was ik weer vergeten te reageren! . Weer is idd geweldigquote:Op zondag 7 september 2014 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed!
Zonnetje schijnt, het is zondag. Wat wil een mens nog meer? Ja voetbal, ik weet het, maar ja, daar kan ik ook niks aan doen
En straks VI Henkiequote:Op maandag 8 september 2014 19:07 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
was ik weer vergeten te reageren! . Weer is idd geweldigen er was ook voetbal gisteren (duitsland-schotland) hebik nog ff gekeken op de duitse tv
Ok. Je hebt wel een leuk programma gemist. Was topshow !quote:Op maandag 8 september 2014 21:59 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
ahh moest zelf voetballen dus heb et gemist maar vrijdag ga ik em kijken
gisteren hele wc ondergescheten bij vriendinquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beterschap Tjacka![]()
moge overige peeps
thx voor de detailsquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gisteren hele wc ondergescheten bij vriendin
ik dacht dat ik vanochtend wel naar school kon.
niet dus.
Laat de koffie maar zitten. Thee met beschuit is beter voor je.quote:
eh nee dank je ik pas, blijf lekker op bed vandaag, neem asperine en ziek even goed uitquote:
quote:
dat was ze niet meest akward moment in mijn levenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat de koffie maar zitten. Thee met beschuit is beter voor je.
En je vriendin zal blij met je geweest zijn
Ja Rihanna is de expert op dat gebiedquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:42 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Ja zeker.. met extra echte gepolariseerde glazen.
Gonna put my ray bans on and be hella cool tonight. ofzoiets. Zegt Rihanna. Moet het wel waar zijn, toch?
Zaten je kleren er ook onder dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat was ze niet meest akward moment in mijn leven
meisjes kleren staan mij best goed
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zaten je kleren er ook onder dan?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat was ze niet meest akward moment in mijn leven
meisjes kleren staan mij best goed
I got ray ban vision, these ain't no prescriptionsquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:42 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Ja zeker.. met extra echte gepolariseerde glazen.
Gonna put my ray bans on and be hella cool tonight. ofzoiets. Zegt Rihanna. Moet het wel waar zijn, toch?
Hahaquote:Op maandag 8 september 2014 14:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niuewe huisgenoot is aan het klussen kom net binnen wandelen staat zijn vriendin in alleen een bloesje en veeeeeel te strak broekje te schilderen, andere huisgenoot stond naast me, en kwam totaal niet meer uit zijn woorden, krijg je als je fulltime gamer nerd bent en geen zonlicht kan verdragen haha
ik heb ebola denk ikquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:40 schreef Divje het volgende:
Goedemiddag
Beterschap Tjacka, ken het gevoel
Uhu zelfde geld voor afeglopen zaterdag ben wezen stappen met nogal wat vriendin 2 meiden daarvan jaartje of 18 a 20 liepen er best welquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaheeft hij zich daarna weer even opgesloten?
Hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu zelfde geld voor afeglopen zaterdag ben wezen stappen met nogal wat vriendin 2 meiden daarvan jaartje of 18 a 20 liepen er best welbij zeg maar ... kerel kwam er even bij zitten en kwam totaal niet meer uit zijn woorden toen ze hem wat vroegen, vooral bij mijn buurmeisje klapte hij totaal dicht, zal mij benieuwen of hij ooit nog zijn huis uit komt als hij verhuisd is.
waarom Nerd!
Opleiding media en vormgeving
Afgelopen jaar lag ik op dak met mijn vriendin hij stond er even bij met dikke jas aan, en vond het veel te warm buiten.
Gamen gamen gamen gamen gamen gamen gamen.
kleed zich als een halve zool.
Gaat nauwelijks uit tenzij op aandringen van mij of andere huisgenoot.
Kan niet koken en besteld alleen maar.
Mama doet de was terwijl we hier gewoon een wasmachine hebben staan.
gamer usernamen zijn nedkiller en xonatanox.
word verliefd op elke meid die bij mij over de vloer komt, en dat zijn er nogal wat.
simpelquote:Op dinsdag 9 september 2014 13:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekkerzelf maken of lekker simpel?
Beauty and the nerd, maar goed de gene die uit Enschede kwamen en daar aan meededen waren ook goeie vrienden van m, en JUP doe al maanden mijn best om leuke meid voor hem te vinden, maar de meeste .. krijgen nou niet echt een natte doos van m.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahawat een gozer. Die moet even flink aan de meid om wat losser te worden
Hnnng. Lijkt me wel iemand voor zo'n rol in 'The girl next door'
Jemig. Daar was je vorige huisgenoot heilig bijquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu zelfde geld voor afeglopen zaterdag ben wezen stappen met nogal wat vriendin 2 meiden daarvan jaartje of 18 a 20 liepen er best welbij zeg maar ... kerel kwam er even bij zitten en kwam totaal niet meer uit zijn woorden toen ze hem wat vroegen, vooral bij mijn buurmeisje klapte hij totaal dicht, zal mij benieuwen of hij ooit nog zijn huis uit komt als hij verhuisd is.
waarom Nerd!
Opleiding media en vormgeving
Afgelopen jaar lag ik op dak met mijn vriendin hij stond er even bij met dikke jas aan, en vond het veel te warm buiten.
Gamen gamen gamen gamen gamen gamen gamen.
kleed zich als een halve zool.
Gaat nauwelijks uit tenzij op aandringen van mij of andere huisgenoot.
Kan niet koken en besteld alleen maar.
Mama doet de was terwijl we hier gewoon een wasmachine hebben staan.
gamer usernamen zijn nedkiller en xonatanox.
word verliefd op elke meid die bij mij over de vloer komt, en dat zijn er nogal wat.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
I got ray ban vision, these ain't no prescriptions
I see you haters coming niggas don't think that I'm slippin
I got ray ban vision, I wear 'em when I'm whippin
I wear 'em when I'm fucking all my women think I'm trippin
Jij ook al? De halve wereld lijkt wel ziek, ook hier om me heen. De 1 na de ander meld zich ziek.quote:
Schuld van de joden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij ook al? De halve wereld lijkt wel ziek, ook hier om me heen. De 1 na de ander meld zich ziek.
komt vast door het weerquote:Op dinsdag 9 september 2014 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij ook al? De halve wereld lijkt wel ziek, ook hier om me heen. De 1 na de ander meld zich ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |