via tel en dan reizen of reizen met. Is stommer dan in 3 iig.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:30 schreef DjinN het volgende:
Hoe kan ik de stad verkennen ? Ik kan het echt niet vinden
Hmm...omslachtig maar ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
via tel en dan reizen of reizen met. Is stommer dan in 3 iig.
Hetzelfde als bij 3, bedoel je?quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:43 schreef LelijKnap het volgende:
Na een dag verveel ik me de pleuris eigenlijk. Wat is nou eigenlijk het streven? Skills leren en op fast forward drukken?
Geen idee, Sims 1 was de laatste die ik gespeeld had.quote:
Jawel, gebruik het pipetje icoontje boven in je scherm tijdens bouwmode.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen idee, Sims 1 was de laatste die ik gespeeld had.
Even iets anders. Ik wil soms de vloerbedekking gebruiken die er al ligt als ik een stuk vergeten ben of een deel verdween door andere aanpassingen maar ik heb veel moeite met dezelfde vloer terug te vinden. Is er geen manier om de al liggende te kopieeren?
Druk op E.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen idee, Sims 1 was de laatste die ik gespeeld had.
Even iets anders. Ik wil soms de vloerbedekking gebruiken die er al ligt als ik een stuk vergeten ben of een deel verdween door andere aanpassingen maar ik heb veel moeite met dezelfde vloer terug te vinden. Is er geen manier om de al liggende te kopieeren?
Heb je geen Windows 8?quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:50 schreef Fylax het volgende:
Elke keer crasht de game als ik van bijvoorbeeld de Gym naar huis ga.
Heb windows 7.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:38 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Heb je geen Windows 8?
Makkelijker is om even op "M" te drukken opent de map.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:30 schreef DjinN het volgende:
Klik op je mobiel en dan op 'reizen'.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:30 schreef DjinN het volgende:
Moet niks uitmaken. Vriendin van mij heeft ook windows 7, die heeft totaal geen problemen met het spelquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:38 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Heb je geen Windows 8?
Jo thnx! was intussen geluktquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:56 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Klik op je mobiel en dan op 'reizen'.
Ja, dat vind ik dus ook....Daarom wacht ik met smart The Sims Resource afquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:44 schreef Fylax het volgende:
Ik vind wel dat er echt weinig keus is qua meubilair enzo...
en geen afvalding. Ook zoiets raars.quote:
Nee, alleen vuilnisbakken. En ik kan ook nergens auto's vindenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
en geen afvalding. Ook zoiets raars.
Net als hoe dat tegenwoordig met geschreven boeken gaat. Dat was in 3 ook beter. Sowieso hield 3 goed bij wat je sims deed qua boeken/groente/fruit/vissen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |