abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6599826
GROOT NIEUWS!!!
Groep Winnie de Jong heeft nu 3 (!!!) mensen op de lijst
Plus een populistisch nieuw tekstje op de site
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_6599831
Ik vond Winnie erg leuk bij Jensen!
pi_6599953
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 21:00 schreef Doc het volgende:
Het zou zo een post op Fok! kunnen wezen.
Inderdaad ja, of dit dan:

Campagne 'Hoe leuk zijn Marokkanen' is de omgekeerde wereld.

deConservatieven.nl vinden de landelijke campagne 'Hoe leuk zijn Marokkanen?' een schoolvoorbeeld van verspilling van belastinggelden.
Posters ophangen in bushokjes om te vertellen hoe leuk Marokkanen zijn is de omgekeerde wereld, want zij moeten wennen aan ons en wij niet aan hen.

Michiel Smit (kandidaat 2e kamerlid):
"Dit lijkt op overheidsindoctrinatie naar communistisch model. De waarheid zoals alleen de machthebbers zien verkondigen aan het volk.
Bij de stations in de grote steden moet en kan de overheid beginnen met het daadwerkelijk verbeteren van de beeldvorming ten aanzien van Marokkanen.
De realiteit is dat dagelijks vele duizenden reizigers op diezelfde stations geconfronteerd worden met hun waarheid: ze moeten zig-zaggend tussen de Marokkaanse drugsrunners door."

Dit zijn de momenten waarop het beeld echt wordt bepaald.
Deze beeldvorming kan de overheid verbeteren door de criminele elementen in de Marokkaanse gemeenschap met harde hand te verwijderen en uit te zetten naar Marokko.
Hierdoor krijgen de hardwerkende en welwillende Marokkanen vanzelf meer aandacht en waardering van onze maatschapij.

Iedereen weet dat het zo is, maar toch gebeurt het niet.
De overheid moet de ogen openen, de realiteit accepteren en er vooral naar handelen.
De Conservatieven.nl willen zich hiervoor inzetten in de Tweede Kamer.

Precies hetzelfde domme geblaat. Je zou zeggen dat Winny de Jong haar inspiratie haalt op Fok!.

It is much easier to be critical than to be correct.
  zondag 3 november 2002 @ 22:47:11 #54
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_6609676
quote:
Op zondag 3 november 2002 15:22 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Inderdaad ja, of dit dan:

Campagne 'Hoe leuk zijn Marokkanen' is de omgekeerde wereld.

deConservatieven.nl vinden de landelijke campagne 'Hoe leuk zijn Marokkanen?' een schoolvoorbeeld van verspilling van belastinggelden.
Posters ophangen in bushokjes om te vertellen hoe leuk Marokkanen zijn is de omgekeerde wereld, want zij moeten wennen aan ons en wij niet aan hen.

Michiel Smit (kandidaat 2e kamerlid):
"Dit lijkt op overheidsindoctrinatie naar communistisch model. De waarheid zoals alleen de machthebbers zien verkondigen aan het volk.
Bij de stations in de grote steden moet en kan de overheid beginnen met het daadwerkelijk verbeteren van de beeldvorming ten aanzien van Marokkanen.
De realiteit is dat dagelijks vele duizenden reizigers op diezelfde stations geconfronteerd worden met hun waarheid: ze moeten zig-zaggend tussen de Marokkaanse drugsrunners door."

Dit zijn de momenten waarop het beeld echt wordt bepaald.
Deze beeldvorming kan de overheid verbeteren door de criminele elementen in de Marokkaanse gemeenschap met harde hand te verwijderen en uit te zetten naar Marokko.
Hierdoor krijgen de hardwerkende en welwillende Marokkanen vanzelf meer aandacht en waardering van onze maatschapij.

Iedereen weet dat het zo is, maar toch gebeurt het niet.
De overheid moet de ogen openen, de realiteit accepteren en er vooral naar handelen.
De Conservatieven.nl willen zich hiervoor inzetten in de Tweede Kamer.

Precies hetzelfde domme geblaat. Je zou zeggen dat Winny de Jong haar inspiratie haalt op Fok!.

Daarmee denigreer je tevens je eigen posts Aart, maar goed, die tekst is werkelijk om te huilen, evenals het gerestylde vrouwtje zelf. Toch het blijft vermakelijke tv, en nu maar hopen dat ze NIET in de kamer komt, het is even leuk...
fake a dream
pi_6610472
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:18 schreef Kozzmic het volgende:
En ontbindt de koningin niet de Kamer maar het kabinet.
Toch wel hoor. Dit was in de jaren '60 van de 19e eeuw duidelijk te zien, toen de koning een besluit erdoorheen wilde jassen, maar het parlement steunde het kabinet en het voorstel steeds niet. Na 3 keer ontbinden en nieuwe verkiezingen gaf hij het op en sindsdien is het een ongeschreven regel dat een kabinet aftreedt als een meerderheid van de kamer hen niet steunt.
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_6610498
Overigens denk ik dat vanwege haar ideeen ze wel een zeteltje weet te halen.
  maandag 4 november 2002 @ 13:41:01 #57
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_6617312
Wie hoorde ik hier het woord manisch-conservatief gebruiken?
pi_6617419
"Winny for President"
  maandag 4 november 2002 @ 13:49:44 #59
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_6617450
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 21:20 schreef Max het volgende:
Jippie! Dan kunnen we haar na de verkiezingen weer het zaaltje in Hotel des Indes zien binnenstormen terwijl ze hysterisch huilend snikt: "Ik ben toch zó blij dat we niet de grootste zijn geworden!"
beter is "ik was zo bang we de kiesdrempel zouden halen"
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_6617665
Extreem-rechts in de Conservatieven.nl?

Ik heb ook maar eens gekeken op Stormfront.org. Maar dat is dus een nationalistische site in zo'n 20 verschillende talen..(!)

pi_6617805
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:01 schreef Alcatraz het volgende:
Extreem-rechts in de Conservatieven.nl?

Ik heb ook maar eens gekeken op Stormfront.org. Maar dat is dus een nationalistische site in zo'n 20 verschillende talen..(!)

Kafka....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6632676
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kafka....

Vandaar worden alleen de feiten in het nieuwsbericht genoemd.
Via Stormfront.org kun je ook op een Nederlands deel van hun forum. Kwerd echt misselijk na het lezen van een paar van de posts daar
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_6668181
De 3 kandidaten van de lijst Conservatieven.nl:

v.l.n.r. Michiel Smit, Winny de Jong en Hans Mampaeij

pi_6668557
Wat een gezellig onderonsje. Zouden ze echt kans maken op een zetel? Voorlopig geef ik Johan Vlemmix nog meer kans...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_6673402
quote:
Op donderdag 7 november 2002 00:11 schreef Zander het volgende:
Wat een gezellig onderonsje. Zouden ze echt kans maken op een zetel? Voorlopig geef ik Johan Vlemmix nog meer kans...
Ik denk dat deze partij toch wel een zetel kan halen. Als Winny het niet al te erg verpest in de campagne, dan is Michiel Smit iemand die veel stemmen kan winnen voor die partij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6682311
quote:
Op donderdag 7 november 2002 12:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik denk dat deze partij toch wel een zetel kan halen. Als Winny het niet al te erg verpest in de campagne, dan is Michiel Smit iemand die veel stemmen kan winnen voor die partij.

Leve het nationalisme!
pi_6684719
Ik zeg het nog een keer: W. de Jong is een lekker ding. En ERG bitchy.

verder vraag ik me af of vele (ex(LPF stemmers zich wel echt kunnen vinden het het gedachtegoed van PF. Volgens mij is het meer dat ze zich prettig voelde bij zijn manier van doen. (wat overigens een normaal verschijnsel is. Zo kiezen heel veel mensen een partij) Heleboel mensen weten niet eens waarvoor de partij nou echt staat waarop ze stemmen.

Sta stil bij elke stap die je zet.
pi_6684969
quote:
Op donderdag 7 november 2002 21:07 schreef Svart Rose het volgende:
Ik zeg het nog een keer: W. de Jong is een lekker ding. En ERG bitchy.

Bitchy wel, maar vind je dit echt lekker? Hoe oud ben je? 40? IIG niet de leeftijd die je profiel zegt, zo lijkt het.

pi_6685210
Winny RoeLeeRt
  donderdag 7 november 2002 @ 22:23:38 #70
39571 M.Koenraadt
Davind Overwon Goliath
pi_6686085
Ze is een lelijke apin, maar ik ga toch op haar partij stemmen. Het partijprogramma komt precies overeen met wat ik vind. Ik stem natuurlijk wel op de nummer 2, Michiel Smit.
cha tog wech
pi_6686344
Cor Eberhard heeft toch besloten zich verkiesbaar te stellen en staat voorlopig op de 3e plek.

De voorlopige lijst is gegroeid tot 5 personen:
1. Winny de Jong (Tweede Kamerlid Groep de Jong)
2. Michiel Smit (Gemeenteraadslid Rotterdam)
3. Cor Eberhard (Tweede Kamerlid Groep de Jong)
4. Hans Mampaeij (Zelfstandig ondernemer)
5. Marianne Kromme (Juriste)

En nee, ik verwacht nog steeds niet dat dit enig kans van slagen heeft.

pi_6686411
quote:
Op donderdag 7 november 2002 22:38 schreef Kozzmic het volgende:
En nee, ik verwacht nog steeds niet dat dit enig kans van slagen heeft.
Nu Heinsbroek zich heeft teruggetrokken heeft denk ik het wel. Een zeteltje of 1, 2 uiterlijk.
  vrijdag 22 november 2002 @ 10:59:45 #73
12970 Doopey
I'm Helluva tough
pi_6940410
Net even op die site gekeken. Vindt er veel goede punten tussen staan!
If I'm not back in 5 minutes, just wait longer
pi_6941404
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 10:59 schreef Doopey het volgende:
Net even op die site gekeken. Vindt er veel goede punten tussen staan!
Tuurlijk, als je vindt dat allochtonen de schuld zijn van alle maatschappelijke problemen...

Grootschalige immigratie in de afgelopen 30 jaar van voornamelijk mensen met een slechtere gezondheid dan de gemiddelde Nederlander, waardoor een bovenmatig beroep op de gezondheidszorg is ontstaan.

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_6941487
http://www.conservatieven.nl/programma/index.htm

Mijn god zeg...

Winny's oplossing voor de problemen m.b.t. Veiligheid en Criminaliteit:

quote:
Elke vorm van immigratie (asielzoekers, gezinshereniging) zeer sterk beperken. Alleen mogelijk maken voor diegenen die daadwerkelijk een bijdrage kunnen leveren aan de samenleving. (bv artsen - verpleegsters).
Winny's oplossing voor de problemen m.b.t. Asielbeleid, Immigratie en Integratie:
quote:
Elke vorm van immigratie (asielzoekers, gezinshereniging) zeer sterk beperken. Alleen mogelijk maken voor diegenen die daadwerkelijk een bijdrage kunnen leveren aan de samenleving. (bv artsen - verpleegsters).
Winny's oplossing voor de problemen m.b.t. Volksgezondheid:
quote:
Winny's oplossing voor de problemen m.b.t. de Nederlandse Verzorgingsstaat:
quote:
Winny's oplossing voor de problemen m.b.t. Verkeer, mobiliteit en volkshuisvesting:
quote:
Winny's oplossing voor de problemen m.b.t. Werkgelegenheid:
quote:
Bij onderwijs staat nog niets, maar ik heb wel zo'n flauw vermoeden wat daar o.a. komt te staan.
quote:
deConservatieven.nl komt voort uit het Fortuynisme, zij wil de behoudende cultuur van ons land weer terugbrengen naar het Nederland van weleer;
Welk Nederland van weleer? Dat van '40 - '45?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')