quote:Op zondag 7 september 2014 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet op de manier hoe hij het beschreef. PKK lokte Turkse soldaten naar de bergen en gingen daar de strijd aan. Reden daarvoor was, omdat ze veel mindere wapens hadden.
Dat doe ik niet. Jij doet alsof Nederlandse Koerden uit Zuid-Koerdistan, representatief zijn voor Koerden die nu in Zuid-Koerdistan wonen.quote:Op zondag 7 september 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je loopt echt onzin te verkondigen stylo
True.quote:Op zondag 7 september 2014 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vroeger misschien, nu is de haat onzinnig en puur om Turkije in diskrediet te brengen.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 7 september 2014 01:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat de PKK doet is IED langs de weg neerleggen en opblazen als er een legervoertuig langs komt.
En de almachtige Turkije heeft nog steeds na 30 jaar alle 'ratten' nog steeds niet kunnen vangen.quote:Daarna rennen ze als ratten weg en gaat het Turkse leger met helikopters, jets en met grondmacht op rattenjacht
Tuurlijk deden zij dat. Alleen verschil is dat alle aanvallen op soldaten waren.quote:Op zondag 7 september 2014 01:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook ja, maar ze plaatsen ook bommen en vluchten daarna weg.
Het is laf en ratting. Als ze bij de PKK echte mannen waren gingen ze echt vechten en niet bommen neerleggen en verstoppen.quote:
Na iedere aanval van de PKK worden er weer een hoop ratten naar een andere wereld geschoten.quote:Op zondag 7 september 2014 01:58 schreef mrstylo het volgende:
En de almachtige Turkije heeft nog steeds na 30 jaar alle 'ratten' kunnen vangen.
Fucking onzinquote:Op zondag 7 september 2014 01:58 schreef mrstylo het volgende:
Tuurlijk deden zij dat. Alleen verschil is dat alle aanvallen op soldaten waren.
Je kan moeilijk verwachten dat de PKK als mannen tegen zo,n sterk leger als Turkije gaan vechten.quote:Op zondag 7 september 2014 02:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is laf en ratting. Als ze bij de PKK echte mannen waren gingen ze echt vechten en niet bommen neerleggen en verstoppen.
[..]
Na iedere aanval van de PKK worden er weer een hoop ratten naar een andere wereld geschoten.
[..]
Fucking onzin
Dit zijn soldaten? PKK heeft tientallen keren burgerdoelen aangevallen
PKK zijn fucking ratten die niet durven als echte mannen te strijden.
Dat kan je niet zomaar doen. Helemaal als je geen luchtmacht of moderne wapens hebt.quote:Op zondag 7 september 2014 02:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is laf en ratting. Als ze bij de PKK echte mannen waren gingen ze echt vechten en niet bommen neerleggen en verstoppen.
Er zijn genoeg doden aan beide kanten gevallen. Heel 'stoer; ja.quote:Op zondag 7 september 2014 02:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Na iedere aanval van de PKK worden er weer een hoop ratten naar een andere wereld geschoten.
Is niet bewezen. Groter kans dat het de DHKP/C was.quote:Op zondag 7 september 2014 02:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fucking onzin
Ja, maar ik vind jouw soms ook wel blind voor de dingen in Turkije.quote:Op zondag 7 september 2014 02:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
theunderdog zie je nu hoe sommige mensen geïndoctrineerd worden? Zie je waarom ik boos word om berichten die Turkije in discrediet willen brengen? Het bewijs is hier. De PKK en Peshmerga zijn heldhaftige strijders die alleen goed doen en Turkije is de boeman.
Doel was altijd Turkse soldaten. Maar je kan ook niet ontkennen dat er na een tijdje iedere scheet aan de PKK gekoppeld werd? Zelfs wanneer de DHKP/C het deed.quote:Op zondag 7 september 2014 02:03 schreef theunderdog het volgende:
Het is nogal logisch dat Turkije ze niet verslagen heeft.
Het is namelijk vrijwel onmogelijk om van guerrilla groepen te winnen. Zeker als ze zich verschuilen in de bergen, de enige manier zou dan eigenlijk zijn om vrijwel alle bergen kapot te bombarderen. Maja, dat kun je moreel zo lastig verkopen.
En dat de PKK altijd soldaten aanpakt is volledige onzin natuurlijk.
Ik kan er nog tientallen voor je opnoemen hoorquote:Op zondag 7 september 2014 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat kan je niet zomaar doen. Helemaal als je geen luchtmacht of moderne wapens hebt.
[..]
Er zijn genoeg doden aan beide kanten gevallen. Heel 'stoer; ja.
[..]
Is niet bewezen. Groter kans dat het de DHKP/C was.
and was claimed by a Kurdish secessionist group known as the Kurdistan Freedom Falcons (TAK).quote:Op zondag 7 september 2014 02:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fucking onzin
PKK TERRORISM: Explosion at Taksim Square / Istanbul (31.10.2010)
PKK heeft dat altijd ontkend.quote:Op zondag 7 september 2014 02:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kan er nog tientallen voor je opnoemen hoor
Hier, kijk dit is wat je PKK helden doen
http://tr.wikipedia.org/w(...)B6ren_patlamas%C4%B1
https://www.google.com/se(...)lamas%C4%B1&tbm=isch
Nee, de PKK zijn vieze ratten
Blijf maar de PKK de schuld geven. Je hebt niet eens bewijs.quote:Op zondag 7 september 2014 02:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik tv aan het kijken was en dat er live uitgezonden werd na een bomaanslag van de PKK op burgers. Weet je wat die vieze ratten hadden gedaan? Die ratten hadden een 2e bom klaar gelegd op ongeveer dezelfde plek. Waarom? Om de mensen die hulp verleenden te raken. Dat is de PKK. SMERIG
Ja, erg objectief zal die tv zender zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 02:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik tv aan het kijken was en dat er live uitgezonden werd na een bomaanslag van de PKK op burgers. Weet je wat die vieze ratten hadden gedaan? Die ratten hadden een 2e bom klaar gelegd op ongeveer dezelfde plek. Waarom? Om de mensen die hulp verleenden te raken. Dat is de PKK. SMERIG
Insert X koerdische groep. 1 grote stronthoopquote:Op zondag 7 september 2014 02:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
and was claimed by a Kurdish secessionist group known as the Kurdistan Freedom Falcons (TAK).
http://en.wikipedia.org/wiki/2010_Istanbul_bombing
Geen PKK dus.
Nee heeft hij niet. Maar dat is ook zijn tactiek.quote:Op zondag 7 september 2014 02:11 schreef theunderdog het volgende:
Even iets anders, heeft Baghdadi social media?
En dan durft jij dit te zeggenquote:Op zondag 7 september 2014 02:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Insert X koerdische groep. 1 grote stronthoop
quote:Op zondag 7 september 2014 02:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
theunderdog zie je nu hoe sommige mensen geïndoctrineerd worden? Zie je waarom ik boos word om berichten die Turkije in discrediet willen brengen? Het bewijs is hier. De PKK en Peshmerga zijn heldhaftige strijders die alleen goed doen en Turkije is de boeman.
Je beschuldigt de PKK dus van iets wat ze bewezen niet gedaan hebben, maar Turkije wordt gedemoniseerd hoor!quote:Op zondag 7 september 2014 02:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Insert X koerdische groep. 1 grote stronthoop
Koerden krijgen onderling altijd ruzie en splitsen zich weer op. PKK is de hoofdgroepering.quote:Op zondag 7 september 2014 02:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je beschuldigt de PKK dus van iets wat ze bewezen niet gedaan hebben, maar Turkije wordt gedemoniseerd hoor!
Oke:quote:Op zondag 7 september 2014 02:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Koerden krijgen onderling altijd ruzie en splitsen zich weer op. PKK is de hoofdgroepering.
Ja leuk, maar de TAK is geen onderdeel van de PKK. Je bewering klopt dus bewezen niet.quote:Op zondag 7 september 2014 02:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Koerden krijgen onderling altijd ruzie en splitsen zich weer op. PKK is de hoofdgroepering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |