5quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:13 schreef LompeHork het volgende:
4 reports nog maar![]()
kan echt niet heur!

quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:15 schreef LompeHork het volgende:
Heb nog maar 7 TR's, fucking trage shit en alles.

Ik heb een lieve TR voor jou gezetquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:15 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een lieve TR voor LompeHork gedaan.

Maar die kan ik niet lezenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een lieve TR voor jou gezet

Vertel vertel. Dit is er wel zo'n avond voor.quote:

Ik ben lief hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Vertel vertel. Dit is er wel zo'n avond voor.

Hoe moet dat op Mobiel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dus je kan ook geen topics sluiten. Raar.

quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Vertel vertel. Dit is er wel zo'n avond voor.
hier zie je hoevaak hij hetzelfde zegtquote:

Elke nacht droom ik dat ik topics sluit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:17 schreef AF_ het volgende:
Fylax denkt dat hij mod is, is er trouwens nog een modfunctie open?

Godver, jij bent serieus één van de best gedragende users in tijden, hoe doe je dit?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:17 schreef AF_ het volgende:
Fylax denkt dat hij mod is, is er trouwens nog een modfunctie open?

AF_ is een lieve userquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver, jij bent serieus één van de best gedragende users in tijden, hoe doe je dit?

Een wc pot die lief voor mij isquote:

Whut, dit is wel een compliment. Kom amper uit TVquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver, jij bent serieus één van de best gedragende users in tijden, hoe doe je dit?

Heb al ene TR gemacht op dezen topiquequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bijna, als je een TR maakt voel je je denk ik wel thuis

Dat heb ik al lang ervarenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, ik ben één kekke jongeman.

Ook R49 zie ik, hoe zit dat dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Whut, dit is wel een compliment. Kom amper uit TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |