beter game je PUAquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nooit in 'de game' komen, dan kun je er ook nooit uit raken.
is een optie inderdaadquote:
Vanaf maandag weer in de gamequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nooit in 'de game' komen, dan kun je er ook nooit uit raken.
Wat?quote:
Van de zwaartekracht ga je het uiteindelijk toch wel verliezen, dus je kunt je beter erbij neerleggen, dan is de schok wat minder.quote:
Pick-Up Artistquote:
Ja vanaf maandag ga ik stoppen met koolhydraten. Ff dit weekend vreten voor volk en vaderlandquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Solo14 het volgende:
Je kan ook gewoon stoppen met eten om je vetrollen kwijt te raken.
Niet echt een programma. Gewoon beetje freestyl tochquote:
Dankjewel. Heb jij misschien nog tips voor mij?quote:
Sorry ik weet niks van trainenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:38 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dankjewel. Heb jij misschien nog tips voor mij?
Qua eten dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:42 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Sorry ik weet niks van trainenik doe alleen maar aan hardlopen
Jij wat tips broeder? Ik wil het vanaf maandag weer echt serieus oppakken , ook qua eten.quote:
Niet voor de gainzquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:34 schreef Solo14 het volgende:
Je kan ook gewoon stoppen met eten om je vetrollen kwijt te raken.
Oh nou eet smakelijk!!!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:44 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Ik eet nu chips dus aan mij heb je niet veel
Helft van niks blijft niks.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:23 schreef anti-loper het volgende:
Ik sport dus sinds een weekje weer sinds 3 maanden. Ik kan de helft van wat ik eerst deed niet eens tillen. Is echt fucked up.
Scherpquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |