Met het end-of-life van Windows XP is de noodzaak om IE8 te ondersteunen sowieso weg toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:52 schreef Catch22- het volgende:
Heerlijk, kan nu de IE8-support bij een klant laten varen omdat ze vanwege securityredenen TLS moeten gebruiken en dat ondersteund IE8 standaard niet.
Er zijn nog altijd wel instellingen en gemeenten e.d. die nog altijd niet over zijn. Gisteren was er nog een oproep van de vereniging van ziekenhuizen die alle ziekenhuizen opriep de overstap te maken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Met het end-of-life van Windows XP is de noodzaak om IE8 te ondersteunen sowieso weg toch?
quote:Node.js Forked By Top Contributors
Several of the top contributors to Node.js, a popular open source run-time environment, have decided to fork the project, creating io.js as an alternative. The developers were unhappy with how cloud computing company Joyent was directing work on Node.js. Mikeal Rogers said, "We don't want to have just one person who's appointed by a company making decisions. We want contributors to have more control, to seek consensus." Here's the new repository, and a README file to go with it. A developer at Uber tweeted that they've already migrated to io.js on their production systems. It'll be interesting to see how many other sites follow.
Succes!quote:Op zondag 7 december 2014 23:17 schreef redboyke het volgende:
heb trouwens wat boeken gekocht:
[ afbeelding ]
heb er wel nog niet in gebladerd
dacht ik kijk op amazon welke dat populair waren en dan die gekocht.
Ben zelf niet zo'n fan van boeken over dit soort zaken maar die van Jon Duckett zijn in ieder geval tof geschreven en leuk vormgegeven.quote:Op zondag 7 december 2014 23:17 schreef redboyke het volgende:
[ afbeelding ]
was wel geschrokken hoe dik die boeken waren.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:17 schreef redboyke het volgende:
[ afbeelding ]
was wel geschrokken hoe dik die boeken waren.
gratzquote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Vanmiddag deze besteld, ben benieuwd;
[ afbeelding ]
Heb ik ook vaak wanneer ik het lees, maar dat komt bij mij ook vaak omdat ik het erg logisch vind wat ik dan lees. Als ik even later even ga reflecteren wat ik er nu echt aan heb gehad blijkt vaak dat ik er toch meer van heb opgestoken dan ik in eerste instantie dacht.quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
gratz
hopelijk is het een goed boek. bij boeken waar ik geld voor betaald heb (of stomme computer magazines ook) heb ik altijd het gevoel dat ik al iets lezen ben dat ik al wist
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | #navbar{ width:auto; height:35px; border-bottom-color:#3498DB; border-bottom-style:solid; text-align:center; } li { font-size: 15px; font-family: Tahoma, Verdana, Segoe, sans-serif; display:inline-block; text-align:center; } a { color: #3498DB; text-decoration: none; } a:hover { color:#02B565; } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | <div id="navbar"> <ul> <li><a href="Home.html">HOME</a></li> <li><a href="About.html">ABOUT</a></li> <li><a href="work.html">MY WORK</a></li> <li><a href="Contact.html">CONTACT</a> </li> </ul> </div> |
Sigh..quote:
Wat ik daarvoor moet doen. Maar dat wist je natuurlijk al wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef richolio het volgende:
Ik wil graag de tekst in mijn navbar in het midden krijgen en er nog wat ruimte tussen krijgen. Het lijkt niet echt te lukken
Zorgen dat het wel werkt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Sigh..
[..]
Wat ik daarvoor moet doen. Maar dat wist je natuurlijk al wel.
Goed punt, maar je weet heel goed wat ik bedoel natuurlijk. Ik heb genoeg geprobeerd en mijn UL komt wel in mijn code voor? Of bedoel je daarmee niet de <ul> code?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:53 schreef KomtTijd... het volgende:
"mijn code werkt niet" is geen vraag.
Gezien je UL niet in je CSS terug komt lijkt het ook niet dat je zelf al iets geprobeerd hebt.
Bedankt donquote:
http://jsfiddle.net/6j6Lnd0k/quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Goed punt, maar je weet heel goed wat ik bedoel natuurlijk. Ik heb genoeg geprobeerd en mijn UL komt wel in mijn code voor? Of bedoel je daarmee niet de <ul> code?
[..]
Bedankt don
oohh thanks bro!quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://jsfiddle.net/6j6Lnd0k/
Gr gr Ria en de kidz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |