quote:Als die op de foto staan tenminste. Het zal met niets verbazen als er uiteindelijk, behalve enkele vetrolletjes, niets te zien valt.
Op dinsdag 14 januari 2003 16:04 schreef B4ron het volgende:
en binnenkort zien we allemaal haar tieten....
quote:Vertrouwen wordt niet alleen bepaald door de openheid van zaken die een politicus kan geven, dat is afhankelijk van veel meer factoren, afhankelijk van diegene die het vertouwen moet geven (wat vind die persoon belangrijk/vertouwenswekkend).
Op dinsdag 14 januari 2003 16:08 schreef tonnie.eiges het volgende:
Je keuze word bepaalt door vhet vertrouwen dat een policitus bij je wekt, datr vertrouwen word weer bepaald door de openheid van zaken die zo'n polituicus kan geven. Lijkt me simpel zat. En bovnendien, om je politieke standpunt te toetsen aan het kritische verstand is het nodig dat je in discussie kan treden met mensen, en dus ook dat je toegang hebt tot de preciesze gedachtegangen die achter het beleid en de opinies steken. Vind ik dan.
Verder hoef je om je politieke standpunt te toetsen niet altijd in discussie te treden (het helpt wel). Je moet wel bepaalde kennis hebben. De gedachtengang van een politicus hoort daar m.i. niet bij.
Het is voor mij bijvoorbeeld veel belangrijker dat ik weet dat Mat Herben voor veiligheid (even een grof voorbeeld) is, dan dat ik weet waarom (de gedachtengang erachter) hij dat is. Ik kan het pas met de uitgekristaliseerde mening (en daar hoort een deel, op feiten gebaseerd, van de redenatie wel bij) eens of oneens zijn, niet met de gedachtengang, al was het alleen maar omwille van het feit dat ik niet in iemands hoofd kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |