SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire adoreren als fifagoden
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb ze ooit verkocht bij koninginnemarkt. Spijt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
I cri everytiemquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef Maver24 het volgende:
zo jammer dat Feyenoord hem gewoon niet heb gehaald![]()
*heeftquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:02 schreef Maver24 het volgende:
zo jammer dat Feyenoord hem gewoon niet heb gehaald![]()
Toine
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pelle vergetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Falcao de beste spits van Europa? Ibra vergeten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sigthorsson vergetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Falcao de beste spits van Europa? Ibra vergeten.![]()
Van Veen vergetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Falcao de beste spits van Europa? Ibra vergeten.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Of Ajax....quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:30 schreef Rijst het volgende:
Eigenlijk zou Bale wel geschikt zijn voor ManU![]()
Tja Rene heeft gezegd dat Bale zou gaan falen bij Real dus nu moet hij zijn gelijk krijgen ookquote:![]()
Crespo?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm lijkt hij een beetje?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |