Roggel wil vast een nieuwe keuken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
Staat deze hele maand in het teken van Hazes?
Ik moet nog een paar happenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die gaat zo zijn lul laten zien.
Vind ik ook, eigenlijk vrijwel de enige Nederlandstalige zanger die ik goed vind.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:22 schreef StephanL het volgende:
Had niks met André Hazes, maar hij heeft wel een hoop mooie nummers gemaakt.
Niemand had wat met Hazes, totdat hij dood ging.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:22 schreef StephanL het volgende:
Had niks met André Hazes, maar hij heeft wel een hoop mooie nummers gemaakt.
Hehe dat laatste klopt ook ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niemand had wat met Hazes, totdat hij dood ging.
En 90% van zijn nummers is een Nederlandse vertaling van een ander origineel.
Ja Hazes is top.....maar zojuist werd Kleine Jongen mishandeld, zou er Jeugdzorg voor bellen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef tong80 het volgende:
Na de geweldige Zwagerman nu de geweldige Hazes.
De azijnpissers mogen elkaar afwisselen.
Straks Syb van der Ploeg. Die werkt ook in ploegendienst.
Maar dan is het azijnpissen terecht.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja Hazes is top.....maar zojuist werd Kleine Jongen mishandeld, zou er Jeugdzorg voor bellen.
Bron?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
André Hazes: een pedofiel die niet uitgekotst wordt. Benno L is vast jaloers. (Weten jullie wel hoe oud Roggel was toen ze voor het eerst met hem sliep???) die idiote ouders van haar waren fan, en lieten haar als 11 jarige al bij hem logeren.
Net als die Ramses-idolatie. Overschatte volkszangertjes.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:26 schreef borisz het volgende:
Ik snap die Hazes-idolatie nog steeds niet
Omdat hij daar te dik voor is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:27 schreef JackHerrer het volgende:
Waarom zit Peter Beense niet aan tafel?
Dikker dan die ene negerin?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij daar te dik voor is.
Dat maakt Hazes alleen nog maar beter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben fan van de muziek van Hazes maar ik hou er niet van als mensen het live willen verkrachten op de televisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |