet deelnemen aan het tentamen, het vak haal je dan dus niet.
Ja daarvan ken ik het wel, want ken wel veel mensen die uni doen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Op de uni is het zo dat je 80% van de werkcolleges aanwezig moet zijn (er wordt getekend op lijsten), anders mag je niet deelnemen aan het tentamen, het vak haal je dan dus niet.
Er was nog een WK UI aanwezig, dus behoorlijk langquote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef gianni61 het volgende:
hoe lang ben je nu eigenlijk gebanned geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |