Ja daar ga ik maandag aan beginnen denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Krijgen de verliezers nu nog een mail
Ik verwacht een uitgebreide argumentatie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja daar ga ik maandag aan beginnen denk ik.
Is altijd fucking veelquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht dat veel mensen die zeiden dat ze gingen solliciteren dat uiteindelijk niet zouden doen.
daarvan probeerde je jezelf te overtuigen zodat je dacht dat meer kans had bedoel jequote:Op zaterdag 6 september 2014 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht dat veel mensen die zeiden dat ze gingen solliciteren dat uiteindelijk niet zouden doen.
ja ik ga zo maar snijden denk ikquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:30 schreef cabe0002 het volgende:
WAT EEN SLECHTE VERLIEZER OOK HE. ZIJN TRIEST WERELD IS NU HELEMAAL INGESTORT. BEETJE VRAGEN OM NOTES...
Eerder huge.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:29 schreef deadprez het volgende:
Cool, volgens mij heb ik de eerste note van de nieuwe mod.
heheh scherpquote:
Over een week kan je zien wat er in staat geloof ikquote:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Over een week kan je zien wat er in staat geloof ik
Post ze gewoonquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
21 of 22 er kwam er nog 1 op de valreep, maar weet niet of ik toen al geteld had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |