Voor zijn rol in Dardevilquote:
Hale Berry is goedquote:
De actrice was al geraden, Halle Berry kreeg de award voor Catwomanquote:Op donderdag 11 september 2014 20:32 schreef JayHovah het volgende:
De actrice in een heldenfilm, Jennifer Gardner?
Neequote:
Nog steeds nietquote:
quote:plays
, a former CIA spy. According to the opening sequence of the movie, the title refers to the idea that this film is actually the sixth installment of a series of films featuring the adventures of
, as parts one through five were locked up in the interests of world security.
Dat is wel de snormeneer die ik zoek.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:56 schreef JayHovah het volgende:
Bij een acteur met snor moet ik aan Tom Selleck denken, maar kan zo niet echt een film met hem herinneren...
Runaway, maar dat zal wel niet de film zijn waar hij een Razzie voor kreeg.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:56 schreef JayHovah het volgende:
Bij een acteur met snor moet ik aan Tom Selleck denken, maar kan zo niet echt een film met hem herinneren...
I heb de lijst al weggeklikt, maar het was voor iets met Christopher Columbus: ...nog wat hierachter...quote:Op donderdag 11 september 2014 21:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Runaway, maar dat zal wel niet de film zijn waar hij een Razzie voor kreeg.
en 3 men and a baby en 3 men and a little ladyquote:Op donderdag 11 september 2014 21:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Runaway, maar dat zal wel niet de film zijn waar hij een Razzie voor kreeg.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |