quote:
Altijd beter dan uitquote:
Heeft die vriend van jou de knoppen dan al?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:14 schreef Bijna het volgende:
Gegroet,
Mijn vriend (een niet nader te noemen FOK!ker) is sinds kort mod. Hierdoor heeft hij het te druk voor mij. Aangezien ik aandacht nodig heb, ben ik op zoek naar een nieuwe vriend. En waar heb ik een grotere kans van slagen dan hier, waar meer dan genoeg FOK!kers smachten naar vrouwelijk gezelschap?
Ik kook, ik strijk en ik breng bier. In ruil daarvoor vraag ik niets meer dan gezelschap en aandacht. Goeie deal toch?
Liefs
Perfecte leeftijdquote:
Dit, daten? Terrasje bij toeter ofzoquote:
Wanneer spreken we af schatje? en dm je nummerquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:21 schreef Bijna het volgende:
[..]
Perfecte leeftijd. Nog lekker kneedbaar.
oke mooi ik woon 5 minuten van je uni, dat wordt feestquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:21 schreef Bijna het volgende:
[..]
Perfecte leeftijd. Nog lekker kneedbaar.
Heet je vriend Steven?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:14 schreef Bijna het volgende:
Gegroet,
Mijn vriend (een niet nader te noemen FOK!ker) is sinds kort mod. Hierdoor heeft hij het te druk voor mij. Aangezien ik aandacht nodig heb, ben ik op zoek naar een nieuwe vriend. En waar heb ik een grotere kans van slagen dan hier, waar meer dan genoeg FOK!kers smachten naar vrouwelijk gezelschap?
Ik kook, ik strijk en ik breng bier. In ruil daarvoor vraag ik niets meer dan gezelschap en aandacht. Goeie deal toch?
Liefs
Niet dat ik weet.quote:
Skelfquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:34 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Sluitersveld Almelo represent hieroooooooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |