quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:33 schreef Nastico het volgende:
[..]
48% van FOK! is het duidelijk niet met je eens
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik had bijna een slechte grap over Copthorne en DM's gemaakt
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:35 schreef Nastico het volgende:
Kijk jongens, de vraag is nu: is FOK! gevoelig voor enige vorm van democratie of niet?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:35 schreef Nastico het volgende:
Kijk jongens, de vraag is nu: is FOK! gevoelig voor enige vorm van democratie of niet?
Mocht jij het uiteindelijk worden, dan moeten we helaas vaststellen dat je daar gelijk in hebt, gezien de uitslag van deze poll.quote:
Mwah, ik hou me al maanden wat rustiger om notes en bans te voorkomen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:36 schreef Trebo het volgende:
Nou.. TS heeft wel een punt.. sinds dit wat speelt is deadprez minder op de man gaan spelen. Politiek correct is hij altijd wel geweest.
Ja precies.. nou ja.. komt wel mooi uit dan allemaal heh.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, ik hou me al maanden wat rustiger om notes en bans te voorkomen.
Ik ben het hier wel mee eens, al bedoel jij er andere users mee dan ik denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef trucker3 het volgende:
Jongens waar hebben we het eigenlijk over? Dat gezever de hele tijd over wie er mod zal worden. Het boeit niemand geen ene fuck op een paar zolderkamerautisten na dan.
Niet zo denigrerend heh.. je hebt er zelfs een sollicitatiebrief voor moeten schrijvenquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef trucker3 het volgende:
Jongens waar hebben we het eigenlijk over? Dat gezever de hele tijd over wie er mod zal worden. Het boeit niemand geen ene fuck op een paar zolderkamerautisten na dan. Bovendien: mod zijn in KLB (!!!) is eerder meelijwekkend dan iets waar je trots op zou kunnen zijn.
Ik ben gevraagd en heb bedankt voor de eer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend heh.. je hebt er zelfs een sollicitatiebrief voor moeten schrijven
Vanaf het moment dat HWJ op mysterieuze wijze verdween ging jij je natuurlijk voorbeeldig gedragen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:37 schreef deadprez het volgende:
Heb zelfs al meer dan twee maanden geen notes gekregen zie ik.
Was wel een erg mooie vrije trap op het WK inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:41 schreef Nastico het volgende:
Ik stel voor: Copthorne.
Heeft zich de laatste jaren opgewerkt tot een vaste meerwaarde op KLB.
preciesquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat HWJ op mysterieuze wijze verdween ging jij je natuurlijk voorbeeldig gedragen.
Zou het op zich wel goed doen denk ik, maar af en toe neemt hij het allemaal iets te serieus volgens mij en dan wordt hij een beetje instabiel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:41 schreef Nastico het volgende:
Ik stel voor: Copthorne.
Heeft zich de laatste jaren opgewerkt tot een vaste meerwaarde op KLB.
Hij is een user met veel personality, maar altijd eerlijk en oprecht.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou het op zich wel goed doen denk ik, maar af en toe neemt hij het allemaal iets te serieus volgens mij en dan wordt hij een beetje instabiel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |