Dat maak jij er van.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:48 schreef Proximo het volgende:
[..]
Niet als die zich als een ordedienst gaan propageren compleet met hesjes met shariah opdruk.
Liever niet, dat kan nog wel eens intimiderend overkomen. En we moeten mensen beschermen tegen Jehova's getuigen; voor je het weet bekeren ze zich.quote:Ga lekker net als de jehova's met een foldertje bij de supermarkt staan, dit maakt inbreuk op mensen.
Die opdruk shariah police is zeker aan komen waaien op die dingenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat maak jij er van.
[..]
Liever niet, dat kan nog wel eens intimiderend overkomen. En we moeten mensen beschermen tegen Jehova's getuigen; voor je het weet bekeren ze zich.
In het filmpje is te zien dat ze gewoon in normale kleding rondlopen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:52 schreef Proximo het volgende:
[..]
Die opdruk shariah police is zeker aan komen waaien op die dingenDat zet je er niet voor de grap op
Soms is de oplossing zo simpel he?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:01 schreef betyar het volgende:
Als nou iedereen moslims wordt is er niks meer aan de hand.
Vraag mij af hoeveel succes hun aktie gaat hebben..quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Op straat lopen ze gewoon met normale kleding
Ah weer zo'n stoere opmerking. Wat ben jij een naar mens....nadenken over de zwakkeren onder ons is aan jou niet besteed, die moeten maar volgen in wat de sterkeren hen bevelen... Zum kotsen,quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sabbel vooral rustig door aan je grote duim.
Een best hilarische opmerking als je me beter zou kennen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ah weer zo'n stoere opmerking. Wat ben jij een naar mens....nadenken over de zwakkeren onder ons is aan jou niet besteed, die moeten maar volgen in wat de sterkeren hen bevelen... Zum kotsen,
Blijkbaar niet. Of je bent te dom om te snappen dat als je dit soort figuren hun gang laat gaan, ze precies dat doen. Domineren over de zwakkeren dus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een best hilarische opmerking als je me beter zou kennen.
Gezien je constante toespelingen die je op de man plaatst betwijfel ik dat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Of je bent te dom om te snappen dat als je dit soort figuren hun gang laat gaan, ze precies dat doen. Domineren over de zwakkeren dus.
Oh hier ben je aan het rellen. Ik was je al kwijt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gezien je constante toespelingen die je op de man plaatst betwijfel ik dat.
We hebben elkaar weer gevonden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh hier ben je aan het rellen. Ik was je al kwijt.
Je betwijfelt wat, ben je nu echt zo simpel. En de reden dat ik bij jou op de man speel is omdat je de zwakkeren in de steek laat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:58 schreef Xa1pt het volgende:
Gezien je constante toespelingen die je op de man plaatst betwijfel ik dat.
Is het beter als ik hem negeer? Mij maakt het niet uit. Die paar toetsaanslagen kosten weinig.quote:
Nee nee, ga alsjeblieft door. Vraag hem eens naar zijn scheervoorkeuren, altijd een mooie manier om hem op te naaien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Is het beter als ik hem negeer? Mij maakt het niet uit. Die paar toetsaanslagen kosten weinig.
Ahh ja, dan is alles pais en vree, net als in Irak.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:01 schreef betyar het volgende:
Als nou iedereen moslims wordt is er niks meer aan de hand.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Soms is de oplossing zo simpel he?
De sterkste wint, gewoon overgeven en iedereen leeft in vrede.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh ja, dan is alles pais en vree, net als in Irak.
Schaamhaar scheren en op de kin plakken? Ik had het kunnen weten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:08 schreef Scorpie het volgende:
Nee nee, ga alsjeblieft door. Vraag hem eens naar zijn scheervoorkeuren, altijd een mooie manier om hem op te naaien.
Of je hoofd inleveren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:17 schreef betyar het volgende:
[..]
De sterkste wint, gewoon overgeven en iedereen leeft in vrede.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |