quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook R49 zie ik, hoe zit dat dan?

SSSST, dat mogen mijn tvsc'ers niet wetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook R49 zie ik, hoe zit dat dan?

Vertel eenschquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
SSSST, dat mogen mijn tvsc'ers niet weten

Oh gespot ja!quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Heb al ene TR gemacht op dezen topique
Geen kinky pronquote:

Godverdommequote:Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.

Gedragen hè? Ik draai daar ook wel eens. Anders krijg je met de zweep.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
SSSST, dat mogen mijn tvsc'ers niet weten

Dalijk wordt wcpotje boosquote:

Gelukkig geen ¤450, dat is namelijk echt niet fantastischquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef AF_ het volgende:
[..]
GodverdommeWIE HEEFT DIT GEDAAN
En dan nog 4,50 moeten betalen ook

Ik was niet bij de invasie, ik mag er komenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gedragen hè? Ik draai daar ook wel eens. Anders krijg je met de zweep.

Terecht 1 note moet 1 euro worden:)quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef AF_ het volgende:
[..]

Dipshit, een abo is goedkoperquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef AF_ het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik was niet bij de invasie, ik mag er komen

Ga ik dan weer huilen als je het gaat vertellenquote:

Denken dat ik die 4,50 betaalt hebquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dipshit, een abo is goedkoper
Dat had ik je ook nog wel kunnen vertellen

Wanneer ga je draaien? Kom ik luisterenquote:

En bij 450 notes 450 euro. fantastisch!quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Terecht 1 note moet 1 euro worden:)

quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:
Oh gespot ja!
Ja, dit is ongeveer nachtbagger zoals het ooit bedoeld is, alleen moeten er dan ook mensen buiten ONZ komen meeposten (serieus, vroeger waren het gewoon de nachtbrakers op FOK! van elk forum, maakte allemaal niet uit)

Weet nog niet, heb echt chronisch tijd tekortquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wanneer ga je draaien? Kom ik luisteren

Herleidt dan meteen even wie de note gezet heeftquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, een corrupte mod dus, nice, die kunnen we wel herleiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |