Ik wou Deucederp toevoegen, sluit die afquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:11 schreef Fylax het volgende:
Oja, wil ik een nieuwe lot starten, klik ik op Build. Sluit spel af.
Dan gebruik je zeg maar dat huis? Dat lijkt me niet eens leukquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:13 schreef Fylax het volgende:
Spel opgestart, build mode aangezet. Wil ik het huis van Deuce importeren, sluit spel af.
Nee ik ga zijn huisje importeren en dan aanpassen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan gebruik je zeg maar dat huis? Dat lijkt me niet eens leukMaak ze liever zelf
Heb het nu al drie keer achter elkaar omdat ik jouw huis probeer in te laden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:15 schreef Deuce92 het volgende:
Bij mij is het spel gisteren een keer gecrasht. Sindsdien sla ik elke 15 minuten het spel op.
Het is tot nu toe gelukkig nog bij een keer gebleven.
Armoehuisjesquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:22 schreef LelijKnap het volgende:
Aan die armoehuisjes van jullie te zien ben ik de enige die bouwt zonder geld?
Ik heb je gevolgd.. Ik drukte op je naam en toen stond er volgenquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:24 schreef Fylax het volgende:
Ik heb blijkbaar een follower. Hoe volg je iemand via de Community/Galerij?
Kan je een screenshotje maken ik zie namelijk nergens volgen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb je gevolgd.. Ik drukte op je naam en toen stond er volgen
Liever niet.. Hij crasht al een paar keer als ik daar kijk. Ik ga weer even het spel spelenquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan je een screenshotje maken ik zie namelijk nergens volgen.
Bij mij crasht die nu volgens mij niet meer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liever niet.. Hij crasht al een paar keer als ik daar kijk. Ik ga weer even het spel spelen
Hey hey. Heb je zelf ook dingen geüpload?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:26 schreef Lyssa het volgende:
Origin name is LyssaOdyneIk zal straks eens naar jullie huisjes kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |