Zijn niet hip.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat is er mis met tokkievolk wat daar vreet wat net terug is van de all-in vakantie in Alanya?
Ze zijn inferieur.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat is er mis met tokkievolk wat daar vreet wat net terug is van de all-in vakantie in Alanya?
Call me tokkie maar I just love it.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef Montelly het volgende:
..nog hippe tentjes zijn met dito voedselNiks anders dan tokkievolk wat daar vreet wat net terug is van de all-in vakantie in Alanya.
alsof iemand dat denktquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef Montelly het volgende:
..nog hippe tentjes zijn met dito voedsel![]()
het is fucking all you can eat. Dat is nooit hip. En om het extra duidelijk te maken.... Noooooit hip. En nooit geweest en zal ook nooit worden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef Montelly het volgende:
..nog hippe tentjes zijn met dito voedselNiks anders dan tokkievolk wat daar vreet wat net terug is van de all-in vakantie in Alanya.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef Montelly het volgende:
Sumo is amper sushi, je kan bij die toko's prima eten, maar de kwaliteit ligt niet bij sushi. Meer bij dat gefrituurde spulquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:30 schreef Aiciu het volgende:
Ik moet bekennen dat sushi me best meevalt.
k was bij shabuquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sumo is amper sushi, je kan bij die toko's prima eten, maar de kwaliteit ligt niet bij sushi. Meer bij dat gefrituurde spul.
Deze plaatsen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn frankquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van al die Japanse meuk. Doe mij maar gewoon iets waar ze rood vlees en wijn serveren, dan vind ik alles prima.
Die krijg je niet!quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:36 schreef Aiciu het volgende:
Maar wat ik niet snap, hoe kunnen mensen met die gare stokkies eten
Ik had gewoon mes en vork gevraagd na 10 mislukte pogingen![]()
Geen geduld voor dat gezeik met die kut stokkies.
Geloof me.. ga eten bij Los Argentinos!quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:08 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Deze plaatsen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn frank
Waar is dat te vindenquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:10 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Geloof me.. ga eten bij Los Argentinos!
In Utrecht langs de gracht. Echt serieus een aanrader. Goed vlees en zeer goed bereid.quote:
Die beefrolletjes zijn anders wel erg lekker!quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sumo is amper sushi, je kan bij die toko's prima eten, maar de kwaliteit ligt niet bij sushi. Meer bij dat gefrituurde spul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |