Heb jij een lijstje van Nederlandse bedrijven naar omzet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef BasEnAad het volgende:
Als Real een Nederlands bedrijf was, dan was het de 237e van het land qua omzet.
quote:Madrid’s debt is, effectively, ¤541 million. That represents 64 percent of its total liabilities. It is a very high debt and there is a problem. The short-term debt, which is ¤338 million, is higher than its current or liquid assets, which are ¤239 million. So there is ¤100 million in negative working capital.
It is true that Madrid has important cash on hand—¤156 million at the end of the season. But you cannot abuse negative working capital. If you look at Arsenal or Bayern, two reference points in financial management, their working capital is positive. Madrid has homework to do
Komt bericht van OP rechtstreeks uit de PR-koker van Real Madrid?quote:Total Madrid bank debt is 90 million, total debt to other clubs, government, suppliers, players etc is 541 million. It's doubled since 2000.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef BasEnAad het volgende:
Als Real een Nederlands bedrijf was, dan was het de 237e van het land qua omzet.
100 miljoen in kasquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ajax had een omzet van tegen de 100 miljoen volgens mij.
Gewoon Ronaldo verkopen en die schuld is 200 miljoen euro minder. Daarna Bale er uit, is weer 100 miljoen euroquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[..]
Komt bericht van OP rechtstreeks uit de PR-koker van Real Madrid?
Welke club gaat 100 miljoen neerleggen voor Bale? Ik zie niet iemand dat zomaar doen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon Ronaldo verkopen en die schuld is 200 miljoen euro minder. Daarna Bale er uit, is weer 100 miljoen euro
Real Madrid. Oh, wacht.quote:Op zondag 7 september 2014 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke club gaat 100 miljoen neerleggen voor Bale? Ik zie niet iemand dat zomaar doen eerlijk gezegd.
Ja, dat snapt me reet ook nog welquote:
United.quote:Op zondag 7 september 2014 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat snapt me reet ook nog wel
Maar nu op dit moment zie ik niet echt een andere club die 100 miljoen wilt gaan neerleggen voor Bale
Ja!quote:Op zaterdag 6 september 2014 08:47 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Heb jij een lijstje van Nederlandse bedrijven naar omzet?
En.....schuldenvrij. Idem voor FC Bayern e.d.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |