quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:41 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Als het een KK topic had geweest, zou hij waarschijnlijk onder "medisch" moeten vallen of gezondheid.
Volgens mij is dat er niet op Fok? Die zocht ik nl eerder vanavond.
Nee, voor mij ook niet. Ik zou bij zo'n wedstrijd niks te zoeken hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om die Robert Kranenborg. Hoe die alles zo schoolmeester-achtig brengt. Zou overigens niets voor mij zijn zo'n wedstrijd (nog buiten het feit dat ik als ik aardappels kook ze aan de aan de onderkant van de pan vastzitten).
Hij had het na zoveel jaar wel gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Noh waarom gaat hij wegManu is ook wel een held, daar niet van.
Wel echt weer een stel afschuwelijke types in dit seizoen zeg
Dacht eerst dat hij en Manu een stel warenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij had het na zoveel jaar wel gezien.
Ik kijk niet gauw naar ogen maar die van Pete....
Huh neequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:33 schreef bepklep82 het volgende:
Kennen jullie trouwens nog die blinde van AUS die won?
En die Josh die tweede werd?
Die Josh leeft niet meer, best wel een treurig verhaal.
Het is ook een beetje een act natuurlijk. Moet er altijd vreselijk om lachen. Al vind ik het vanuit het oogpunt om iemand wat te leren, niet de beste manier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nee, voor mij ook niet. Ik zou bij zo'n wedstrijd niks te zoeken hebben.
Robert Kranenborg is wel grappig idd. Ik vond hem in het begin een beetje irritant, maar nadat ik hem vaker heb gezien, samen met Julius Jaspers, vind ik het wel een sympathieke vent.
Hij was bipolair geloof ik ofzo en heeft een maand of 2 na MC zelfmoord gepleegd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Huh neeWhat happened to him?
Ik vond hem overduidelijk de betere kok maar die Christine hebben ze laten winnen vanwege dat ze blind is en dat is sensatie in de US. (geen AUS)
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hij had het na zoveel jaar wel gezien.
Ik kijk niet gauw naar ogen maar die van Pete....
Shit joh... vond het een hele leuke vent in die serie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:14 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hij was bipolair geloof ik ofzo en heeft een maand of 2 na MC zelfmoord gepleegd.
Jammer dat ie zo harig is. Vanaf de neck down zeg maar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga zowat van mn stokkie!
Ik vind de arrogantie van die koks van twee sterren restaurants altijd verbazingwekkend. Ze doen alsof ze God zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een act natuurlijk. Moet er altijd vreselijk om lachen. Al vind ik het vanuit het oogpunt om iemand wat te leren, niet de beste manier.
Je kunt iemand ook rustig en kalm wat vertellen en bepaalde zekerheid geven, dan leren mensen sneller.
Maar goed, het televisie natuurlijk en het grauwen en snauwen schijnt in de kookwereld normaal te zijn.
Die Robert heeft af en toe ook van die hilarische woordjes ertussen zitten.
Die Kranenborg is idd wel een OKtje, al kan hij soms wel een beetje overdrijven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik vind de arrogantie van die koks van twee sterren restaurants altijd verbazingwekkend. Ze doen alsof ze God zijn.
Robert Kranenborg is streng en ze moeten dat programma spannend maken, maar als ik Kitchen Nightmares of andere programma's van Gordon Ramsay kijk, dan vind ik Topchef een verademing. Gordon Ramsay is echt schreeuwen om te schreeuwen.Heeft weinig meer met koken te maken. Kranenborg verraadt altijd wel kennis en kunde.
Die heb ik jaren geleden weleens voorbij zien komen, maar ik kan me haar niet zo goed meer herinneren. Ze was vrij arrogant toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:32 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Die Kranenborg is idd wel een OKtje, al kan hij soms wel een beetje overdrijven.
Mooie vind ik wel dat hij het niet voorkauwt. Hij geeft je tips en het is aan jou of je de hint wel of niet vat.
Maar dan die dochter van hem... OMG
[ afbeelding ]
Baarden vind ik eigenlijk al niet leuk maar borsthaar helemaal niks. Wist niet dat ie dat hadquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:20 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Jammer dat ie zo harig is. Vanaf de neck down zeg maar.
Dat is voor mij meestal een afknapper. Echte mannen hebben baarden en een haarloos lichaam!
Behalve de armen en benen natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die heb ik jaren geleden weleens voorbij zien komen, maar ik kan me haar niet zo goed meer herinneren. Ze was vrij arrogant toch?
Ik zag het net toen ik die foto voor je opduikelde.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Baarden vind ik eigenlijk al niet leuk maar borsthaar helemaal niks. Wist niet dat ie dat had
Gelukkig valt dat niet op in het programma want hij heeft daar altijd een pak aan.
Ik ben normaal tegen kopschoppen maar bij zijn hoofd mag t wel ...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |