abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7886719
quote:
Is uw party een beetje streng voor asielzoekers?

Mathijs

Beste Mathijs,
Ik dacht van wel.

Met vriendelijke groet,
Winny de Jong

Goeie zaak !!
de hel, dat zijn de anderen.
pi_7889697
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 07:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
voor degenen die het fenomeen borrelpraat nog niet kennen.....

kijk eens op die site conservatieven.nl en dan bij het kopje Winny geeft antwoord......

ik vraag me af of die vragen uberhaupt wel gesteld zijn......en die antwoorden.......geweldig !

Hartelijk dank voor deze mededeling. M'n dag is weer goed. Tering, dat er volwassen mensen in Nederlandse politiek bestaan die dat soort dingen verzinnen.

Winny, trek eens een les uit het feit dat de linkse partijen in een paar maanden een heleboel stemmen weten te winnen. Nederland is niet zo rechts als sommige mensen denken. Veel mensen (vooral jou doelgroep) willen graag een leider, iemand waarbij ze zich prettig voelen. En dan maakt het niet eens zo heel veel uit welke standpunten hij of zij heeft. Dit klinkt misschien vreemd, maar ik denk dat er een grote kern van waarheid in zit.

Sta stil bij elke stap die je zet.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 12:33:22 #228
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_7889774
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:38 schreef Winny het volgende:

[..]

Milieu heeft voor mij geen prioriteit. Er zijn andere problemen die in dit land aangepakt moeten worden, zoals de veiligheid, de wachtlijsten en de totaal verziekte collectieve sector.

Dankuwel voor dit verhelderende antwoord. Was bijna vergeten waarom ik uw partij zo'n kutpartij vind!
Afrika Paprika
pi_7889798
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 12:33 schreef LuQas het volgende:

[..]

Dankuwel voor dit verhelderende antwoord. Was bijna vergeten waarom ik uw partij zo'n kutpartij vind!

Het klinkt een beetje ongenuanceerd misschien, maar er zit wel wat in.

Nederland behoort niet tot de grootste vervuilers wereldwijd, dus wat doen we: Mierenneuken over lokale milieupietluttigheden of wereldwijd eens wat doen?

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7889848
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 07:38 schreef tonnie.eiges het volgende:

[..]

Goeie zaak !!

Dat soort uitspraken zijn een slecht begin om de (strenge) immigratie een succes te laten worden. Elke partij moet zelf bekijken of ze het streng willen aanpakken of niet, daar is opzich niet zo veel mis mee. Maar de manier waarop, die is in mijn ogen erg belangrijk. Streng zijn kan op verschillende manieren. Wat conservatieven.nl doet is denken aan de Nederlanders terwijl ze de standpunten opstellen. Dat is niet goed lijkt mij. Je moet denken aan de asielzoekers. Iemand streng aanpakken kan je beter doen op een manier die de asielzoekers aanspreekt. (ja, echt waar, dat is mogelijk) En dus niet dat lompe gedoe wat we de afgelopen maanden hebben meegemaakt in de politiek. Dat spotje van de VVD is ook zo'n ramp. Denken ze daar nou echt een goed begin mee te maken? Als een allochtoon dat ziet, dan zakt de moed'm al in de schoenen. Terwijl als je die zelfde boodschap anders aankleedt, dan kan je er voor zorgen dat een allochtoon daar beter tegen aankijkt. Snappie?
pi_7891995
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 12:41 schreef Svart Rose het volgende:

[..]

Dat soort uitspraken zijn een slecht begin om de (strenge) immigratie een succes te laten worden. Elke partij moet zelf bekijken of ze het streng willen aanpakken of niet, daar is opzich niet zo veel mis mee. Maar de manier waarop, die is in mijn ogen erg belangrijk. Streng zijn kan op verschillende manieren. Wat conservatieven.nl doet is denken aan de Nederlanders terwijl ze de standpunten opstellen. Dat is niet goed lijkt mij. Je moet denken aan de asielzoekers. Iemand streng aanpakken kan je beter doen op een manier die de asielzoekers aanspreekt. (ja, echt waar, dat is mogelijk) En dus niet dat lompe gedoe wat we de afgelopen maanden hebben meegemaakt in de politiek. Dat spotje van de VVD is ook zo'n ramp. Denken ze daar nou echt een goed begin mee te maken? Als een allochtoon dat ziet, dan zakt de moed'm al in de schoenen. Terwijl als je die zelfde boodschap anders aankleedt, dan kan je er voor zorgen dat een allochtoon daar beter tegen aankijkt. Snappie?

Nee . En ga jij maar lekker tengen je studentenvriendjes aanwauwelen met je dure praatjes. Ze hebben nou al veel te lang lope lullen (vooral bij de p.v.d.a) het is tijd dat er wat GEBEURT !!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:04:13 #232
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7892027
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:01 schreef tonnie.eiges het volgende:

[..]

Nee . En ga jij maar lekker tengen je studentenvriendjes aanwauwelen met je dure praatjes. Ze hebben nou al veel te lang lope lullen (vooral bij de p.v.d.a) het is tijd dat er wat GEBEURT !!

Dus jij vindt een antwoord als "ik dacht wel dat we streng waren" zonder enige uileg afdoende op een vraagover een serieus onderwerp? Ik vraag me dan af hoe dat zich uit, wat de beweegredenen zijn, wat het beleid wordt, hoe reeel dat beleid is etc.

Je kunt te veel lullen over dingen, maar je kunt dingen ook te sterk versimpelen.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7892071
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:04 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dus jij vindt een antwoord als "ik dacht wel dat we streng waren" zonder enige uileg afdoende op een vraagover een serieus onderwerp? Ik vraag me dan af hoe dat zich uit, wat de beweegredenen zijn, wat het beleid wordt, hoe reeel dat beleid is etc.

Je kunt te veel lullen over dingen, maar je kunt dingen ook te sterk versimpelen.

Je moet het natuurlijk in z,n conttext zien. Je hebt gewoon partijen die streng zijn voor imigranten en partijen die minder streng zijn, dat is een gegeven. Eigen verantwoordelijkheid e.d En dan kun je toch wel vragen of Winnie d'r partij d'r eentje is die streng is of eentje die minder streng is? Waarom d'r zoveel woorden aan vuil maken zodat Jan met de Pet d'r niks meer van begrijpt? Politiek is niet alleen van een paar hoge piefen met een goede opleiding maar van ons allemaal
pi_7892185
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:06 schreef tonnie.eiges het volgende:

[..]

Je moet het natuurlijk in z,n conttext zien. Je hebt gewoon partijen die streng zijn voor imigranten en partijen die minder streng zijn, dat is een gegeven. Eigen verantwoordelijkheid e.d En dan kun je toch wel vragen of Winnie d'r partij d'r eentje is die streng is of eentje die minder streng is? Waarom d'r zoveel woorden aan vuil maken zodat Jan met de Pet d'r niks meer van begrijpt? Politiek is niet alleen van een paar hoge piefen met een goede opleiding maar van ons allemaal

Onderwerpen zoals immigratie zijn nou eenmaal zeer ingewikkeld. Waarom zou een partij net doen alsof het allemaal simpel is?
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:19:36 #235
9756 Dentist
Toept over...
pi_7892229
En verder, waarom zouden mensen het moeten begrijpen? Ik kies eens in de 4 jaar iemand die al het saaie en ingewikkelde werk voor mij doet. Die in metersdikke dossiers spit en vervolgens weloverwogen beleid maakt, of weloverwogen kritiek levert op het gemaakte beleid van het kabinet.

Dat is vertrouwen hebben in je volksvertegenwoordiger, daar zijn ze voor.

pi_7892255
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:19 schreef Dentist het volgende:
En verder, waarom zouden mensen het moeten begrijpen? Ik kies eens in de 4 jaar iemand die al het saaie en ingewikkelde werk voor mij doet. Die in metersdikke dossiers spit en vervolgens weloverwogen beleid maakt, of weloverwogen kritiek levert op het gemaakte beleid van het kabinet.

Dat is vertrouwen hebben in je volksvertegenwoordiger, daar zijn ze voor.

Hahahaha, lollig ben jij. Welke middel heb je om je controleren of je vertrouwen niet beschaamt wordt?
pi_7892265
quote:
AMSTERDAM - Winny de Jong signeert woensdag 15 januari het nieuwste nummer van weekblad Panorama. Aanleiding hiervoor is een pikante fotoreportage waarin de lijsttrekster van deconservatieven.nl halfnaakt verschijnt.

De foto's zijn gemaakt door de Panorama-fotografen Hans Toonen en Hans Wientjens. Naast de fotoreportage staat er ook een interview met De Jong in het tijdschrift.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_7892276
Lieve Winny,

Denk je kiezers te winnen met deze fotoreportage?

drGoeroe

pi_7892285
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Alles voor de stemmen
pi_7892308
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Alles voor de stemmen

Moet ik woensdag een Panorama voor je meebrengen?
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:27:09 #241
9756 Dentist
Toept over...
pi_7892338
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:21 schreef tonnie.eiges het volgende:

[..]

Hahahaha, lollig ben jij. Welke middel heb je om je controleren of je vertrouwen niet beschaamt wordt?

Coalitie vs. oppositie, er zitten 150 man in de kamer, er is vast wel 1 iemand die het opvalt als iemand anders mijn vertrouwen probeert te beschamen.

Bovendien, nogmaals, het draait om vertrouwen. Ik vertrouw mijn vertegenwoordiger, anders zou ik niet op hem stemmen. Ik vertrouw erop dat hij zijn werk goed doet en dat hij ook anderen controleert op het goed doen van hun werk.

Vetrouwen is de basis van het stemmen op vertegenwoordigers.

pi_7892384
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Moet ik woensdag een Panorama voor je meebrengen?

Neen, dank u.
pi_7892414
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:27 schreef Dentist het volgende:

[..]

Coalitie vs. oppositie, er zitten 150 man in de kamer, er is vast wel 1 iemand die het opvalt als iemand anders mijn vertrouwen probeert te beschamen.

Bovendien, nogmaals, het draait om vertrouwen. Ik vertrouw mijn vertegenwoordiger, anders zou ik niet op hem stemmen. Ik vertrouw erop dat hij zijn werk goed doet en dat hij ook anderen controleert op het goed doen van hun werk.

Vetrouwen is de basis van het stemmen op vertegenwoordigers.

Kep je in het verleden volges mij zinnigere dingen zien verkondigen hier op et forum Jij noemd het vertrouwen, ik noem het het overschatten van een ander en het onderschatten van jezelf. Misschien wel mede ingegeven door luiheit
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:32:29 #244
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7892431
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:22 schreef gelly het volgende:

Alles voor de stemmen

Ik kan niet op Winny stemmen. Staat niet op de kieslijst.

Bij gebrek aan Winny stem ik wel PvdA ofzo. En bedankt Winny.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7892434
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Neen, dank u.

Dat lichtblauw staat je geil gelly, lekkere linkse nicht van me
pi_7892461
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:32 schreef robh het volgende:

[..]

Ik kan niet op Winny stemmen. Staat niet op de kieslijst.

Bij gebrek aan Winny stem ik wel PvdA ofzo. En bedankt Winny.

Had dan ook even een ondersteuningsverklaring gezet

Overigens heeft Winny overal een oplossing voor, dus ook voor dit probleem:

quote:
Woont u in een kieskring waar De Conservatieven.nl niet op de kieslijst staan? Geen nood, ook u kunt op ons stemmen!!! Hoe?

Doordat u bij uw gemeentehuis cq. stadhuis waar u ook in het bevolkingsregister staat een "kiezerspas" kunt aanvragen waarmee u dan de mogelijkheid heeft om in een andere kieskring, waar wij wel op de kieslijst staan, op ons te stemmen.
Denk hierbij bijvoorbeeld ook maar aan toeristen, het is niet voor niets dat bij de vorige verkiezingen een eiland als Schiermonnikoog een opkomst had van over de 100%!!

De procedure gaat als volgt:
Als u zelf wilt stemmen, maar ook zelf wilt bepalen in welk stembureau in Nederland u uw stem uit wilt brengen, dan kunt u een kiezerspas aanvragen. Dit kan op twee manieren, waarbij de volgende bepalingen gelden:

(1) Schriftelijke aanvraag:
(Dit kan uiterlijk tot woensdag 8 januari 2003) Bij Bureau Verkiezingen van de gemeente zijn kosteloos formulieren verkrijgbaar voor verzoekschriften om in een stembureau naar keuze aan de stemming te mogen deelnemen. Het verzoekschrift, alsmede de oproepingskaart
(indien reeds verstrekt), moeten uiterlijk op de veertiende dag voor de verkiezing (woensdag 8 januari 2003), door de kiezer worden ingediend bij de burgemeester van de gemeente, waar u op dinsdag 10 december 2002 als kiezer geregistreerd stond. Het verzoek wordt niet ingewilligd, wanneer het de verzoeker is toegestaan om bij volmacht aan de stemming te mogen deelnemen. Bij inwilliging van het verzoek wordt de beslissing op de oproepingskaart gesteld, die daardoor wordt omgezet in een kiezerspas.

(2) Mondelinge aanvraag:
U moet hiervoor, na ontvangst van de oproepingskaart, doch uiterlijk op de vijfde dag (vrijdag 17 januari 2003) voor de verkiezing de oproepingskaart overleggen bij Bureau Verkiezingen van uw woonplaats waar u op dinsdag 10 december 2002 als kiezer geregistreerd stond.
Bij inwilliging van het verzoek wordt de beslissing op de oproepingskaart gesteld, die daardoor wordt omgezet in een kiezerspas.

De Conservatieven.nl
het campagneteam

dinsdag 14 januari 2003 @ 15:40:02 #247
9756 Dentist
Toept over...
pi_7892575
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:31 schreef tonnie.eiges het volgende:

[..]

Kep je in het verleden volges mij zinnigere dingen zien verkondigen hier op et forum Jij noemd het vertrouwen, ik noem het het overschatten van een ander en het onderschatten van jezelf. Misschien wel mede ingegeven door luiheit

Waarom stem jij dan op een bepaalde vertegenwoordiger?

Overigens, als je in het verleden mij dingen hebt zien verkondigen, dan weet je dat ik een hekel heb aan veronderstellingen die niet waar zijn. De laatste zin mag je wat mij betreft dus wel achterwege laten in het vervolg.

pi_7892628
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:40 schreef Dentist het volgende:
Waarom stem jij dan op een bepaalde vertegenwoordiger?
Omdat ik het eensben met diens ideeeen, idealen en / of Normen en Waarden. Maar ik laat nooit geen denkwerk aan hem/haar over. Niet door wantrouwen, maar omdat ik vindt dat het je (komt ie weer) eigen verantwoordelijkheid is om op de hoogte te zijn
quote:
Overigens, als je in het verleden mij dingen hebt zien verkondigen, dan weet je dat ik een hekel heb aan veronderstellingen die niet waar zijn. De laatste zin mag je wat mij betreft dus wel achterwege laten in het vervolg.
Het was toch een mogelijkheit...
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:54:27 #249
9756 Dentist
Toept over...
pi_7892891
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:43 schreef tonnie.eiges het volgende:

[..]

Omdat ik het eensben met diens ideeeen, idealen en / of Normen en Waarden.

Je bent het eens met diens ideeën en idealen. Prima, maar dan? Het gaat er toch om dat hij/zij daar iets mee doet? Dat hij middels zijn eigen ideeën en idealen jou vertegenwoordigt in Nederland? Jij geeft hem/haar vertrouwen door hem/haar te kiezen. Waarom zou jouw keuze niet op een verkeerde manier uitvallen? Ook dat is vertrouwen, al was het maar omdat je nooit zeker weet wat er gaat gebeuren en nooit 100% kan nagaan wat iemand in de kamer doet.

quote:
Maar ik laat nooit geen denkwerk aan hem/haar over. Niet door wantrouwen, maar omdat ik vindt dat het je (komt ie weer) eigen verantwoordelijkheid is om op de hoogte te zijn
Daar vergis je je. Dagelijks verrichten duizenden ambtenaren denkwerk voor jou. Ook de door jou gekozen volksvertegenwoordiger. Die denken na over hoe het verder moet in Nederland, zowel op strategisch als op operationeel niveau, en dan over de volledige breedte. Dat is teveel informatie om voor jou alleen te kunnen bevatten. Ook teveel informatie voor de vertegenwoordiger, waardoor er gefilterd wordt. Dat filteren gebeurt door de vertegenwoordiger en op basis van de gefilterde informatie worden vervolgens beslissingen genomen door de vertegenwoordiger. Dan kan jij niet denken voor de vertegenwoordiger, enkel andersom. En dan moet je erop vertrouwen dat hij dat op de (voor jou) best mogelijke wijze doet.

Iedereen moet op de hoogte zijn, maar niet van alles. Het maatschappelijk bewustzijn moet tevens gereflecteerd worden door de volksvertegenwoordiging. Ze moeten bezig zijn met dingen die het volk ook bezighouden. Het is echter een illussie, en tevens zeer onwenselijk, dat iedereen overal compleet van op de hoogte is.

quote:
Het was toch een mogelijkheit...
Nee.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:57:08 #250
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7892947
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Had dan ook even een ondersteuningsverklaring gezet

Ik had het te druk met posters plakken
quote: