SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderGroot fan van User Wotte
Nopequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je geen inspiratie voor een TT Div?
Tot straks!quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:12 schreef Scrummie het volgende:
maarrrrr, fijne avond mensjes! Even wat anders doen, misschien later terug, tijdens VI terug kijken ofzo.
Ja, gezelligquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:12 schreef Scrummie het volgende:
maarrrrr, fijne avond mensjes! Even wat anders doen, misschien later terug, tijdens VI terug kijken ofzo.
Vaak zatquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb je weleens he? Komt er gewoon niets in je op.
Ja prima dag maar enorm druk. Blij dat het weekend is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Vaak zathersenloos voor je uit staren ftw!
Goede dag gehad Lav?
Genieten Tjackquote:
Zegt ze met nearly 10.000 posts dit jaarquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja prima dag maar enorm druk. Blij dat het weekend is.
Kom amper meer aan de SC toe terwijl het hier zo leuk is.
Omdat er volgens mij meestal 2 interlands worden gespeeld in zo'n periode, daar tussendoor ook nog een reguliere competitie-wedstrijd wordt te veel voor de spelers. Ook gezien andere competities waar spelers soms wel 60+ wedstrijden spelen, veelal 3x in de week ivm europees voetbal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genieten Tjack![]()
Even voetbalvraagje: Waarom kunnen voetballers na een interland op woensdag niet spelen in het weekend? Wielrenners moeten dag na dag honderden kilometers fietsen en krijgen na 5 dagen een keer een rustdagje.
Zijn voetballers zulke watjes?
Duidelijke tekst! Bedankt Divquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Zegt ze met nearly 10.000 posts dit jaar
Lekker genieten van je weekend dan maar!
[..]
Omdat er volgens mij meestal 2 interlands worden gespeeld in zo'n periode, daar tussendoor ook nog een reguliere competitie-wedstrijd wordt te veel voor de spelers. Ook gezien andere competities waar spelers soms wel 60+ wedstrijden spelen, veelal 3x in de week ivm europees voetbal.
Ik zou het niet vol houden iig
Warrige tekst. Excuses
Weet niet zeker of het ook echt zo is, is m'n eigen interpretatatiequote:
Heb je gelezen over die grote slang die ontsnapt is in Made? Een enorme cobra . Je zal naast zo'n dierenliefhebber wonenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet niet zeker of het ook echt zo is, is m'n eigen interpretatatie
Valt mee. Vriendin meer dan ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nerveus?
Hoe laat sta je op Schiphol maandag?
Oh ja natuurlijk . Stom van mequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee. Vriendin meer dan ik.
En ik hoop niet op Schiphol te komen, dan heb ik het verkeerde vliegtuig gepakt.
Heathrow.
Maar tegen het middaguur lokale tijd vlieg ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk . Stom van me![]()
Anders was ik jullie even uit komen zwaaien
Dan zwaai ik gewoon even naar de lucht en wens jullie een goede vluchtquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar tegen het middaguur lokale tijd vlieg ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |