hij heeft hier een jaartje gewoont die andere is al even weg, en nou... deze gast blowt als een foddermucker en heeft meer geld uit gegeven aan waterpijp bong en wiet dan aan eten om te koken, hij besteld over het algemeen, heeft ook een PC die meer ward is dan zijn hele inboedel denk ik!quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig. Daar was je vorige huisgenoot heilig bij
Daar ben je mooi klaar mee danquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
hij heeft hier een jaartje gewoont die andere is al even weg, en nou... deze gast blowt als een foddermucker en heeft meer geld uit gegeven aan waterpijp bong en wiet dan aan eten om te koken, hij besteld over het algemeen, heeft ook een PC die meer ward is dan zijn hele inboedel denk ik!
Agh ik zie wel er komen anderen, de nieuwe die deze week is begonnen met verhuizen lijkt me best relaxte gast, even kijken hoe het bevaltquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beauty and the nerd, maar goed de gene die uit Enschede kwamen en daar aan meededen waren ook goeie vrienden van m, en JUP doe al maanden mijn best om leuke meid voor hem te vinden, maar de meeste .. krijgen nou niet echt een natte doos van m.
Hmm, begrijpelijk dat vrouwen niet snel nat van 'm worden..quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
hij heeft hier een jaartje gewoont die andere is al even weg, en nou... deze gast blowt als een foddermucker en heeft meer geld uit gegeven aan waterpijp bong en wiet dan aan eten om te koken, hij besteld over het algemeen, heeft ook een PC die meer ward is dan zijn hele inboedel denk ik!
graag gedaanquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:14 schreef Divje het volgende:
Ik ga even boodschappen doen, een lekker soepje ophalenthx Tjacka
Geil alleen op degene die het kunnen hebben (en het van me wetenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
graag gedaan
niet op te jonge caissières geilen he
Dat je er nog echte champions bij gooit, bak je die eerst?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef Divje het volgende:
Ben d'r helemaal klaar voor!
[ afbeelding ]
Maar eerst afwassen
edit: LOL, geen garde in huisiemand een idee hoe dat op te lossen?
Helft van het bakje gaat in plakjes, andere helft in partjes. De plakjes ga ik eerst kort bakken jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat je er nog echte champions bij gooit, bak je die eerst?
Oh das ook lekker ja! Een dun laagje suiker onder de kaas deed ik vroeger altijd.. Is niet zo verstandig als je je gebit heel wil laten trouwens.quote:
gebruik een vork!quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:45 schreef Divje het volgende:
Ben d'r helemaal klaar voor!
[ afbeelding ]
Maar eerst afwassen
edit: LOL, geen garde in huisiemand een idee hoe dat op te lossen?
als je verder weinig binnen houd is dat wel lekker, maria koekjes ookquote:
kan hem altijd nog terugzien ! En goeiemiddag. Vanavond NL elftalquote:Op maandag 8 september 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok. Je hebt wel een leuk programma gemist. Was topshow !
Truste en tot morgen
Wel een beter idee dan de blender ja. Heb de stamppot-stamper ook al in handen gehad, maar zag mezelf al als een debiel in die pan rossen met dat ding.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel een beter idee dan de blender ja. Heb de stamppot-stamper ook al in handen gehad, maar zag mezelf al als een debiel in die pan rossen met dat ding.Vork it is! De grootste vork die ik heb
Het wordt ook een soepjequote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef theguyver het volgende:
[..]sorry dacht dat je soepje ging maken als ik beslag of zo maak en heb geen garde pak ik 2 of 3 vroken die plak ik met ductape aan elkaar en presto een mislukte garde
![]()
wil heel goed bij pannenkoekbeslag en zo!
Hmm ja die ga ik missen..quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:02 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
kan hem altijd nog terugzien ! En goeiemiddag. Vanavond NL elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |